Колата е Пунто МК1 1.1 мотор. Проблема, който имам е, че когато колата загрее започва понякога да придърпва на по-ниските обороти. Това се усеща най-много след превключването на предавките. Колата наскоро претърпя ремонт, смяна на гумичките на клапаните, смяна на кабели(Magnetti Marelli), свещи(NGK) и една от бубините, нов комплект съединител на Luk, всички филтри са сменени, има и нова ламбда сонда NGK. Маркучето на вакуума го проверих, не е скъсано. Още не мога да установя проблема, тъй като не го прави всеки път това придърпване, ами на моменти. Някой да се е сблъсквал с такова чудо да сподели, защото не се сещам за друго освен проблема да е в калпав бензин ...П.С. Придъпрването понякога е по -родължително, а понякога само еднократно силно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто придърпва
Collapse
X
-
Re: Пунто придърпва
туй на газ ли ? или на бенз ... С умряла бензинова помпа ми се е случвало. Със зор 100 . То и не съм карал толкова на бензин де преидимно на газ карам и в момента и аз съм така и са чуда кво става. Но с бенза нямам проблеми... Кабели магнет марели имах мисля че за 40 ги взех много бързо са испекаха и взеха да бият през изолацията даже малко са позапалих от тез кабели . Как е прескочила искра няма идея но ми са запалиха бензовите маркучи около дросела и самия дросел , пък карам на газ. сега съм с тея. NJK дето говориш (но нещо не ми харесват) преди да ги сменя и да се скапят бях с CHAMPION двуполюсни близо около 3 години нещо беше като ракета с тях. Успех по принцип не е претенциозна кола има 2 темпертурни датчици един на дросела и един на смукателния колектор. Тоя на колектора предимно мери дали мотора е загрял и от него може ти праи номера при 0 грагуса до даваха межу 2000-3000 ома при 80-90 градуса го даваха 250-450 ома ... Откачи го и виж кво са случва. Без него оборотите се вдигат малко. Ни при запалване без него държи 3000 оборота... Може да имаш проблем и с TPS-a . Те са навързани успоредно температурните датчици , ТПС-а и МАП-а и компа следи спада на съпротивление ... Мен ме съмнява да е проблем ТPS-a по скоро температурния датчик на колектора ... Тоз символ дюзичка не светили на таблото при запален мотор ? Не записва ли някви грешки ЕЦУ-то? Схемата е от 1.2 75 коня но е идентичка с разликата ,че е с 4 инжектора место 1mell0 написа:Колата е Пунто МК1 1.1 мотор. Проблема, който имам е, че когато колата загрее започва понякога да придърпва на по-ниските обороти. Това се усеща най-много след превключването на предавките. Колата наскоро претърпя ремонт, смяна на гумичките на клапаните, смяна на кабели(Magnetti Marelli), свещи(NGK) и една от бубините, нов комплект съединител на Luk, всички филтри са сменени, има и нова ламбда сонда NGK. Маркучето на вакуума го проверих, не е скъсано. Още не мога да установя проблема, тъй като не го прави всеки път това придърпване, ами на моменти. Някой да се е сблъсквал с такова чудо да сподели, защото не се сещам за друго освен проблема да е в калпав бензин ...П.С. Придъпрването понякога е по -родължително, а понякога само еднократно силно.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
-
Колата се движи само на бензин. Нищо не свети на таблото и след като му сложих добавка в безнина започна да го прави проблема по-рядко. Кабелите на Марели, които съм сложил ми се виждат доста качествени за сега не хвърля от тях. И мен ме съмняваще дали не е MAP ама го мерих и ми се видяха работещ. Проблема е че ако има някаква промяна в показанията на датчика, който дава данни на компютъра грешките ще се запишат и ще имам възможност да ги видя, но такива няма.Fiat Bravo II 1.4 16v
Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
Fiat Punto 1.1 MK1 EX.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар