Здравейте колеги.Предварително се извинявам, ако темата съществува или има подобна, но не можах да намеря.Става въпрос за горепосоченият автомобил. Днес тръгнах да паля (колата не беше палена от вчера) .При въртенето двигателят зацепи. Когато я опитам на стартер токовете само премигват и се чува, че стартера опитва да завърти но не успява.Свалих стартера, като си мислех, че е зацепил в маховика.Проблема остана. Сложих на 5-та и я пробвах назад напред (естествено без засилка) колата мърда 1 метър напред и 1 метър назад и отново зацепва.Обадил съм се на майстор и утре ще я караме, но преди това искам да се допитам до вас дали не сте се сблъсквали с подобен проблем и какво да очаквам.Благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Bravo 1.6 16v 1999г (пластмасовият колектор) блокира
Collapse
X
-
Свалих стартера и без него пробвах на 5-та на 4-та да бутаме да превърти...има 1 метър ход напред и 1 метър ход назад и отново зацепва. Значи не е и от стартера. Дали водната помпа може да направи такава мизерия, че не съм я сменявал никога но и никога не е свирила или загрявала.П.П. За стартера знам, за това съм с този без редуктор от 1.6 металния колектор.wwalker написа:На този двигател понякога му се чупи капака на стартера и се държи точно така, но ти казваш, че си го свалял. Огледай го, стартерът трябва да е.
Коментар
-
Re: Fiat Bravo 1.6 16v 1999г (пластмасовият колектор) блокир
Съвет : започнете да търсите от долу нагоре, а не обратно. Свалете картера и вижте основни/биелни лагери и ако всичко е шест мисля, че ще се отваря ДВГто. Дано да греша !achov написа:Здравейте колеги.Предварително се извинявам, ако темата съществува или има подобна, но не можах да намеря.Става въпрос за горепосоченият автомобил. Днес тръгнах да паля (колата не беше палена от вчера) .При въртенето двигателят зацепи. Когато я опитам на стартер токовете само премигват и се чува, че стартера опитва да завърти но не успява.Свалих стартера, като си мислех, че е зацепил в маховика.Проблема остана. Сложих на 5-та и я пробвах назад напред (естествено без засилка) колата мърда 1 метър напред и 1 метър назад и отново зацепва.Обадил съм се на майстор и утре ще я караме, но преди това искам да се допитам до вас дали не сте се сблъсквали с подобен проблем и какво да очаквам.Благодаря.Fiat Bravo 1.6 16v 103hp-Forever in my heart - Ex
Fiat Marea 1.9TD 75hp-Family Combi Now
Коментар
-
Колега благодаря за отговора. Вече има прогрес и колата довечера излиза от бокса.Щети: Спукана глава + ударил само 1 клапан поради факта, че е попаднало някакъв метален предмет с големината на копче в 3-ти цилиндър, като впоследствие удря един клапан и пука главата. Извадил съм късмет, че когато е пукнало главата директно е напълнило цилиндъра с антифриз и е затегнал двигатела. Според майстора, парчето желязо е попаднало през отворите за свещите което ми се струва почти невъзможно, поради факта, че свещите не са отваряни от повече от 1 година.Е все пак до момента за части отидоха 300 лв. а довечера към 7 7 и нещо майстора ще звънне да си прибера колата и ще теглим чертата.kris_dif95 написа:колегата каза че двигателя не превърта вие го карате да пали на скорост.Слушай колега не върти нищо за да не усложниш работитекакто каза колегата по горе провери лагерите.Мойе да е прехвърлил зъб не си играй да въртиш и да палиш...
Коментар
-
Ето го въпросният метален елемент. Не намираме логика от къде може да е и как е попаднал там. (прилича много на шапка от шестограм.https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...bdffee2fff51f0didich написа:Единственото нещо, което може да попадне през отвора на свеща при положение, че не са сваляни свещите е част от самата свещ, ти огледа ли свеща на 3-ти цилиндър дали е цяла ?, ако е цяла явно парчето е попаднало от друго място.
Коментар
Реклама
Collapse


Yellow_Flash_Colorz_PDT_38 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
Коментар