Здравейте колеги.. моята кочина пак сдаде багажа и искам да ви питам знаете ли ккъде мога да си намеря датчик на бензинова помпа? Тази бяла плочка която е под черното капаче точно зад двигателя.. Мерси предварително. Не знам проблема какъв е но е или тази плочка или бобината.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
датчик(реле) бензинова помпа мареа 1.6
Collapse
X
-
аре сега да кажеш кой е бушона за помпата?да си провериш и измиеш клемите и да си провериш акумулатора. Не случайно ти го казвам ядох го същия две седмициkrachoff написа:Колеги, днес нямаше как да ида на диагностика ис да меря и диагностицирам с мултицета... Стигнах до извода, че е релето на помпата е свършило курса защото като дам на контакт не се чува помпата и втората причина е че в релето ходи ток а след него няма...Бушоните са здрави.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Говорех за двете бушончета под черното капаче зад двг.Kluchar, проблема е и че няма искра на свещите. А ми бяха казали, че през тая кутия минава и тока за бибината.. поръчах вече такава джаджа и утре ще я сменя и пак ще пишаS_BANKOV написа:аре сега да кажеш кой е бушона за помпата?да си провериш и измиеш клемите и да си провериш акумулатора. Не случайно ти го казвам ядох го същия две седмициkrachoff написа:Колеги, днес нямаше как да ида на диагностика ис да меря и диагностицирам с мултицета... Стигнах до извода, че е релето на помпата е свършило курса защото като дам на контакт не се чува помпата и втората причина е че в релето ходи ток а след него няма...Бушоните са здрави.
пп. CODE-а гасне 2,3 секунди след като съм дал контакт
Коментар
-
При Пунтото имах същия проблем . Оказа се ,че компютъра не подава управляваща маса или точно пин 23 които подава сигнал за оборотите на бялото реле на краче 7 не работи. Ако релелето е идентично с това на пунто 1. Подай маса от купето на краче 7 (проследи кабела на краче 7 и го примости с маса) на бялото реле и колата ще ти запали.Или си смени борд компа с нов без емобилайзер ... Като гледам релата са еднакви ... поне на външен вид и по тест ги дават еднакви.Така ,че подай маса на краче 7 виж кабела които отива в релето и му подай маса. Направих сверка в Аутодата . Съмняваме,че ако имаш оборотомер няма да ти работи .Но се пак да видим дали ще запали така.Има начин да се подкара и оборотомера , а може и да си работи дават го ,че е на пин 43 отделен...ОБАЧЕ КАТАЛОЖНИТЕ НОМЕРА СЕ РАЗЛИЧАВАТ НА 2ТЕ РЕЛЕТА ... пък на вид са схема са еднакви ...krachoff написа:Гледах, мерих, здрави са. Смених релето.. няма ток в бобината.. мисля си че е някой кабел някъде. Идва едно момче да диагностицира но не можа да се свърже с компа. Програмата му е delphi..>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Това определено ще го пробвам..но мисля че трябва да хвърля едно око и на датчика на коляновия вал..Fiat_Punto11 написа:При Пунтото имах същия проблем . Оказа се ,че компютъра не подава управляваща маса или точно пин 23 които подава сигнал за оборотите на бялото реле на краче 7 не работи. Ако релелето е идентично с това на пунто 1. Подай маса от купето на краче 7 (проследи кабела на краче 7 и го примости с маса) на бялото реле и колата ще ти запали.Или си смени борд компа с нов без емобилайзер ... Като гледам релата са еднакви ... поне на външен вид и по тест ги дават еднакви.Така ,че подай маса на краче 7 виж кабела които отива в релето и му подай маса. Направих сверка в Аутодата . Съмняваме,че ако имаш оборотомер няма да ти работи .Но се пак да видим дали ще запали така.Има начин да се подкара и оборотомера , а може и да си работи дават го ,че е на пин 43 отделен...ОБАЧЕ КАТАЛОЖНИТЕ НОМЕРА СЕ РАЗЛИЧАВАТ НА 2ТЕ РЕЛЕТА ... пък на вид са схема са еднакви ...krachoff написа:Гледах, мерих, здрави са. Смених релето.. няма ток в бобината.. мисля си че е някой кабел някъде. Идва едно момче да диагностицира но не можа да се свърже с компа. Програмата му е delphi..
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар