Излези едно чукане от под капака със засилване при подаване на гас казват коланов вал .при палене завърта на половинки все едно няма ток в акумолатора искат 600 лева за шлайф на вала струва ми се не реално дайте съврти
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
фиат пунто 1.8хгт колянов вал
Collapse
X
-
Ако е само за шлайфане, наистина е нереално.По-скоро е цена за целия ремонт + нови лагери, която май е като навсякъде.Ето ти вариант:http://........Ама ти май не си взимаш забележка . 12. Забранено е да се публикуват линкове към други сайтове, освен ако не става въпрос за показване на снимков материал и спецификации. Строго се забранява публикуването на линкове и препратки към други обяви, базари, търгове и ценови листи!Модераторски екип на fiat-bg.org"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
Re: фиат пунто 1.8хгт колянов вал
Аз имат такъв проблем преди 3 години. Направих основен ремонт. Имах износен основен лагер на коляновия вал. Чукаше по същия начин. Според мен намери майстор, който отдолу да свали коляновия вал, да го шлифова, да смени лагерите му и отново да го сложи обратно. Ако се налага и сегменти.Не знам точно колко струва шлифоването, но май е до 100 лв за всички шийки.Не ти се върти равномерно, защото сигурно е приплъзнала едната лагерна черупка и затяга. Не го пали повече, направо го дръпни до работилницата, за да не се надере вала.dapchev написа:Излези едно чукане от под капака със засилване при подаване на гас казват коланов вал .при палене завърта на половинки все едно няма ток в акумолатора искат 600 лева за шлайф на вала струва ми се не реално дайте съвртиФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Ама само по време на подаване на газ ли причуква, или си чука и като задържиш оборотите ?Демек, да речем подаваш газ и задържаш на 4000 оборота. Така ли се чува : р-р-р-рака-трака-рака-трака-з-з-з--уоу-у-у-у-у500---1100--1200--1300--1400-2000-3000-4000или такар-р-рака-трака-ракатрака-пр-р-р-р-р-р-р-500---1100--1200--1300--1400-2000-3000-4000Демек, само около ниските ли обороти се чува или и нагоре ?
1.9 JTD 110hp
Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi
Коментар
-
Ааааа ами аз нз да може Колянов Вал да излезе от другаде освен от към картераivel написа:ти правил ли си го това упражнение-да смъкнеш вала отдолу,или само говориш глупости
Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Re: фиат пунто 1.8хгт колянов вал
Ако е станало това със сигурност е надрал вече и вала, въпроса е колко дълбоко е надран и на кой ремонт ще излезе.Сваляне на картер и гледане на лагерите както каза.Вариатора трака ли ти?, надявам се, че различаваш звука на изтропал мотор и такъв с тракащ вариатор, но след като казваш, че превърта на половинки явно не е тракането от вариатора.alvanovo написа:Не ти се върти равномерно, защото сигурно е приплъзнала едната лагерна черупка и затяга. Не го пали повече, направо го дръпни до работилницата, за да не се надере вала.punto HGT
Коментар
-
Е от там си излиза ама мотора преди това се обръщаtodorshalev написа:Ааааа ами аз нз да може Колянов Вал да излезе от другаде освен от към картераivel написа:ти правил ли си го това упражнение-да смъкнеш вала отдолу,или само говориш глупости
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Re: фиат пунто 1.8хгт колянов вал
вариатора е в добро състояние не е зле мн мотора няма счупени неща самоdidich написа:Ако е станало това със сигурност е надрал вече и вала, въпроса е колко дълбоко е надран и на кой ремонт ще излезе.Сваляне на картер и гледане на лагерите както каза.Вариатора трака ли ти?, надявам се, че различаваш звука на изтропал мотор и такъв с тракащ вариатор, но след като казваш, че превърта на половинки явно не е тракането от вариатора.alvanovo написа:Не ти се върти равномерно, защото сигурно е приплъзнала едната лагерна черупка и затяга. Не го пали повече, направо го дръпни до работилницата, за да не се надере вала.
Коментар
-
Значи чука и докато работи мотора на 900. Оборота и на 2000 се чува повече нямам спомен вече след това само веднъж съм я палилOpenGL написа:Ама само по време на подаване на газ ли причуква, или си чука и като задържиш оборотите ?Демек, да речем подаваш газ и задържаш на 4000 оборота. Така ли се чува : р-р-р-рака-трака-рака-трака-з-з-з--уоу-у-у-у-у500---1100--1200--1300--1400-2000-3000-4000или такар-р-рака-трака-ракатрака-пр-р-р-р-р-р-р-500---1100--1200--1300--1400-2000-3000-4000Демек, само около ниските ли обороти се чува или и нагоре ?
Коментар
-
пичове,не говорете глупости.как ще изкарате коляновия вал ,без да махнете маховика.т.е всичко става на смъкнат мотор(останалото е мазохизъм).и на мен не ми задавайте такива подигравателни въпроси от къде излизал коляновия вал,не,че нещо,ама доста съм смъкнал и много добре знам от къде излиза
Коментар
-
. Добре мисля,че получих достатачно инфо .след два дена ще я прегледа майстор на място.Благодаря за информациятаivel написа:пичове,не говорете глупости.как ще изкарате коляновия вал ,без да махнете маховика.т.е всичко става на смъкнат мотор(останалото е мазохизъм).и на мен не ми задавайте такива подигравателни въпроси от къде излизал коляновия вал,не,че нещо,ама доста съм смъкнал и много добре знам от къде излиза
Коментар
-
Общо взето ако е станала белята с коленовия вал процедурата е целия мотор вън, разглобяване, проверка на всичко, каквото е необходимо се подменя, след това имаш нов мотор, който при правилна експлоатация може да ползваш дълги години, изваждането е повече, но със сигурност това е по добрия вариант пред това да търсиш друг мотор и т.н.punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар