Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

браво 1.2 16 високи обороти на празен ход

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    браво 1.2 16 високи обороти на празен ход

    Здравейте колата има следния проблем, като я запаля студена и държи 2500 3000 оборота опитва се да ги свали и при опита се чува припукване в генерацията и така се мъчи след което ги сваля, проверих всмукателния колектор да не дърпа някъде от него въздух (гарнитури нови гарнитури на дросела всички маркучи проверени и със скобички). Загледах дросела той непрекъснато правеше дребни корекции (изчистен е) реших да му дръпна буксата, но проблема си остана. Закачих я с Fiat ECU Scan имаше грешка датчик на всмукателния колектор, изчистих я не я записа пак но проблема остана. Дръпнах му буксата на въпросния датчик и този ефект изчезна а работата на празен ход стана малко нестабилна. Въпроса ми е дали е от него със сигурност, ако има някой в София с този мотор от Обеля, Люлин или надежда, дали ще е навит да ги разменим за 5 минути да видя дали ще изчезне проблема и дали при него ще се появи.https://www.youtube.com/watch?v=3E27...ature=youtu.be
    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

    #2
    Започни от това че не и стига въздуха, примерно от блокирало стъпково моторче, мръсен филтър или масло и гняс по дросела.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      S_BANKOV написа:
      Започни от това че не и стига въздуха, примерно от блокирало стъпково моторче, мръсен филтър или масло и гняс по дросела.
      филтри и масло са на 2к киломеетра, както горе споменах дросела е изчистен, тук стъпковия мотор е заедно с ТПС а едно електромоторче. Както казах, пробвах като го изгася, понеже го загледах, че прави непрекъсното някакви корекции, но след ваденето на буксата му, нищо не се променя.
      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

      Коментар


        #4
        И при мен го има този проблем, оправя се след почистване на TPS
        Fiat Bravo 99' 1.6 GT
        Fiat Bravo 1.2 16v-Тотализирано
        Fiat Bravo 99' 1.6 SX

        Коментар


          #5
          Пробвах с друг мап от работеща кола не е от него, адаптирах дросела на ново, и спря да си се форсира, но още го имам проблема при палене вдига ряздо до 3к оборота и ги връща до нормални.ще пробвам с нови свещи
          мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

          Коментар


            #6
            Като го адаптираш, караш ли го кротко 10 километра? Щото процедурата не е само електронна. При чистенето на дросела е от значение да е чиста оста на клапата.
            браво 1,6/90 - 09 г.

            Коментар


              #7
              slonikon написа:
              Като го адаптираш, караш ли го кротко 10 километра? Щото процедурата не е само електронна. При чистенето на дросела е от значение да е чиста оста на клапата.
              оста защо е от значение ?? Карам я но 3 4 километра. Знам, че пише 10.
              мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

              Коментар


                #8
                щото клеясва и умрялото моторче не може да я завърти. пръскай с вд и раздвижвай, докато изтекат саждите оттам.
                браво 1,6/90 - 09 г.

                Коментар

                Working...
                X