Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

СТИЛО-недостиг на мощност,давене,тресене на двигателя!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Е що не каза, че компа е презапояван преди часове... Ако е правен в сервиз - рекламация.Щом и таблото е започнало да прави пакости, надали проблема е в бензина.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #47
      Ако са го припоявали с идукционен поялник - нов комп. Както и ако сте го монтирали и демонтирали при закачен акумулатор. А защо се стигна до припояването ? Как се стигна до там ?
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #48
        Колеги започвам от презапояването на пиновете на компютъра,имам приятел инженер енергитик който има представа от работа с поялник и с отваряне на подобни компютри,отворихме компютъра внимателно без да нарушаваме каквото и да е било,момчето презапои падналите пинове от които не се получаваше хубав контакт с захранващите кабели които идват от релетата и затова гаснеше колата за този проблем съм писал в другата тема,но той е решен,така сега отново на компютъра като го отвори приятелят ми видя че вътре има един нагорял кондензатор който каза че няма как да ми го смени с друг или да го поправи или презапои,може да ми смени компютъра но не и кондензатора,нае се да го търси и предполагам ще го намериме някъде същия,ще го смени и след това ще търся друга алтернативи вече,може и това да е целия проблем,понеже колегата Сашо като дойде и изчистим грешката колата заработва като хората и след няколко минути или 3,4 изминати километра пак става така,ако беше от скапания бензин,бобините или свещите дори и да чистеше грешката колата нямаше да се работи нормално въобще предполагам,а не да работи 10 минути нормално и веднага пак да ми забива check engine и колата да почва да работи по този начин,но аз вече избързах накупувах бобини,свещи,дадох пари за източване на резервоара,сега спирам малко докато не намериме въпросния кондензатор след като го сменим се надявам да се оправи,може и да не е изобщо той виновен затова,но със сигурност е изгорял и ако не ми прави проблеми поне не работи правилно по предназначение,ако не се оправи със подмяната му тогава почвам по сервизите и по майсторите. p.s всичко е правено на свален акумулатор, и си сипвам източения бензин обратно в резервоара че пари е давано за него няма да го возя в багажника нагоре надолу.
        Прикачени файлове

        Коментар


          #49
          Кондензатора може да се смени без никакъв проблем ! Като гледам е електролитен, което означава че най-вероятно има филтрираща роля , което пък предполага, че проблемите са от него. Смяната му не изисква кой знае какви умения, така че или намери някой който наистина може да свърши работа, пък ако ще и с 3-ти клас да е, или ми го прати да ти сменя кондензатора и да ти го върна. Аман от инженери !
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #50
            благодаря ти за желанието за помощ колега,но вече съм поел ангажимент с моя приятел,няма как да му кажа не ставаш отивам при друг,ако случайно не успеем нещо да свършим като хората ще потърся помощ от теб,благодаря ти предварително

            Коментар


              #51
              Е той нали е казал че не може да смени кондензатора ? Или греша ? Струва стотинки и се сменя за 5 мин с времето за загряване на поялника
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #52
                Аз до колкото прочетох намирането е трудно, не смяната
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #53
                  Качвам снимка с номерата на елемента и някой ако може да му помогне на момчето с откриването ще има бира от мен
                  NikMar написа:
                  И кой точно е елемента?
                  То на снимката на колегата се вижда кой е сдухал ама айде поправих се П.П трябват ми магазини в София по възможност, или поне български , а не линкове от Ибей но в краен случай ако колегата прецени може и от там
                  Прикачени файлове
                  Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                  И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                  .

                  Коментар


                    #54
                    И кой точно е елемента?
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #55
                      Кондензатор 33 микрофарада за 35 волта. Може и да се разпои от друга платка и да се монтира, стига да е здрав. В краен случай, ако има място в кутията, може да се сложи и обикновен такъв (STD, не SMD). Вече ги правят достатъчно малки.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #56
                        колеги сменихме кондензатора,никакво подобрение,закарах я едвам едвам до оторизиран сервиз който ми е в близост,хората имат стабилна апаратура и ми казаха че проблема ми е в компютъра не захранва 2,3 цилиндър,така че моля препоръчайте ми майстор който се занимава с компютри и знае за какво става на въпрос най вече да свърши работа,че ми писна да ходя и да давам пари само и да не оправям проблема....

                        Коментар


                          #57
                          dragoR написа:
                          колеги сменихме кондензатора,никакво подобрение,закарах я едвам едвам до оторизиран сервиз който ми е в близост,хората имат стабилна апаратура и ми казаха че проблема ми е в компютъра не захранва 2,3 цилиндър,така че моля препоръчайте ми майстор който се занимава с компютри и знае за какво става на въпрос най вече да свърши работа,че ми писна да ходя и да давам пари само и да не оправям проблема....
                          Колега има ли развитие по темата, че мися и, че моето стило е със същия проблем.
                          Fiat Stilo 1.6 16v

                          Коментар


                            #58
                            Има подмени компютъра със чисто нов към 1000 лв даде, ама защото не му се занимаваше повече.Иначе във форума има кординатите на едно момче дето ги ремонтира, може да попиташ ключаря за него.
                            Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                            И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                            .

                            Коментар

                            Working...
                            X