Здравейте колеги,става въпрос за фиат-брава 103к.с.16в.1997г. от известно време автомобила като загрее- оборотите на пр.ход достигат дори до 4000 об.мин. - пробвано е с чисто ново моторче на п.х. проблема си остава. Автомобила е каран вече на 2-3ма майстори и проблема си остава. Проблема е и на газ и на бензин. Проблема е само като загрее- на студено всичко си е о.к. Моля, ако някой колега е имал такъв проблем да сподели решението или ако има някакъв читав майстор за района на гр.София да ми даде координати. Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат-брава 1997г. 16v 103к.с. когато загрее вдига обороти
Collapse
X
-
Първо си провери жилото на газта, почиисти дросела и ако не е от това виж защо не и стига въздуха, високите оборо ти са признак на недостиг на въздух или изтаряне на масло ама много масло.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Екуто гони смес 1л. бензин към 14,7л въздух,когато увеличиш въздуха какво се случва?S_BANKOV написа:Първо си провери жилото на газта, почиисти дросела и ако не е от това виж защо не и стига въздуха, високите оборо ти са признак на недостиг на въздух или изтаряне на масло ама много масло.
Пробвано е при мен от сцепени маркучи на газови инжектори,когато позагрее и се отворят цепнатините си вдигаше 2000-2500 оборота сама,след смяна се оправи. Така че и аз незнам
Иначе за жилото съм съгласен на 100% И не се заяждам само споделям опит
Коментар
-
Колега, съотношението е тегловно, т.е. 1 л бензин който тежи 730 гр изгаря със 10.7 кг въздух или 8320 л въздухИначе от горене на масло и аз не виждам как ще вдигне обороти. Ако маслото започне изобщо да гори а не само да пуши, то ще се задави двигателя. Това може да стане само на дизел според менеkiriluz1 написа:Екуто гони смес 1л. бензин към 14,7л въздух,когато увеличиш въздуха какво се случва?S_BANKOV написа:Първо си провери жилото на газта, почиисти дросела и ако не е от това виж защо не и стига въздуха, високите оборо ти са признак на недостиг на въздух или изтаряне на масло ама много масло.
Пробвано е при мен от сцепени маркучи на газови инжектори,когато позагрее и се отворят цепнатините си вдигаше 2000-2500 оборота сама,след смяна се оправи. Така че и аз незнам
Иначе за жилото съм съгласен на 100% И не се заяждам само споделям опит
Относно жилото, то лесно се разбира като се разклати клапата ако затваря и не задържа, трябва да тракне. За мене също колата смуче въздух от някъде.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар