Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поставяне еднопосочен(възвратен)клапан на бенз. помпа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Поставяне еднопосочен(възвратен)клапан на бенз. помпа

    Здравейте колеги,Доста търсих из форума, но точно конкретна тема няма за начина на поставяне и къде точно се слага възвратен клапан преди помпата.Питането ми е следното: на симката кой маркуч трябва да прекъсна/ или извадя и на него да поставя клапанчето?Аз предполагам,че трябва да е на мястото с лилава питанка? Правилно ли съм разбрал Мерси предварително
    Прикачени файлове
    Fiat Marea 2.4 JTD+
    Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
    Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
    Renault 19/1.7mi/ - crash

    #2
    Колега, и аз искам такъв клапан, ама да ми възвръща нафта, не бензин. :D Като покарам 500 км, да ми възвръща изразходената нафта, така за около 10-тина минути ако може, че да не се налага да зареждам повече по бензиностанции Да не би да питаш за възвратен клапан ? Ако да, сложи го там дето излиза маркуча от помата и тръгва към ДВГ. Няма нужда да е в резервоара. Поставя се след помпата - там дето си сложил питанката с цвят лилав
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      Мерси колега И аз искам възвращателен Оправих го вече е възвратен
      Fiat Marea 2.4 JTD+
      Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
      Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
      Renault 19/1.7mi/ - crash

      Коментар


        #4
        Пичове,Не трябваше ли помпата да се намира някъде из под задната седалка???Или съм уцелил гредата и е под резервната гума ??? Ако е там лошо бутилка е там и няма да имам достъп Под седалката имам нещо дето влизат две букси с бая кабели и това е
        Fiat Marea 2.4 JTD+
        Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
        Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
        Renault 19/1.7mi/ - crash

        Коментар


          #5
          В багажника е, в десния ъгъл до седалката Вдигаш мокета и ще видиш капака.При Пунто е под седалката.
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            Ясно няма да се цапам днес, че вали, но поне има надежда
            Fiat Marea 2.4 JTD+
            Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
            Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
            Renault 19/1.7mi/ - crash

            Коментар


              #7
              zlatarov написа:
              Мерси колега И аз искам възвращателен Оправих го вече е възвратен
              Надявам се да не съм те засегнал Падам си малко завзек.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                Не колега ест. че не се засягам Важното е че разбрах как му се вика и не на последно място разбрах какво да направя До сега се цапотих голем зор видех... ужас уж толкова елементарно, но място нема,тръбичката като я срязах пък не влиза в щуцера нема как да я напъна ... зор бе Обаче накрая успях всичко сглобих и за сега работи. Ще видим утре сутринта как ще запаля и ще кажа
                Fiat Marea 2.4 JTD+
                Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                Renault 19/1.7mi/ - crash

                Коментар


                  #9
                  клапан

                  Слага се при двигателя обикновено са железни но има и с реле където са за газовите На щуцерите има стрелка вход изход
                  Прикачени файлове
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Благодаря за помощта Но проблема си остава сутрин пали от кажи речи два оборота Не знам къде да търся проблем къде е този регулатор ? Възможно ли е да е от него?Бях чел някъде, че има начин да се поставят кабели от руски автомобил или бъркам нещо(1.4 16в май бях, но за 1.6 16...?)?Не съм ги мерил, но не съм ги и сменял, само свещите са нови Непосредствено след като тръгна при студен мотор на бенз. И да кажем карам на 2ра с 3000обр. При превключване на 3та има едно забиване на муцуната при леко подаване на газ. Може ли да са кабели ?Правена е адаптация и прекъсванията на студен мотор ги няма
                    Fiat Marea 2.4 JTD+
                    Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                    Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                    Renault 19/1.7mi/ - crash

                    Коментар


                      #11
                      zlatarov написа:
                      Благодаря за помощта Но проблема си остава сутрин пали от кажи речи два оборота Не знам къде да търся проблем къде е този регулатор ? Възможно ли е да е от него?Бях чел някъде, че има начин да се поставят кабели от руски автомобил или бъркам нещо(1.4 16в май бях, но за 1.6 16...?)?Не съм ги мерил, но не съм ги и сменял, само свещите са нови Непосредствено след като тръгна при студен мотор на бенз. И да кажем карам на 2ра с 3000обр. При превключване на 3та има едно забиване на муцуната при леко подаване на газ. Може ли да са кабели ?Правена е адаптация и прекъсванията на студен мотор ги няма
                      Моето Браво 1.6 16в имаше същия проблем и излезе, че е от вакум регулатора за обратния бензин. Не беше спукано платното вътре, а просто пускаше обратен бензин на по-малко налягане. Като загрееше се пооправяше, но пак имаше същото забиване което ти спомена. След подмяната му със нов, всичко е 6 Може и при теб да е такъв проблема. Успех !
                      Fiat Bravo 1.6 16v 103hp-Forever in my heart - Ex
                      Fiat Marea 1.9TD 75hp-Family Combi Now

                      Коментар


                        #12
                        Е то остана само него и кабели да сменя Някой може ли да даде схема нещо инфо къде се намира.Един колега спомена, че е в коша на бенз помпа там ли е?Нов цената му е 70тина лева ? Заслужава ли си да се търси 2ра ръка ? От по старите 1.6 16в става ли, еднакви ли са ?Да спомена, че съм с новия мотор ZFA18500000393403Четох че има някъв вентил(подобен като тези за А/С) до бобината и там трябва да се закачи манометър ама как... не ми е ясно стойностите трябва да са 3-бара при запален двиг. Правилно ли съм се ориентирал? Къв накрайник ми трябва за манометъра?
                        Прикачени файлове
                        Fiat Marea 2.4 JTD+
                        Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                        Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                        Renault 19/1.7mi/ - crash

                        Коментар


                          #13
                          Ето този маркуч който е зелен ми е скъсан при мен. И колата държи високи обороти като я запаля студена. Смуче въздух отгоре от смук. колектор като сложа пръста си там на щуцера, падат оборотите. Това доколкото прочетох, прави вакуум и мембраната държи повече налягане при натоварен двигател. Т.е над 3 бара. Бях сложил един обикновен, но се стопил и слепнал... не става.И все пак да попитам какъв е смисъла от тоя въвзвратен клапан, помпата така или иначе има говиво стекло се до нея винаги. Би трябвало да подкача винаги, ако се изчака на контакт. Не е някоя механична помпа отпред при двигателя да въртиш докато засмуче.Паленето и при мен е така, тоя двигател си е така не е като на пунтото от един оборот. Не знам защо.
                          FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                          FIAT Punto sx 75 '94

                          Коментар


                            #14
                            Именно това ме дразни..., че не пали от четвърт и не съм съгласен, че този мотор е така.Палил съм на колега от форума... само да усети ключа и е запалила дори при -20. Най-вероятно този регулатор ми е прецакан, но искам да го проверя Ще очаквам колегите да споделят как става, защото не обичам за такива неща да ходя при майстори по добре да си купя инструмент( в случая барометър)...
                            Fiat Marea 2.4 JTD+
                            Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                            Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                            Renault 19/1.7mi/ - crash

                            Коментар


                              #15
                              Този регулатор е най-елементарното нещо в целия инжекцион. Като не е натоварен ДВГ, подаваш малко газ или на празен ход изобщо не подаваш. В този случй налягането в смукатела е много ниско (то е отрицателно винаги, за това внимавайте с описанието) и изтегля мембраната на регулатора по-силно. Тка регулатора връща повече бензин към резервоара и налягането в рейла спада, това пък води до спадане на дебита през дюзите. Дюзите винаги се отварят за едно и също време, мени се само налягането преди тях, за да се коригира горивната смес. Момента на отваряне зависи от други фактори. Когато ДВГ се натовари, или подадеш газ с педала, налягането в смукателния колектор се повишава - т.е. по-малко изтегля мембраната на регулатора и съответно се връща по-малко гориво в резервоара. Така налягането в рйла се повишава и през дюзите за същото време минава повече гориво. При самото палене, първоначално в смукателния колектор налягането е равно на атмосфернотo. Регулатора на рейла остава нпълно затворен и през дюзите се подава макс. количество гориво - нещо като имитация на смукач. Веднага след запалването, налягането в колектора започва да влияе на регулатора и така се поддържа работата на ДВГ. Ако регулатора е замърсен и не затваря плътно, губиш "ефекта на смукача", съответно пали по-трудно или със закъснение. Това води и до нестабилни обороти на ДВГ, тромавост в дадени режими и понякога до липса на макс. мощност. Остава да прецениш на базата на твоите наблюдения, дали има проблем в регулатора и какво да очакваш като закачиш манометър на рейла за проверка на налягането в него.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар

                              Working...
                              X