Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Запалителни Кабели

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Запалителни Кабели

    Колата не пали , а мисля , че проблема е в кабелите , така ми каза и майстора . Фиат брава 16.16в 103к.с. Това ли са кабелите от бобината към свещите ?
    Прикачени файлове

    #2
    кола

    Не може всички да са калпави поне 2-3 ще има читави и ще почва да работи е не добре но ще запалва другаде е проблемА има ли изкра на тях
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Има, но не пали .. така ми каза майстора .. мисълта ми е ако са такива да ги поръчам направо, утре все пак ще го питам дали е на 100% сиг че е от тех

      Коментар


        #4
        Това са!Как позна "майстора" ти,че проблема е от тях?Изобщо ли не пали или пали на 2,3 цилиндъра,и като позагрее,палят и другите?Измери им съпротивленията.Ако има и един да е над 8 кОм.,сменяй ги.Или на тъмно да правят цветомузика.Измери и бобината-първични и вторични намотки.Гориво ходи ли до рейката и какво му е налягането?Датчик колянов вал наред ли е?Това са основните причини да не пали изобщо.
        Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
        ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

        Коментар


          #5
          Изобщо не пали , върти на стартер , но не пали .. тоест да не е само от кабелите ?

          Коментар


            #6
            Има ли гориво до двигателя Дюзите дали отваряти най вече датчика на коляновия вал Като се направи диагностика може повече да се разбере Не купувай излишни неща
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              ако ти се дават излишни пари купи си кабели ,колко и да са заминали тия кабели ще препалва на 2-3 цилиндъра , по скоро бобината да е заминала или да няма ток до нея
              FIAT TEMPRA 1.6 75HP

              Коментар


                #8
                Проблема не ти е в кабелите според мен
                "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                Коментар


                  #9
                  Значи искара има, обаче е много малка .. кабелите са мерени с някъв уред и централния показвал 9 мега ома ... което явно е много зле и исктрата едавм се виждала, датчика си бачка , бензин стига от помпата ... за диагноситка програмата не иска да се върже с колата ..........

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    / диагноситка програмата не иска да се върже с колата/там е прблемаили има вероятност бубина да е с нарушена изолация от там да идват проблемите Вземи едни втора употреба ако е това
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Утре ще сложиме кабелите и ако са те супер, надявам се .. ако не освен бобина друго няма кво да е , таа Благодаря ти много .. Утре ще пиша да кажа къде е бил проблема. То колата е от скоро при мен и на кола купена от друг винаги има кво да се сменява... трябва да сменя и лагер главина заден и задните амортисьори.

                      Коментар

                      Working...
                      X