Днес бе хубаво времето и реших да ’инспектирам’ ангренажа.И се оказа, че обтяжната ролка по някаква причина не обтяга. Обтягащия й механизъм в крайно положение. Ремъка в нейната половина - частта след коляновия вал и преди ролката си беше хлабав. Освен това тази ролка "Made in France" SKF се беше предала и имаше аксиален луфт от около 1 мм.Интересното дойде като тръгнах да слагам новата обтяжна ролка - като го завъртях до белезите -старите слагани от незнайно кой,
се оказа че разпр. валове не са мръднали един спрямо друг, НО коляновия вал е два зъба напред спрямо ’стария сложен белег’.Колата е Мултипла метан/бензин и съм карал и други такива - не се усеща разлика във вървежа, само понякога има леки проблеми с високи обороти на Празния Ход, които отдавах на МПХ... НО ДАЛИ Е ТАКА?Моля хора с опит да споделят имали ли са такъв подобен случай?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Двигател 1.6/16V (182B6)-съмнение прескочил ремък - СЪВЕТИ?
Collapse
X
-
u_boЕтикети: –
-
u_bo
specialista написа:Предполагам знаеш че този мотор се зацепва със инструменти и всичко друго е компромис и гимнастика със неясен край.Успех!
А аз предполагам, че не си чел тази тема:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=99515и не си обърнал внимание на този постhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...0348#1190348и не само на него
всички постове на колегата със същата Мултипла заслужават внимание.Благодаря ти за отговора, но мисля че опита сочи друго. Зацепването го оставих както го намерих защото разхода и вървежа са без забележки. Просто търся мнения от хора с подобна ситуация.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар