Става въпрос за Фиат Стило 1.6, 2003 година... Колата започна да се мъчи като стигне 3000 оборота не и стига гориво и почва да придърпва и ми дава Engine Fault. Като я изгася и не се пали няколко часа грешката изчезва и като я настъпя пак над 3000 оборота я дава отнова. Карах я на диагностика, казаха че става нещо с налягането на горивото или с дюзите, свещите са бели като сняг, момчето ми каза, че това означава недостиг на смес... и днеска реших да видя да нямам някои цедка запушена и извадих бензиновата помпа и какво да видя има филтър на нея който е капсулован, пък вутре е леш... проверих на няколко места и ми казаха, че немога да си купя само легена с филтъра ами трябва цяла бензинова помпа която струва 400 лева... Някакви идеи какво да правя, излишно е да казвам, че счипих капака над филтара от напъване докато разбера, че е капсулован... има ли някакво решение или трябва нова бензинова помпа...Другия вариант, който незнам дали ще стане е да го изолирам този филтър и да си направя байпас с филтър някъде...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с бензинова помпа
Collapse
X
-
Re: Проблем с бензинова помпа
A сигурен ли си, че е бензиновата помпа и филтъра...Juv3n7us написа:Става въпрос за Фиат Стило 1.6, 2003 година... Колата започна да се мъчи като стигне 3000 оборота не и стига гориво и почва да придърпва и ми дава Engine Fault. Като я изгася и не се пали няколко часа грешката изчезва и като я настъпя пак над 3000 оборота я дава отнова. Карах я на диагностика, казаха че става нещо с налягането на горивото или с дюзите, свещите са бели като сняг, момчето ми каза, че това означава недостиг на смес... и днеска реших да видя да нямам някои цедка запушена и извадих бензиновата помпа и какво да видя има филтър на нея който е капсулован, пък вутре е леш... проверих на няколко места и ми казаха, че немога да си купя само легена с филтъра ами трябва цяла бензинова помпа която струва 400 лева... Някакви идеи какво да правя, излишно е да казвам, че счипих капака над филтара от напъване докато разбера, че е капсулован... има ли някакво решение или трябва нова бензинова помпа...Другия вариант, който незнам дали ще стане е да го изолирам този филтър и да си направя байпас с филтър някъде...BMW 318is COUPE 140hp
FIAT BRAVA 1.6 16V 66kW
Коментар
-
Re: Проблем с бензинова помпа
Не, ама ми казаха да почна от филтрите, от този филтър на помпата излезе маса и чернилка. Изчистих го колкото можа с бензин, въздух, обезмаслител каквото имах. Утре ще я слагам и ще видя какво ще стане... то това е проблема, че като я закачиха казаха ми нещо става с горивото дава някакви грешки на 1,3 и 4-ти цилиндър пък на 2-ри не дава нищо, разменял е свещи, бобини и пак всичко си е 6 на 2-ри цилиндър, пък на другите пак дава... Вика или нещо е задънено някъде и дюзите губят дебит при по високи обороти или направо дюзите са си заминали. Категорично вика не е някой датчик или сензор да ми прави проблем, защото аз се съмнявах в датчик или сензор... ако нестане след изчистването на този филтър ще пробвам с добавка за изчистване на дюзите и в краен случай ще ги свалям. Гледам да мина по тънко :Dvaleri_86_ написа:A сигурен ли си, че е бензиновата помпа и филтъра...
Коментар
-
Сложих нова бензинова помпа, свалих дюзите, минаха през ултразвук и разни процедури за прочистване и им смених гумените уплътнения и никаква разлика над 3000 обората пак придърпва и изписва engine fault. На диагностиката пак показва 1,3 и 4-ти инжектор и пише късо към фазата на акумулатора... вече незнам какво да правя поредния майстор ми вика може да има пробит транзистор на компютъра, после вика може бобините на свещите да правят проблем.
Коментар
-
Ще се самоцитирамS_BANKOV написа:Насочи вниманието на твоя майстор към ламбда сондата. При проблем с налягането ще сеца точно до 3000 оборота после ще е ок
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
е така де, проверете ламда сондата. Колата да има газ ила някога да е имала? По скоръ ме интирисува емулатор на дузите.Това за тланзистора за сега го остави. Какви са горивните времена?Juv3n7us написа:Тя не сеца до 3000, а над 3000. До 3000 оборота и няма нищо, малко над 3000 придърпва няколко пъти дига до 4000 пак придърпва и така...Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар