Здравейте колеги! Мойта Марийка реши да създаде проблеми и стопи(почти) буталото на втори цилиндър. Най- напред да кажа, че темата е по-скоро финансова а не техническа. Причините са аварията са ясни и няма нужда да ги коментираме сега. Просто в момента не мога да реша какво да правя. Приемам съвети за бъдещето на возилото. Вариантите са 4.1. Ремонт на двигателя. Най-вероятно основен.2. Смяна на двигател.3. Продажба в състоянието в което се намира в момента. Съответно закупуване за заместващ автомобил(разбира се - италиански).4. Убиване на колицата и превръщане в донор за по-жизнени екземпяри.За точки 1,3,и 4 имам представа какви са числата приблизително. Ако някой знае цена за смяна на мотора да даде инфо. Или оферта. Всъщност приемам оферти за всички точки, като си давам сметка, че информацията за колата в момента е нищожна, за което се извинявам. Пълно инфо за състоянието на колата и снимки - след празниците.Поздрави!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мареа 1.8 16V 115к.с. стопен цилиндър.
Collapse
X
-
Най-добре си направи твоя мотор, като не знам колко точно ще ти излезе(ти си направи сметка), но аз смених цял двигател и добре, че попаднах на що годе добър (не ми е правил проблеми), но пък знае ли се, ти на какво ще попаднеш. Освен, ако не намериш някаква оферта от форума, дето можеш да чуеш двигателя. При мен двигателя беше 600лева, като можеш да намериш напълно оборудван на по-ниска цена, но на теб мисля, че и не ти трябва напълно оборудван.Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
-
Не ми трябва оборудван мотор. Аз затова се чудя какво да правя, защото главата и всичко наоколо е ок. Мога да сменя само блока и да излезе по-тънко като цена. Поне така си мисля. До сега не ми е е налагало да правя такива ремонти и не знам какви са цените. Аз затова пуснах темата по такъв начин. Иначе щях да питам за всяко нещо конкретно- това колко струва, онова колко струва и т.н.Сега питам за мнения - кой какво би направил. Да сменя мотора, да продавам или да бракувам колата за части и за скрап? Затова съм писал-темата е по-скоро финансова, а не техническа. Благодаря ти за отговора! Желая ти приятна вечер и лека седмица!Fiat Tipo 1.4 1989г. - не се продава!
Fiat Marea HLX 1.8 16V 2000г. - и тя не се продава!
Коментар
-
При мен нещата също седят така. Само че при мен счупи биела и всичко е на кайма. Но реших да си го правя сам с братовчед ми, който ги чатка нещата, по финансови причини. По груби сметки, ще ми излезе макс около 600лв и ще имам обновен мотор. А при теб, ако вала и биелите са здрави, ти трябват само блок, лагери и гарнитура, като блок 2-ра ръка върви 100-на лв., а лагери комплект мисля че гледах магазинска цена 64лв и гарнитура на главата 40лв. Ако си я правиш сам или с помощ от приятел, ще излезе тънко, но ако ходиш на майстор, труд минимум 300лв. Ако я продадеш и си вземеш друга, дали новата кола ще е по-добра, дали и тя няма да сгъне след 5 месеца.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Винаги има начин един мотор да сгъне биела, да пръсне блок, да изпили волаве, да се покаже буталото през картера. Винаги повярвай ми. Съвета към колегата ми е, ако смяташ че това е твоята кола, подържал си я и ти върши работа, отваряи мотора и го възстанови изцяло. Ако е кошницата която те вози до някъдеси, засилвай я към вторични и вземай следващата кошница дето ще изкара 5-6 месеца. После процедурата отново. Аз лично бих я отворил и възстановил.OpenGL написа:Леле пичове, недейте така. Останах с впечатлението, че тоя мотор няма начин да не сгъне я биела, а да излили валовете. И мен ли ме чака това..
Сорри за оффтопица.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Подкрепям колегата BANKOV. Ако наистина смяташ, че това е твоята кола, оправия. Аз за това си оправям моята, едно че скоро я купих, но много ми допадна и ми харесва.S_BANKOV написа:Винаги има начин един мотор да сгъне биела, да пръсне блок, да изпили волаве, да се покаже буталото през картера. Винаги повярвай ми. Съвета към колегата ми е, ако смяташ че това е твоята кола, подържал си я и ти върши работа, отваряи мотора и го възстанови изцяло. Ако е кошницата която те вози до някъдеси, засилвай я към вторични и вземай следващата кошница дето ще изкара 5-6 месеца. После процедурата отново. Аз лично бих я отворил и възстановил.OpenGL написа:Леле пичове, недейте така. Останах с впечатлението, че тоя мотор няма начин да не сгъне я биела, а да излили валовете. И мен ли ме чака това..
