Мембраната на регулатора на налягане на горивото се е разтеглила и вкоравила.Възможно ли е при студен старт в инжектора да се подава повече гориво в следствие на което същото да не става на мъгла, а да "пикае"?Получава се преобогатена горивна смес, двигателя се дави, прекъсва и гасне.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Регулатор на налягането на горивото, Фиат пунто 1,1.
Collapse
X
-
Re: кола
Да, когато колата се кара предимно на газ е възможно запичане на инжектора. Въпросът ми е при такова състояние на мембраната, дали е причина за подаване на повече гориво.Пропуснах да кажа, че проблемът е на студен мотор. След като загрее работи добре, поне така ми се струва.kluchar написа:Освен самата дюза да е проблемна.Fiat Punto 1,1- 1996г.
газ-бензин , "Lovato"
Коментар
-
Не знам до колко е вярно, но съществува схващането, че щом на Пунто се изключи акумулатора за определено време, грешките се изчистват.Hristian_Aleksiev написа:А защо да го няма варианта ламбдата да е записала грешка бедна смес и компютъра да подава повече гориво?Fiat Punto 1,1- 1996г.
газ-бензин , "Lovato"
Коментар
-
Да, на мен за около 200 км. градско каране проблема се появяваше и се налагаше да откачам клемата. Затова си сложих реле. Направи теста с надуването който колегата препоръча - по-вероятно е там да е проблема, все пак си видял че мембраната е бракNeno Er написа:Не знам до колко е вярно, но съществува схващането, че щом на Пунто се изключи акумулатора за определено време, грешките се изчистват.Hristian_Aleksiev написа:А защо да го няма варианта ламбдата да е записала грешка бедна смес и компютъра да подава повече гориво?
Коментар
-
Re: кола
Често Дюзата са вади сама и пикае ! Не знам защо но 2 пъти ми са е случвало да се изкара сама и да шюрти , чак дави колата.Имам копче да си спирам бенз помпата и след задавянето си паля на газ и се прибирам вадя дюзата и я слагам обратно затягам си болчето да я прибере и няма проблеми. Обаче втория път ма изненада като ми свърши газтаNeno Er написа:Не. Когато сложихме газта, ми казаха, че не е необходим.kluchar написа:Имаш ли емулатор на сондата като си на газ.
пак така беше изкочила и пускам бенза шуртиии ужас. Бутах до бензиностанцията да заредя с газ ,че да се прбера ,че да я извадя и пак да я сложа дюзата. Та дюзата се вади сама ...
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Ламбдата почва да работи след като се нагрее над 60-70 градуса ... При студен мотор отпадаHristian_Aleksiev написа:А защо да го няма варианта ламбдата да е записала грешка бедна смес и компютъра да подава повече гориво?
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Мембрана няма как да са втвърди щото и да караш на ГАЗ , бенз помпата си върти бенза през нея и тя не остава суха , само е прекъснат инжектора и обаче бенза си минава и през него
Са друг е въпроса ако си спрял помпата като мене , и пак нямам проблеми с мембраната. И то не е само мембрана има пружина над нея която я натиска надолу а в центъра има съчма която запушва дупката от която идва бенза . Изкарай си инжектора почисти боклуците под него ако има такива. И после внимателно го сложи пак без да го натискаш. Само го сложи в дупката и почни да натягаш винтчето с скобичката то ще го прибере. Ако натискаш ще счупиш мрежичката на инжектора и честито 2 съм счупил докато му фана цаката
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Купих си мембрана, плоска като на младо момЕ коремчето. Утре сменяме и ще ви снимам старата какъв вид има.По всяка вероятност причината не е в мембраната,а в позапекъл инжектор. Ще се налози промивка с добавка в горивото.Всички "доктори" казват, че когато се кара само на газ, дюзата почва да пикае.Fiat Punto 1,1- 1996г.
газ-бензин , "Lovato"
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар