Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Coupe 2.0 16V проблем с работа на мотора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Coupe 2.0 16V проблем с работа на мотора

    проблема не е от скоро ама така и не мога да разбера къде е та колата работи на богата смес видимо от зад като е засиля на някоя скорост примерно 3та и пусна газ-та и после съвсем леко натисна педала почва да пука в гарнетата като е на место и дам рязко газ заглъхва трябва да и се подава плавно не реагира на рязко дави се някакво примерно на втора ако и пусна газ-та на скорост почва да прехапва да присецва... закачвам колата на диагностика с IAW Scan 2 понеже само това чете тва тъпо ЕЦУ... и показва грешка ламба сонда 2 ламба сонди смених чисто нови ефект никакъв пак записва грешка ламба сонда викам си да не е от МАП-а гледах го преди малко не е забил в диагностиката показва че мърда ама между кви стоиности трябва да мърда не ми е ясно също така и харчи колата доста.. вероятно защото влиза в авариен режим от грешките .. вече ми се изчерпаха идеите като е чужда кола с поглед е оправям е моите винаги някви странни аномалии .... следващото нещо или да е хвърля/продам или да и сложа МЕГА вече не ззнам кво да е правя ама ми е одвратителна така... смених кабели свещи , капачка в делкото има малко луфт в палеца в втулката но не мисля това да е главния проблем...
    Fabbrica Italiana Automobili Torino
    F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
    F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
    F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

    #2
    от новия МАП сензор никакъв ефект смених го колата пали студена трудно се едно пали цилиндрите един по един и като е огася и запаля на ново вече пали
    Fabbrica Italiana Automobili Torino
    F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
    F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
    F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

    Коментар


      #3
      работата почва да се изяснява маи след 5 км каране гледам пак изхвърлило антифриз пробвах да отвия капачката никъв шанс което ме води на мисалта че надува и е под налягане и че нещата отиват към гарнитура или глава.... може би за това изкарва постоянно грешка ламба сонда понеже има вода в горивните камери и гори и водата и от там да показва разликите и да дава грешка сондата ....
      Fabbrica Italiana Automobili Torino
      F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
      F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
      F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

      Коментар


        #4
        На мен пък ми прилича на изпукателен клапан или проблем с ангренажа. Гърси защо запалването идва когато вече са отворили изпускателните клапани.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          S_BANKOV написа:
          На мен пък ми прилича на изпукателен клапан или проблем с ангренажа. Гърси защо запалването идва когато вече са отворили изпускателните клапани.
          не виждам как ангренажа би имал общо в случая или клапан с това че изхвърля антифриза и надува
          Fabbrica Italiana Automobili Torino
          F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
          F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
          F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

          Коментар


            #6
            Още едно предположение, датчик темперетура, водаили въздух.
            Alfa 75 1.8 Turbo

            Коментар


              #7
              може да пратите темата в коша
              Fabbrica Italiana Automobili Torino
              F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
              F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
              F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

              Коментар


                #8
                mohel написа:
                може да пратите темата в коша
                Защо, какво стана?
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  S_BANKOV написа:
                  mohel написа:
                  може да пратите темата в коша
                  Защо, какво стана?
                  нищо не е станало просто няма с кои да се дискотира взел съм и друго ЕЦУ за проба но не съм пробвал още прекарах я на белези да погледана да не е прескочила но не е интересното е че като е на белези и 1-ви цилиндът е на ГМТ палеца на делкото показва 4-ти цилиндър в което не виждам логика понеже реда на палене е 1-3-4-2викам си да е обърната капачката обърнах я прередих ги да идва на 1-ви така пък въобще не пали ..нещо не мога да схвана..
                  Fabbrica Italiana Automobili Torino
                  F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                  F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                  F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                  Коментар


                    #10
                    mohel написа:
                    нищо не е станало просто няма с кои да се дискотира взел съм и друго ЕЦУ за проба но не съм пробвал още прекарах я на белези да погледана да не е прескочила но не е интересното е че като е на белези и 1-ви цилиндът е на ГМТ палеца на делкото показва 4-ти цилиндър в което не виждам логика понеже реда на палене е 1-3-4-2викам си да е обърната капачката обърнах я прередих ги да идва на 1-ви така пък въобще не пали ..нещо не мога да схвана..
                    При теб не е ли с транзисторно управление на запалването? Как така първи ти е на ГМТ а палеца сочи 4-ти цилиндър, няма ли посока и белег на първи цилиндър на дистрибутора? Вземи една голяма лупа и огледай целия дистрибутор за микропукнатини и виж дали не прехвърля искрата, дори и при сухо време може да го прави тоя проблем, пробвал ли си с друг дистрибутор и палец. Почва да ми се върти една мисъл че прехвърля искра и пали и други цилидни в различен такт. Провери дари случайно дистрибутора отговаря по номер на модела, може да е заменян с нещо друго. Имъл съм подобе проблем с един ескорт/ мир на ламарините му/ който правеше същото нещо стеден палеше доста трудно и веднъж като запалеше вече няма проблем и редовно се чуваха детонации в гърнената, оказа се именно проблем в дистрибутора който правеше окис и проблем в един от клапаните който пропускаше гориво при нагнетяване и то отиваше право в колектора.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      S_BANKOV написа:
                      mohel написа:
                      нищо не е станало просто няма с кои да се дискотира взел съм и друго ЕЦУ за проба но не съм пробвал още прекарах я на белези да погледана да не е прескочила но не е интересното е че като е на белези и 1-ви цилиндът е на ГМТ палеца на делкото показва 4-ти цилиндър в което не виждам логика понеже реда на палене е 1-3-4-2викам си да е обърната капачката обърнах я прередих ги да идва на 1-ви така пък въобще не пали ..нещо не мога да схвана..
                      При теб не е ли с транзисторно управление на запалването? Как така първи ти е на ГМТ а палеца сочи 4-ти цилиндър, няма ли посока и белег на първи цилиндър на дистрибутора? Вземи една голяма лупа и огледай целия дистрибутор за микропукнатини и виж дали не прехвърля искрата, дори и при сухо време може да го прави тоя проблем, пробвал ли си с друг дистрибутор и палец. Почва да ми се върти една мисъл че прехвърля искра и пали и други цилидни в различен такт. Провери дари случайно дистрибутора отговаря по номер на модела, може да е заменян с нещо друго. Имъл съм подобе проблем с един ескорт/ мир на ламарините му/ който правеше същото нещо стеден палеше доста трудно и веднъж като запалеше вече няма проблем и редовно се чуваха детонации в гърнената, оказа се именно проблем в дистрибутора който правеше окис и проблем в един от клапаните който пропускаше гориво при нагнетяване и то отиваше право в колектора.
                      кабели свещи дистрибуторна капачка са нови колега мап сензор също ламба сонда също останалите датчици съм ги мерил и са в норма налягане на горивото има не пада държи си
                      Fabbrica Italiana Automobili Torino
                      F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                      F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                      F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                      Коментар


                        #12
                        Здрасти, това Еку се чете прекрасно с Виза. И второ, това че първи цилиндър ти е в ГМТ, а палецът сочи 4-ти цилиндър си е съвсем нормално. Всички 2,0 двигатели са така от това поколение, а и от предишното. Закачи колата на Виза и виж какво реално се случва. Ако всеки път записва грешка в сондата явно там има някаква бомба. И трето, ако това е колата за която си мисля, то там нещата са доста по-сложни. Поздрави,Стоил

                        Коментар


                          #13
                          VET написа:
                          Здрасти, това Еку се чете прекрасно с Виза. И второ, това че първи цилиндър ти е в ГМТ, а палецът сочи 4-ти цилиндър си е съвсем нормално. Всички 2,0 двигатели са така от това поколение, а и от предишното. Закачи колата на Виза и виж какво реално се случва. Ако всеки път записва грешка в сондата явно там има някаква бомба. И трето, ако това е колата за която си мисля, то там нещата са доста по-сложни. Поздрави,Стоил
                          чета я с IAW SCAN 2 2 чисто нови сонди колега ? дефакто 3 стават едва ли е проблема в тях дори като изтрия грешката преди... и известно време не я записва но и през това време не е като трябва иначе нещо не разбрах относно колата поясни какво имаше в предвид
                          Fabbrica Italiana Automobili Torino
                          F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                          F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                          F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                          Коментар


                            #14
                            оказа се че тая кола кво ли не и е правено ... колата в момента пали много трудно първия път при малко подаване на газ заглъхва готова да огасне ако и подадеш по рязко газ.. качвам един ЛОГ от работа на место.. това което се вижда и ми прави впечатление е че тпс=а е в - минус но до колкото разбрах така са я гласили за да не дава ламбата грешка а ламбата и сега си дава грешка и не се трие 3-нови сонди едва ли е от тях...
                            Прикачени файлове
                            Fabbrica Italiana Automobili Torino
                            F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                            F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                            F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                            Коментар


                              #15
                              колега когато 1-ви цилиндар е на ГМТ то тогава и 4-ти е на ГМТ така че не се тревожи.Успех ако ти се губи антифриз и надува прекалено много може гарнитура да е,иначе самата охладителна система си е под налягане.

                              Коментар

                              Working...
                              X