Сорри за оффтопица.
Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
подкрепям напълноаз точно това направихпреди две години се наложи да правя ремонт на мотора - износен основе лагери смених всички лагери, направих препасване на клапаните, използвах добри части, в сервизобщо ми излезе малко над 1000лвно сега си я карам вече 30 000км и добре върви, пак е стрелапари се печелят, хубава кола не става толкова лесно, дори и с повече париS_BANKOV написа:Винаги има начин един мотор да сгъне биела, да пръсне блок, да изпили волаве, да се покаже буталото през картера. Винаги повярвай ми. Съвета към колегата ми е, ако смяташ че това е твоята кола, подържал си я и ти върши работа, отваряи мотора и го възстанови изцяло. Ако е кошницата която те вози до някъдеси, засилвай я към вторични и вземай следващата кошница дето ще изкара 5-6 месеца. После процедурата отново. Аз лично бих я отворил и възстановил.OpenGL написа:Леле пичове, недейте така. Останах с впечатлението, че тоя мотор няма начин да не сгъне я биела, а да излили валовете. И мен ли ме чака това..
Сорри за оффтопица.
Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Според пича дето отвори мотора- от бедна горивна смес. Забравих да спомена, че колата е на газ. Та според него е смукала въздух или от към дюзата на газовата или откъм гарнитурата на колектора. А относно съветите да си ремонтирам моя мотор-май ще се вслушам в тях. Колицата ми служи вярно вече почти 6 години и не ми е създавала проблеми, пък и се привързах към нея. То като в брака- като свикнеш с жената после не ти се разделя с нея.vgeorgiev написа:Може ли да споделите как се стигна до тези аварии ?Fiat Tipo 1.4 1989г. - не се продава!
Fiat Marea HLX 1.8 16V 2000г. - и тя не се продава!
Коментар
-
При мен стана така. Октомври месец отивам да огледам колата, паля я не духа от щеката, окачването здраво, загря нормално, покарах я без проблеми и я взех. Покарах я така 2 месеца, смених маслото и както си пътувам, изгуби мощност, почна да трака силно, нещо изпраска, фръкнаха едни парчета и това беше. Отворихме мотора и кво да видим, преди това е бил отварян и направен да върви, белязките по клапаните седят.vgeorgiev написа:Може ли да споделите как се стигна до тези аварии ?Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Двигател за 200-300 лв и още около 600-700 за части и инструменти в момента го гледам точно този филм. Купих двигател на около 160 000 км, воданта помпа е сдала багажа и вероятно е прегрявал, буталата бяха спечени от маслени нагари , нещо което го има и при моя двигател. Огледах още 4 двигателя на части и проблемите са им идентични, наблюденията са ми от общо 6 двигателя.
Коментар
-
Вземи си цял мотор. Тръгнат ли ремонтите по един мотор......... Не се знае до къде ще се стигне и какъв ще е крайния резултат. Отиваш един мотор не оборудван (блок глава картер капак клапани) взимаш го за 200 300 лв нови гарнитури за смукатела и изпускателя, ако належящо и капака на клапаните и караш. Задължително копие на големия талон на който пише бракуван, за да можеш да си регистрираш двигателя което е 20тина лв за нови талони.Двигателя може да го смениш с приятели или да платиш някъде 100 лв за тази интервенция.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Един мотор може ли да се види в какво състояние е, преди да се купи ? Имам в предвид - визуално, основни, биелни лагери, сегменти, ръбчета по цилиндъра, глава, състояние клапани.Иначе, както го описваш звучи доста лесно. Даваш 400 лв. и си решаваш проблемите с мотора. Ремонтите отиват към над 1000 лв. и резултата зависи от различни фактори, върху които почти не можеш да влияеш.AthlonXP написа:Вземи си цял мотор. Тръгнат ли ремонтите по един мотор......... Не се знае до къде ще се стигне и какъв ще е крайния резултат. Отиваш един мотор не оборудван (блок глава картер капак клапани) взимаш го за 200 300 лв нови гарнитури за смукатела и изпускателя, ако належящо и капака на клапаните и караш. Задължително копие на големия талон на който пише бракуван, за да можеш да си регистрираш двигателя което е 20тина лв за нови талони.Двигателя може да го смениш с приятели или да платиш някъде 100 лв за тази интервенция.
1.9 JTD 110hp
Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар