Колеги, помагайте.Става въпрос за фиат браво 2.0 20в ХЖТ. Автомобила пали без проблеми, върви си има мощност, нослед, като загрее, угасва двигателя в движение и няма палене.След, като постои 15- 20 минути и малко изстине, пали, след като отново загрее пак загасва двигателя. Забеляза, че преди да загасне около половин минута работи на много ниски обороти окло 500 и заради ниското налягане присветва лампата на маслото.Моля, ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели от какво е.Благодаря, Ви предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гасне в движение фиат браво
Collapse
X
-
Re: Гасне в движение фиат браво
Диагностика трябва ,всичко друго си е чешане на езициtenio hf написа:Колеги, помагайте.Става въпрос за фиат браво 2.0 20в ХЖТ. Автомобила пали без проблеми, върви си има мощност, нослед, като загрее, угасва двигателя в движение и няма палене.След, като постои 15- 20 минути и малко изстине, пали, след като отново загрее пак загасва двигателя. Забеляза, че преди да загасне около половин минута работи на много ниски обороти окло 500 и заради ниското налягане присветва лампата на маслото.Моля, ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели от какво е.Благодаря, Ви предварително.weekend hlx 2.0 20v
Коментар
-
Bane -
Re: Гасне в движение фиат браво
Тя няма да хване датчика, поне при мен беше така.killah_baby написа:Диагностика трябва ,всичко друго си е чешане на езициFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Re: Гасне в движение фиат браво
Всичко хваща . Въпрос на заигравка . Датчика е индуктивен и ако е от този на коляновия вал или на разпределителня ще го хване като загрее колата и прекъсне намотките. Другия вариант е да ги замерите на съпротивление да видите за отклонения от стойностите.Ма като знам датчика на разпр. Вал къде е заврян мъка ми става . Дано не е тоиДатчика на к.в е близо до стартера . С шестограм свалих моя. Проблемно разкачих буксата щото там едвам бръкнах с една ръка . Виж когато не иска да пали извади едната свещ с бубината и опри на блока да видиш има ли искра. Ако е датчика не би трябвало да имаш искра след като прекъсне намоткатаNikMar написа:Тя няма да хване датчика, поне при мен беше така.killah_baby написа:Диагностика трябва ,всичко друго си е чешане на езициweekend hlx 2.0 20v
Коментар
-
Bane
Дава единия от двата датчика Колянов и Разпределитене вал, при коляновия като загасне в движение, като изстине ще запали.При изгорял датчик на разпределителния вал няма да пали никога и оборотомера ще прави така -> http://vbox7.com/play:125eeecd94tenio hf написа:1320 е грешката, която изписва при повреда в ...?
Коментар
-
И друг път сме коментирали такива случаи, ако колегата се беше поразровил нямаше да се повтаряме. При мен след смяната на ДК го тествах с мултицета и сушоара, първоачално си беше в нормите, мисля че те са от 840 до 920 Ом, след загряването си покачваше стойността и в един момент прекъсва, след охлаждане се възстановява нормалното състояние.Това го правих в името на експеримента от спортна страст.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Не е баш така. При прекъсната намотка и евентуално при изстиване ако даде контакт намотката ще тръгне( важи и за двата датчика не само за к.в ) при мен точно така беше с датчика на разпр. Вал и веднъж с дат.к.в. Втория път д.к.в умря изведнъж на морето гася колата , след 3 дена опитах да запаля и нямаше никой .Bane написа:Дава единия от двата датчика Колянов и Разпределитене вал, при коляновия като загасне в движение, като изстине ще запали.При изгорял датчик на разпределителния вал няма да пали никога и оборотомера ще прави така -> http://vbox7.com/play:125eeecd94tenio hf написа:1320 е грешката, която изписва при повреда в ...?weekend hlx 2.0 20v
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар