Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Brava 1.6 16v 103к.с гасне внезапно, оборотите играят

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Да щото се дави от липсата на въздух за да гори, но при недостатъчно въздух но все пак при негово наличие се получава точно това.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      Такаааааwwalker, оня с аудито нищо не е разбрал. Употребих в текста си дума с двойно значение - "надух" да се чете "възгордях", а не че форсирах колата или правих джигитски номера. Според някои религии възгордяването е смъртен грях и се наказва жестоко. Толкова за лингвистиката.Какво правим:1. Майсторът купил датчик, на кутията пише ESP, произведено в Италия, чисто нов, цена около 95 лева.2. Свалил ангренажа, монтирал датчика, отново качил ангренажа, зацепил го според своите си белези с фулмастер. Каза, че има два стари белега с различни фулмастри (това е от големия сервиз, дето зацепват със специалните пети). Толкова за ангренажа, смята, че го е зацепил съвсем точно.3. Запалил колата студена тази сутрин, запалване от раз, гасне сама след минута. Второ запалване, стабилна работа на двигателя около двадесет минути на празен ход, пак внезапно гасне.4. Пристигам аз по обяд да видя какво става. Майсторът е разстроен, но решен да я оправи каквото и ще да става.5. Пак палим, работи почти тридесет минути на празен ход, гасне сама.6. Опитваме пак да запалим, светва лампа "CODE" и не загасва. Ток към бензиновата помпа няма, паленето невъзможно. Пробваме и с трите ключа (двата сини и един червен), не става.7. Отваряме кората под волана, пипаме, разместваме кабели, мърдаме клеми. Лампата угасва, колата пали. Работи известно време, колата гасне внезапно. Отново свети лампата за кода.8. Проверяваме всички възможни кабели и букси. Откачаме акумулатора, чакаме една цигара време да се рестартира. Закачаме акумулатора, клемите са ок, акумулаторът, макар и на пет години, върти здраво, ток има (все още, след всичкото палене и гасене). Лампа КОД продължава да свети, колата не пали.9. Търсим под шофьорската седалка прословутия бутон за изключване при катастрофа. Не намираме никъде никакъв бутон. Не сме отпрали килима, за да го търсим под него, трима души опипвахме целия под на колата под шофьорската седалка. Ако някой знае къде е този бутон за инерционното изключване, моля да каже, също така дали трябва да отпорим настилката от пода и на кое място.10. Отваряме кората на шофьорската врата, за да проверим дали там някакви кабели, водещи към ключалката, не са скъсани, не установяваме проблем.11. ИЗКЛЮЧВАНЕ НА ИМОБИЛАЙЗЕРА. Звъним на познати да питаме възможно ли е изобщо да се изключи имобилайзера веднъж и завинаги. Възможно е. Сваляме компютъра (сваля се лесно, намира се до акумулатора), занасям го на специалиста, който софтуерно ще изключи имобилайзера веднъж завинаги. Сега току-що ми се обади, че имобилайзерът е деактивиран, утре сутрин отивам да го взема и да видим какво ще мъчим оттук нататък.Майсторът е много наточен, взел е работата присърце и ми каза, че докато не се убеди, че колата е напълно в ред, няма да ме пусне на пътя. Вярвам му.To be continued tomorrow.
      Brava 1.6 16V, Бензин

      Коментар


        #18
        Без пети при отвиване на зъбно колело точното зацепване е като да хванеш летящ куршум с голи ръце... Пожелавам ви късмет - ще ви трябва!
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #19
          Пробвайте да размърдаде при работещ двигател кабела на датчика на коляновия вал...ако загаснеш сменяй го...зъбното колело е на шпонка към вала...така че е съвсем възможно да се смени и без петите

          Коментар


            #20
            Емобито прай мизерии моито пунто са заключи преди години така и ни ток ни бенз ....
            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

            Коментар


              #21
              eh4ev07 написа:
              Без пети при отвиване на зъбно колело точното зацепване е като да хванеш летящ куршум с голи ръце... Пожелавам ви късмет - ще ви трябва!
              Нищо ще се научат по трудния начин А някой сети ли се да провери масите на мотора, купето и с друга АБ. Че нещо ми мирище на слаба АБ и халтави връзки, а не на имобилайзер.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #22
                Продължаваме, ден четвърти."А някой сети ли се да провери масите на мотора, купето и с друга АБ. Че нещо ми мирище на слаба АБ и халтави връзки, а не на имобилайзер."Разбира се. Днес вечетра трябва да дойде шаман електричар и да хвърля боб, гайки или каквото той си знае.Какво става до момента:Имобилайзерът деактивиран софтуерно и хардуерно (софтуерно в компютъра на колата, хардуерно - напълно откачена и отстранена от веригата малката черна кутийка на имобилайзера, навряна ЗАД бушоните вляво от краката на шофьора.Компютърът закачен обратно, клемите на акумулатора затегнати.Лампа "КОД" повече не свети, ток отива до бензиновата помпа и всякъде другаде. Завъртаме стартера, пали от раз, студена. Работи близо тридесет минути на празен ход, оборотите стабилни - 800, пушим цигара след цигара, гледаме и я дебнем. На четвъртата цигара гасне внезапно.При опит за стартиране светят на таблото: Лампа за масло, лампа за акумулатор. Лампата за грешка в компютъра не светва изобщо, нито при вкарване на ключа и даване на контакт, нито после. Ток към бензиновата помпа, бобината и свещите няма. НЕ ПАЛИ.Опитваме още няколко пъти да стартираме, откачихме и закачихме пак акумулатора, продължава да няма ток към помпата, бобината и свещите.Решаваме, че ни трябва шаман електричар. Звъним на такъв, по телефона той поставя примерна диагноза "студени спойки в комутаторното реле", откачете го и ми го донесете или той ще дойде тази вечер по някое време да рови на място.Решаваме да изчакаме да дойде на място и да проверява ВСИЧКИ кабели и токове.Покрай другото ровене установихме точното местоположение на инерционния бутон, който прекъсва тока към бензиновата помпа при конкретно тази кола. НЕ СЕ НАМИРА под шофьорската седалка. Намира се близо до шофьорската врата, в предната част, на малко издигнато място, където започва калника, близо до таблото с бушоните и другите спагети. Представлява малък, леко издаден пластмасов джоб, открит отгоре, като бръкнеш вътре, напипваш мека гумичка и под нея е този бутон. Бутонът си е наред, не е изключил нищо.To be continued tomorrow.
                Brava 1.6 16V, Бензин

                Коментар


                  #23
                  Megadeth написа:
                  При опит за стартиране светят на таблото: Лампа за масло, лампа за акумулатор. Лампата за грешка в компютъра не светва изобщо, нито при вкарване на ключа и даване на контакт, нито после. Ток към бензиновата помпа, бобината и свещите няма. НЕ ПАЛИ.
                  Има комбиниран бушон за помпата и бобината. Намира се под пластмасовият капак, който покрива МАР и буксата на ламбдата. Няма как да го пропуснеш, зад входящия колектор, с 2 винта се държи. Просто проследи маркучето на МАР дето се закача за колектора. Ако този бушон не контактува добре колата се държи точно така и не отчита грешка.
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #24
                    не каза дали сте проверили датчика на коляновия вал

                    Коментар


                      #25
                      имам и още един жокер,ама пробвайте всичко и тогаваще ти го кажа,не ,че нещо,ами да се изключи всичко като варианти

                      Коментар


                        #26
                        Приключихме по най-българския начин.Майсторът-електричар заяви, че към компютъра се губел някакъв постоянен плюс, но за целта трябвало да се рови много сериозно по цялата инсталация. Тъй като аз вече изчерпих времето си, нервите и парите, безплатно вързаха един директен плюс от акумулатора към компютъра. Колата пали и върви. Никой от майсторите не даде гаранция колко ще върви колата и докъде ще стигне с това решение.Линк към снимка на решението.http://dryndryn.net/wp-content/uploa...1/IMG_3244.jpg
                        Brava 1.6 16V, Бензин

                        Коментар


                          #27
                          Аларма да има случайно тази кола? И то по точно не заводска.А за вдигането на оборотите си мисля че смуче въздух(поне при мен така правеше заради скъсан маркуч на газов инжектор) и то е лесно обяснимо, понеже еку гони идеална смес 14,7към1 увеличи ли се въздуха се увеличава и бензина и разлутата е високи обороти. Беше голямо приключение защото аз съм с автомат и като си вдигне оборотите малко излиташе. А за аларма питам защото някои прекъсват захранването на компа.

                          Коментар


                            #28
                            Има китайска аларма, освен заводската. Не е от нея. Тя само пищи, ако отвориш вратата.Ще зарадвам някой с хубава кола за без пари. Да си рови, да разплита кабелчета, да поправя. Аз нямам нерви.Впрочем, преди седем години, когато я купих тази брава, точно нейна снимка сложихте на календара на форума. Историческа е.
                            Brava 1.6 16V, Бензин

                            Коментар

                            Working...
                            X