nicko написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с палене Фиат Браво 2.0 /20V 96 год.
Collapse
X
-
Да, казах го - по спомени. Затова и проверих всяка жица на тази аларма и последното написано по-горе е факт. Явно при този кризис в момента ми е избил и спомен от предишната кола /карах доста време Митсубиши Лансер - имаше подобна италианска аларма/Това което не знам е дали входа на датчик колянов вал /който от няколко дни е нов/ - следва да има постоянно токов режим- при контакт /такъв има всеки вход на операционен усилвател/ - а при мен на входа на този датчик такъв режим не съм измерил- по потоянно напрежение вход 48-49 на ЕКУ винаги е 0. При стартер - има променливо напрежение генерирано от датчика - но се съмнявам това генерирно напрежение изобщо дали се отчита от ЕКУ.Утре пак ще ровя ЕКУ - нищо конкретно по входа в ЕКУ на датчика не намирам в нета - но този му сегашен режим ми е странен.След свещите - се напънах и върнах стария датчик колянов вал - все тая, пак сложих новия - поне да е с него.Ток на свещите- няма. Но не е по причина на датчика, а вероятно нещо се губи в ЕКУ. Или има и друга вероятност - Това че ЕКУ познава код на ключа от ИМО и гаси лампата на таблото е половината му работа - а дали ЕКУ вдига забрана палене, е другата и за сега неясна функция... Търсенето продължава.Bravo 2.0/20V 1996 г.
-
Bane
Тя грешката я дава, че няма синхронизацията между двата датчика(колянов вал и разпределителен вал). Не казва кой е проблеми, по симптомите се ориентираш.
Коментар
-
Грешката при софт диагностика е ясна - фазов сензор. Сензор колянов вал - сменен с нов. Има генерация.Фазовия сензор следва да генерира в момент на процепа напрежение с обратен поляритет и амплитуда почти 5 в. В момента имам обратно поляризиран импулс - но е с вероятно ниско ниво от очкваното от процесора. /сравнимо с еднакъв напрежителен тест с новия - разликата е осезаема/Затова няма палене- не се харесва импулса като ниво.Имам една идея и може би утре ще я пробвам. Вероятност да запали - 50%Всичко по ЕКУ мерено в отворено състояние на ЕКУ- има една сериозна захранваща шина, в която е закачен и Vs на чипа управляващ 5 те полевака /за всяка бобина/Тази шина при безтоково измерване има съпротивление към маса 100 ома - и ме озадачи, но закачих ЕКУ разглобено и мерих - когато ИМО то даде ОК, т.е. изгасне ключа - на тази шина се появяват 5 V. И системата е готова да врътнеш ключа. Ако и импулса от тоя шибан датчик беше в норми - щеше да запали - но е с ниско ниво.Това което имам като идея - така или иначе във вторник съм в бокса, е да добавя външно 1-2 волта, така че в момента на реалния импулс от датчика, да ги сумира.Би могло да излъжа началния момент... Нищо не пречи.Bravo 2.0/20V 1996 г.
Коментар
-
Въпрос: На смукателния колектор би трябвало да има маса. Така ли е?Днес се заиграх пак само с чистене на маси. Не че има промяна, но при мерене - на корпуса на този колектор маса нямам. Не открих никъде около и в него кабел за замасяване.Меря 7 кОм към маса. Някой има ли представа?Bravo 2.0/20V 1996 г.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар