OpenGL написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мареа 1.8 16V 115к.с. стопен цилиндър.
Collapse
X
-
Имал съм 2 двигателя който са им правени ремонти и нито един не е бил същия (едната кола беше на баща ми) Имам и приятели както с успешни така и неуспешни ремонти. Първо при спукано бутало почти е сигурно, че цилиндъра е надран... един шлайф на блока е страшно скъпо удоволствие, за да ти го направят хубаво. После минаваш сегменти бутало, гарнитури, семеринги, основни биелни лагери. Ревизията на главата ти е 100 до 150 лв. Реално моргите като продават мотор, дават гаранция за работата му. Ако се разрови, може да намери и някой който още не е изваден и да го чуе и види работата му. Ако е фанатично настроен и компресия да си мери. Добрия мотор не трябва да има картерни газове през пръчката и маслен ринг около ауспуха. Какво повече да му гледаш на мотора. На едната от колите за които говоря накрая след много лятати пари в ремонти по мотора и взех мотор и всичко се успа. Един приятел от университета също си взел цял мотор за една алфа и той е много доволен а неговия пътува до Добрич по еконт.Успех с което се захванеш колега, но 1000 лв минимум ще ти идат за такъв ремонт за който се говори. Ако искаш да го претупаш купуваш ново бутало и гарнитура за глава, палиш и слушаш друнчане на сегменти и гледаш как ти чезне маслото ден след ден.П.П Мотор си заслужава да се отвори само ако харчи масло, такива съживителни операции на мъртавци водят до много главоболия .мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
-
Не да те отчайвам но намери някой които разбира и тогава гледайте мотор. Имам едни клиенти които им думна моторът на реното (знам че твоето е много по кола от Рено) та тея двамята след като отворих картерът и си казах диагнозата започнаха като теб. Точка 1,2,3,4,5,6 и тнт . Дори ми предложиха да я купя ( мачка ,пичка,елха не караме). Намират мотор във Силистра уж гаранция уж много добър. Носят го на добра дума и сигурни от кола на 170 000 било . Предлагам да погледнем масленна помпа лагери и някой други неща но те казват слагай перфектен е . За 3 часа сложен мотор и запален ///проблемче той директно хвърля вода през колекторът. Започва вайкането плакането и други признаци на безсилие. Аз искарвам колата и започвам друга а тоя си мисля да се оправя със гаранцията си за мотора. Обажда се човекът и се почва споменаване на роднини от двете страни явно беше . Оказва се че гаранция франция. Свалям глава а първи цилиндър измит като нов . ок неговата глава се даде на лице и проверка гарнитурка и напред. Предлагам му да свалим все пак картерът но пак не бал съм и мамата колкото изкара писна ми. Колата хуква месец и мотор смлян . Тоя път при мен със питенциите, отварям картер и масленна помпа аут . Така че мнението ми е че трудно се намира читав мотор по добре иди със някой които разбира и първо компресия после вижте лагери , и карай но не си мисли че махап един слагаш друг и караш много гад се навъди напоследък и може да те прекарат . Или дошла предницата със колата тука и те не знаят какъв е моторът но продават смело.Успех и дано си я оправиш /
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар