Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПОМОЩ!!! ФИАТ-СТИЛОТО МИ ГАСНЕ !!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Я провери масата но мотора.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      Проблема ти, за жалост го е описал todorshalev.
      Stilo 1.6 ,16v-103hp

      Коментар


        #18
        miko12 проблема при мен е че не ми изписва нито една от подобните грешки,а като огасне колата си запалва веднага,-да гасне като загрее,но пали ведага не трябва да я чакам да изтине мотора,това е лошото,защото това е много мръснишки проблем..колата просто умира,дори ако съм в движение не пали на скорост,ами трябва да върна ключа.

        Коментар


          #19
          Проблема наистина е много неприятен. Среща се изключително често само при бензиновото 1,6 Стило, а диагностиката не може да го засече и затова многото "майстори" ще те съветват какво ли не. Потърси електрончик, който да ти провери ЕКУ-то и ако е от него да ти смени проблемния чип. Не купувай втора употреба (ключ, ЕКУ и BSI) в началота може да работят , но след време отново същия проблем.
          Stilo 1.6 ,16v-103hp

          Коментар


            #20
            мисля да пробвам това: https://www.youtube.com/watch?v=J_oA3mcWqHo дали ще има ефект или да не ръчкам?

            Коментар


              #21
              Да това може и да е верояна причина, но може и да не е (чипа за дросела; микропора някъде в платката и т.н.). Ако си сигурен , че можеш да направиш така показания ремонт без да повредиш нещо направи го . Успех и късмет.
              Stilo 1.6 ,16v-103hp

              Коментар


                #22
                Един колега имаше подобен проблем на VW Пасат, в движение гасне и докато не върне ключа не палеше. Оказа се на някакво реле пукната спойка, която с просто око не се вижда. Та Майстора (друг колега) с телефона направи снимка и увеличи за да види пукнатината, и накрая с една запалка тип горелка реши многогодишен проблем , и то на полеви условия. А тази кола на какви ли не сервизи е ходила, дори мислеше да я продава. Та предполагам проблема ти ще е подобен, но дали ще е ЕКУ-то като на клипчето или някое реле, което захранва ЕКУ-то е трудно да се разбере.
                FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

                Коментар


                  #23
                  А защо не провериш с товарна вилка акумулатора. При мен в началото като взех колата беше така, всеки ден различни грешки и гаснене. Оправи се с нов акумулатор.

                  Коментар


                    #24
                    заредих си акумулатора,явно е доста слабичък и се усеща,ще взема нов ако спре да го прави защото засега два дни не е правил проблем,но напръсках клемите и отгоре върху акумулатора има някакви бушони и чипове напръсках ги и тях с контактния спрей и засега няма проблеми,но да питам ако е от акумулатора защо ми гасне само при загряла кола ако няма ток в него ще го прави и на студена,сега два дни не е гаснела откакто съм го заредил де...

                    Коментар


                      #25
                      Имах същия проблем. Един ден реших да направя експеримент. Запалих колата студена и започнах да нагрявам компютъра с пистолет за горещ въздух, а забравих да кажа че съм го преместил и вече не е отгоре на колекторите. След около 5мин. колата изгасна сама. Естествено това ме наведе на мисълта, че нещо в него не е наред. Намерих едно момче в Слатина, което се занимава само с компютри и електроника на коли. Оказа се, че от нагряването на ЕКУ-то във времето едно от крачетата на един от чиповете вътре се е разпоило, т.н. студена спойка. След оправянето му нямам никакви проблеми. Преди гаснеше където си поиска и то в движение с голяма скорост, което е доста опасно. Преди това огледах всички букси и кабели, масата на двигателя и Д4 конектора, но нищо не помогна. Сега пък имам друг проблем. При студен старт изписва fuel level sensor fault и играят оборотите, пада стрелката на бензина и после пак показва точното гориво. След няколко секунди всичко е нормално и това само при студен старт. Интересното е, че това го правеше и преди да ремонтирам ЕКУ-то.

                      Коментар


                        #26
                        Относно акумулатора-не знам защо но и при мен го правеше като загрее(може би тогава окъсяваше клетката) цяла зима мина докато разбера какво и е на колата както съм писал по назад всеки ден различни грешки и то докато карам а не при палене(палеше си от раз). Накрая случайно го хванахче е тръгнал, забравих я на контакт със запалени фарове за известно време и той умря. Та като го смених никакви грешки и гаснене.

                        Коментар


                          #27
                          Извинявайте,ако е против правилата на форума, но ето ти линк към моя тема, с която си намерих сам и резреших проблем:http://www.fiatforum.com/stilo/35577...u-mystery.html
                          Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
                          Fiat Stilo '02 1.6 16V

                          Коментар


                            #28
                            avarien rejim

                            Zdraveite.Naskoro si kupix fiat stilo 2002 g 1.6 16 v 103 konq,svetna mi na tabloto diuza i imi e na avarien rejim,nqkoi 6te mi kaje li kakvo da pravq,vodix q na serviz to i tolkova maistori,nikoi ne mi kaza kakvo i e.Pomognete.

                            Коментар


                              #29
                              Явно, е чест проблем при този модел ето ти тук две извлечения от форума - не знам дали има връзка, но може да са ти полезни по някакъв начинhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...c.php?t=111304

                              Коментар

                              Working...
                              X