Здравейте, поздрави от новофиатец
Имам въпрос за Браво от 1996, което карам от месец-два. Прегледах темите за непалещи 1.6 двигатели, но не намерих колега с точно същия проблем, затова пускам нова тема.Интересно е - когато е студена, колата пали от първия път без абсолютно никакъв проблем. Докато е студена всичко е ок, но след като загрее, не иска да пали. Случва се да я загася на тръгване на светофар (чисто нов шофьор, умерено некадърен), след което отнасям колективния гняв на народа зад мен. При опит за палене не може да завърти, опитва се едва едва, все едно няма ток. Ако я оставя за около минута, след това успява да завърти, а завърти ли, пали. Точно в един такъв момент баща ми беше с мен, сложихме моя акумулатор в неговата кола (Алфа 145 1.4) - запали без проблем. Така че, предполагам, акумулатора се зарежда и не е проблема в него. При каране си има мощност, не се мъчи, на звук ми се струва добре - няма тракане, бумтене, виене, стържене и т.н. Маслото е ок, температурата е малко над средата на скалата. Единственото, което забелязвам като проблем при каране е, че понякога ако натисна повече газта и после я пусна рязко, не успява да задържи минималните обороти и гасне.Обяснявам всичко това, защото честно казано нямам представа какво би било полезно като информация в случая. Моля за вашите мнения по въпроса, по възможност обяснявайте като на идиот
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.6 16V пали само студен
Collapse
X
-
Нещо светва ли на таблото? или е стартер или датчик на коляновия вал, но предполагам че стартера ти е за ремонт и най вече шалтера му. Това за температурата също не ми звучи добре, трябва стрелката да стой точно в средатана дебелата черта, както и това с гасненето ми говори за стъпков мотор.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
Няма никакви индикации на таблото.Малко по-високата температура възможно ли е да се получава, понеже все още не мога да свикна с педала на газта, много ми е лек, и от време на време давам доста повече газ от необходимото, а също и пълзя на 2-3 скорост, според мен, повече от нормалното?Стъпков мотор доколкото разбирам се почиства, и това би трябвало да реши проблема, прав ли съм?И последен въпрос, грубо, какви пари излиза подобен ремонт на стартер?S_BANKOV написа:Нещо светва ли на таблото? или е стартер или датчик на коляновия вал, но предполагам че стартера ти е за ремонт и най вече шалтера му. Това за температурата също не ми звучи добре, трябва стрелката да стой точно в средатана дебелата черта, както и това с гасненето ми говори за стъпков мотор.Bravo 1.6 16V 1996
Коментар
-
Първоначално и аз за датчика на коляновия вал се сетих, ама щом после върти трудно, значи не е от него.Стартер втора ръка върви около 30 лв. За ремонт едни ориентировъчни 50 лв. ще налучкам, но зависи какво е прецакано
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Стартер предполагам не може да се свали без канал?EDIT: http://www.italauto-bg.net/forum/vie...t=1083Този колега е имал абсолютно същия проблем, на същия модел. На клипа към темата се вижда точно същото, което се случва при мен. След смяна на акумулатор е ок. Аз обаче опитах вече с два акумулатора, освен моя, които не създават никакви проблеми на колите, с които се ползват. За единия знам със сигурност, че е купен миналия август, не би трябвало да е сдал багажа.Bravo 1.6 16V 1996
Коментар
-
Жалко, аз на трезво не мога :DМайтапа настрана, колкото повече ровя, толкова повече хора намирам с този проблем, явно е масов. При едни се оправя със стартер, при други с акумулатор, при трети и с двете, а при голяма част от изброените, проблемът се възобновява до 3-4 месеца. Гледам, че масово се предлага смяна на датчик на коляновия вал като решение. От нещата, които пишете ти и колегата след теб, разбирам, че при мен може би не е този датчик проблемен, правилно ли съм разбрал? Ако да, какво ви кара да мислите така, от информацията, която съм дал? Питам с чисто учебна целS_BANKOV написа:Абе принципно може ама ако свириш на пиано по добре недей.Здравко Вергилов написа:Стартер предполагам не може да се свали без канал?
Bravo 1.6 16V 1996
Коментар
-
Ако е прецакан датчика, когато не иска да запали ще си върти до безкрай на стартер, докато падне акумулатора
Провери ли хубаво клемите на акумулатора и мястото където е закачена масата към купето? Може и от това да прави пакост.А когато върти трудно, намалява ли осезаемо яркоста на лампите по таблото, нулира ли се часовника на радиото, ей такива работи?Пробвай да покараш известно време с акумулатора от Алфата, може твоя да е тръгнал.
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Бъркаш се до някъде..Ненапълно прецакан датчик спира да работи като се загрее,затова палиш на студено без проблем а като загрее гаснеш.Но ако проблема при колегата беше датчика Стартера щеше да си върти нормално както си е въртял и на студено.Така че колега търси причината в ( Стартер, Акумулатор,връзки по мотора)П.п Петков ме изпревариS_BANKOV написа:ако беше от него до сега да си спрял да палиш и на студено.
Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

Коментар
-
Ясно, мерси. За момента кинти за стартер не ми се дават, макар, че видях един за 24лв. в olx...Тия дни ще опитам да излъжа съдбата и да мина само с почистване на стартер и евентуално нови четки (нямам идея в какво състояние са), гледам, при някои е помогнало за същия проблем.EDIT:M5kov, в момента съм с акумулатора на Алфата, преди това бях и с друг, освен моя. С моя акумулатор Алфата в момента пее. Лампите трепват, но не е нещо фрапантно, студена я паля и с включени фарове, когато не се усетя да ги спра.Клемите, честно казано, са в ужасно състояние, едната изглежда все едно е блъскана с чук (и вероятно е), за да се надене на акумулатора. Ще ги мина леко със шкурка тия дни.Не знам къде е мястото, за което говориш, за масата към купето, можеш ли да разясниш?Четох, че някои колеги са си решили проблема, като са пуснали нов такъв кабел - кое с кое трябва да свържа?Bravo 1.6 16V 1996
Коментар
-
Да не мислиш че този за 24лв ще е по читав от твояЗдравко Вергилов написа:Ясно, мерси. За момента кинти за стартер не ми се дават, макар, че видях един за 24лв. в olx...Тия дни ще опитам да излъжа съдбата и да мина само с почистване на стартер и евентуално нови четки (нямам идея в какво състояние са), гледам, при някои е помогнало за същия проблем.
Задължително смени и втулките (евтини са) също така да се замерят стойностите на колектора му 2 ома на всякъде,ако има отклонение презапояване.
Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

Коментар
-
При тръгнал да си ходи датчик спира да работи на топъл мотор, защото променя съпротивлението на намотката вътре и показва неприемливи стойности, при тотално неработещ датчик намотката е вече прекъсната и колата не пали щото не знае къде е и вала. Тези датчици се прецакват обикновенно заради разрушаване на сърцевината на намотката.cs_aleksandar написа:Бъркаш се до някъде..Ненапълно прецакан датчик спира да работи като се загрее,затова палиш на студено без проблем а като загрее гаснеш.Но ако проблема при колегата беше датчика Стартера щеше да си върти нормално както си е въртял и на студено.Така че колега търси причината в ( Стартер, Акумулатор,връзки по мотора)П.п Петков ме изпревариS_BANKOV написа:ако беше от него до сега да си спрял да палиш и на студено.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Е да де! Тва казах и аз ама по простоS_BANKOV написа:При тръгнал да си ходи датчик спира да работи на топъл мотор, защото променя съпротивлението на намотката вътре и показва неприемливи стойности, при тотално неработещ датчик намотката е вече прекъсната и колата не пали щото не знае къде е и вала. Тези датчици се прецакват обикновенно заради разрушаване на сърцевината на намотката.cs_aleksandar написа:Бъркаш се до някъде..Ненапълно прецакан датчик спира да работи като се загрее,затова палиш на студено без проблем а като загрее гаснеш.Но ако проблема при колегата беше датчика Стартера щеше да си върти нормално както си е въртял и на студено.Така че колега търси причината в ( Стартер, Акумулатор,връзки по мотора)П.п Петков ме изпревариS_BANKOV написа:ако беше от него до сега да си спрял да палиш и на студено.
и все пак датчик не играе роля за работата на стартера.
Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

Коментар
Реклама
Collapse

Коментар