Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo 1.6 16v 1999г (пластмасовият колектор) блокира

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Bravo 1.6 16v 1999г (пластмасовият колектор) блокира

    Здравейте колеги.Предварително се извинявам, ако темата съществува или има подобна, но не можах да намеря.Става въпрос за горепосоченият автомобил. Днес тръгнах да паля (колата не беше палена от вчера) .При въртенето двигателят зацепи. Когато я опитам на стартер токовете само премигват и се чува, че стартера опитва да завърти но не успява.Свалих стартера, като си мислех, че е зацепил в маховика.Проблема остана. Сложих на 5-та и я пробвах назад напред (естествено без засилка) колата мърда 1 метър напред и 1 метър назад и отново зацепва.Обадил съм се на майстор и утре ще я караме, но преди това искам да се допитам до вас дали не сте се сблъсквали с подобен проблем и какво да очаквам.Благодаря.

    #2
    На този двигател понякога му се чупи капака на стартера и се държи точно така, но ти казваш, че си го свалял. Огледай го, стартерът трябва да е.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      wwalker написа:
      На този двигател понякога му се чупи капака на стартера и се държи точно така, но ти казваш, че си го свалял. Огледай го, стартерът трябва да е.
      Свалих стартера и без него пробвах на 5-та на 4-та да бутаме да превърти...има 1 метър ход напред и 1 метър ход назад и отново зацепва. Значи не е и от стартера. Дали водната помпа може да направи такава мизерия, че не съм я сменявал никога но и никога не е свирила или загрявала.П.П. За стартера знам, за това съм с този без редуктор от 1.6 металния колектор.

      Коментар


        #4
        Re: Fiat Bravo 1.6 16v 1999г (пластмасовият колектор) блокир

        achov написа:
        Здравейте колеги.Предварително се извинявам, ако темата съществува или има подобна, но не можах да намеря.Става въпрос за горепосоченият автомобил. Днес тръгнах да паля (колата не беше палена от вчера) .При въртенето двигателят зацепи. Когато я опитам на стартер токовете само премигват и се чува, че стартера опитва да завърти но не успява.Свалих стартера, като си мислех, че е зацепил в маховика.Проблема остана. Сложих на 5-та и я пробвах назад напред (естествено без засилка) колата мърда 1 метър напред и 1 метър назад и отново зацепва.Обадил съм се на майстор и утре ще я караме, но преди това искам да се допитам до вас дали не сте се сблъсквали с подобен проблем и какво да очаквам.Благодаря.
        Съвет : започнете да търсите от долу нагоре, а не обратно. Свалете картера и вижте основни/биелни лагери и ако всичко е шест мисля, че ще се отваря ДВГто. Дано да греша !
        Fiat Bravo 1.6 16v 103hp-Forever in my heart - Ex
        Fiat Marea 1.9TD 75hp-Family Combi Now

        Коментар


          #5
          А на бутане пробва ли я запалиш, щото с това премигване ми изглежда на заминал акумулатор?
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            M5kov написа:
            А на бутане пробва ли я запалиш, щото с това премигване ми изглежда на заминал акумулатор?
            Тя на бутане не иска и да превърти....все едно е замръзнал двигатела..

            Коментар


              #7
              Колеги колата все още не е пипана. Нямам финансова възможност в момента да я правя.Казаха ми, да опитам да завъртя на шайбата на коленовият вал, но нямам толкова голяма камбана.. 36 ли е там?И защо да опитвам да завъртя от там, какъв ще е ефекта?

              Коментар


                #8
                колегата каза че двигателя не превърта вие го карате да пали на скорост.Слушай колега не върти нищо за да не усложниш работитекакто каза колегата по горе провери лагерите.Мойе да е прехвърлил зъб не си играй да въртиш и да палиш...

                Коментар


                  #9
                  kris_dif95 написа:
                  колегата каза че двигателя не превърта вие го карате да пали на скорост.Слушай колега не върти нищо за да не усложниш работитекакто каза колегата по горе провери лагерите.Мойе да е прехвърлил зъб не си играй да въртиш и да палиш...
                  Колега благодаря за отговора. Вече има прогрес и колата довечера излиза от бокса.Щети: Спукана глава + ударил само 1 клапан поради факта, че е попаднало някакъв метален предмет с големината на копче в 3-ти цилиндър, като впоследствие удря един клапан и пука главата. Извадил съм късмет, че когато е пукнало главата директно е напълнило цилиндъра с антифриз и е затегнал двигатела. Според майстора, парчето желязо е попаднало през отворите за свещите което ми се струва почти невъзможно, поради факта, че свещите не са отваряни от повече от 1 година.Е все пак до момента за части отидоха 300 лв. а довечера към 7 7 и нещо майстора ще звънне да си прибера колата и ще теглим чертата.

                  Коментар


                    #10
                    Единственото нещо, което може да попадне през отвора на свеща при положение, че не са сваляни свещите е част от самата свещ, ти огледа ли свеща на 3-ти цилиндър дали е цяла ?, ако е цяла явно парчето е попаднало от друго място.
                    punto HGT

                    Коментар


                      #11
                      didich написа:
                      Единственото нещо, което може да попадне през отвора на свеща при положение, че не са сваляни свещите е част от самата свещ, ти огледа ли свеща на 3-ти цилиндър дали е цяла ?, ако е цяла явно парчето е попаднало от друго място.
                      Ето го въпросният метален елемент. Не намираме логика от къде може да е и как е попаднал там. (прилича много на шапка от шестограм.https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...bdffee2fff51f0

                      Коментар


                        #12
                        Прилича ми на глава на шпилка.
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                        Коментар


                          #13
                          На мен ми прилича на грава от болта за капака на клапаните
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            S_BANKOV написа:
                            На мен ми прилича на грава от болта за капака на клапаните
                            И въпрос за 100000 лв "как попадна в цилиндъра
                            Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                            И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                            .

                            Коментар


                              #15
                              cs_aleksandar написа:
                              S_BANKOV написа:
                              На мен ми прилича на грава от болта за капака на клапаните
                              И въпрос за 100000 лв "как попадна в цилиндъра
                              Някой ми е направил черна магия Yellow_Flash_Colorz_PDT_38 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05

                              Коментар

                              Working...
                              X