Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.2 прекъсва, пуши черно и харчи много

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 1.2 прекъсва, пуши черно и харчи много

    Здравейте.Проблемът е следният. Преди около месец колата започна да придърпва, когато натисна газта повече или напълно до долу. Примерно карам на втора леко и в момента в който подам повече газ колата придърпва. Разхода на бензин се вдигна драстично. Ако преди проблема съм минавал с 20 лв. 120 км. , сега с този проблем минавам 60- 80. Когато подам газ на место, отзад от ауспуха излиза доста черно. Като работи колата се усеща силен мирис на суров бензин.Понеже беше изтекла гражданската закарах колата в сервиз в Казичене понеже съм от там . Първо я закачиха на компютър, но не показа нищо нередно.Оставих колата в сервиза. На следващия ден ми се обадиха, че е готова. Дадоха ми фактура на която, пишеше, че са сменили бобина ( 30 лева ) , диагностика и труд.Тръгнах си , но проблема си беше останал . Веднага се върнах и в сервиза и отново я оставих , защото беше късно вечерта.На следващия ден ми се обаждат, че е готова :D . Казаха,че са махнали катализатора и са карали колата и вече проблем нямало. Исках си катализатора, но ми излезнаха с номера, че са го изхвърлили. Както и да е.Тръгнах и колата вървеше по - добре , не придърпваше, но отново се усещаше,че нямаше тази мощност от преди да се появи проблема. Покарах я два - три дни и естествено проблема се върна. Харчи много , от гърнето чади доста, мерише на бензин , дори когато колата работи на место усещам как вътре купето леко се тресе . Свещите ( NGK ) ги смених още преди първият път да я закарам в сервиза.Не искам да се връщам отново в същия сервиз , но незнам какво да предприема . Колата е пунто 1.2 безнин 2000 година .Редактирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Почни от ламбда сондата и въздушния филтър.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      прав е колегата S_BANKOV .при мен беше подобен проблема, откачих ламбда сондата и колата се оправи , разбира се като изключим разхода който си остана висок (което е нормално като си без сонда) но нямаше проблем с вървенето и пушенето !
      Fiat Stilo 1.6 16V 2002 (LPG Romano)

      Коментар


        #4
        И според мен сондата е забила на бедна смес и компа блъска яко гориво.Заксчете я на компютър и вижте стойностите на сондата какви са.
        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
        .

        Коментар


          #5
          Добре . ще проверя сондата.Въздушния филтър го смених преди два месеца , но забравих да спомена нещо важно. Преди 2000 км смених ангренажен ремък , ролка и водна помпа. Възможно ли е да не са го зацепили ( мисля , че така се казваше ) и от това да е нарушена центровката ?

          Коментар


            #6
            по-скоро си провери мап сензора

            Коментар


              #7
              Подобен проблем.Пунто 55.Трудно пали на бензин, като че ли се дави. Опушени свещи.Свещите са сменени, въздушния филтър също.На газ работи без проблеми.Интересува ме къде да намеря техническите характеристики на датчиците за температура на антифриза и на входящия въздух. По-точно какво трябва да бъде съпротивлението им.
              Fiat Punto 1,1- 1996г.
              газ-бензин , "Lovato"

              Коментар


                #8
                Абсолютно същия проблем го имах на Темпра 1.6 моноинжекция - давеше се , пуши черни сажди, не върви, разхода се качи много. Оказа се температурния датчик на инжекциона - след смяната всичко се оправи. Заминала си ламбда сонда освен леко завишения разход от около 1,5 л на 100 км не се отрази по никакъв начин на вървежа.
                Fiat Marea 1,6 16V 1998
                Lancia Y 1.2 8v 1997
                Fiat Tempra 1.6 1991

                Коментар


                  #9
                  Neno Er написа:
                  Подобен проблем.Пунто 55.Трудно пали на бензин, като че ли се дави. Опушени свещи.Свещите са сменени, въздушния филтър също.На газ работи без проблеми.Интересува ме къде да намеря техническите характеристики на датчиците за температура на антифриза и на входящия въздух. По-точно какво трябва да бъде съпротивлението им.
                  ето колега
                  Прикачени файлове
                  Fiat Stilo 1.6 16V 2002 (LPG Romano)

                  Коментар


                    #10
                    Много благодаря, choch1.Ще влезе в архива.
                    Fiat Punto 1,1- 1996г.
                    газ-бензин , "Lovato"

                    Коментар


                      #11
                      Оказа се ламбда сондата. Сега колата върви на пушка, няма чад отзад , разхода е супер. Благодаря !

                      Коментар


                        #12
                        При мен се оказа датчика на температурата на антифриза. Не е отказал напълно, но явно на студен мотор дава команда за повече гориво и от там се получава непълно изгаряне и опушени свещи.За сега затоплям малко на бензин и превключвам на газ.
                        Fiat Punto 1,1- 1996г.
                        газ-бензин , "Lovato"

                        Коментар


                          #13
                          Да, ама не.Нали знаете кога кучето си прави колиба. Когато дойде зимата.До сега карах само на газ като минавах от време на време на бензин за да не запече инжектора.И смених датчика за температура на антифриза. Ядец. Като е студена пак пали трудно, пуши и опушва свещите.
                          Fiat Punto 1,1- 1996г.
                          газ-бензин , "Lovato"

                          Коментар

                          Working...
                          X