vladoiv написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
моля да ми помогнете-1.4 моно -не мога да го запаля...
Collapse
X
-
също можеш да зачистиш тези и да пробваш с тяхпровери и разтоянието между полюсите,не трябва да е много голямооколо 1-1.5мм ако не се лъжаDJSTENLI написа:Най добре ако имаш други свещи пробваи с тяхvladoiv написа:е не...на една или две от свещите и от двете човки хвъргаше...сега отивам да я взема да я снимам...
Коментар
-
снимката трябвада е с резолюция 800х600 не повече от 200кPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
На този отговор просто не се сдържах, извинявам се за което, та... има се предвид селото, близо до Плевен, нали, а не нос Пелишат на Антарктика? :D Сега сериозно: да не си объркал кабелите на свещите, последователността на цилиндрите искам да кажа? Ако си спомням правилно, трябва да са 1-3-4-2-ри. Виж и палеца накъде върти и дали следва тази последователност. Че аз съм патил. на новата капачка имаше стрелка и аз редя кабелите по нея, пък палеца въртеше точно наобратно. То бяха гърмежи, чудо. Спука се кутията на въздушния филтър чак. Успех. И се надявам, вече да си запалил де.vladoiv написа:пелишатСтило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
не съм запалил още мамка му ...и на мен като на теб ми се чуват гърмежи някой път чак от кутията с филтъра ама не ми се вярва да съм объркал кабелите щото на новата капачка -първо са надписани къде кой кабел стои и второ-както махнах кабелите от старата капачка така ги и сложих на новата...а да гледах и моното-впръсква добре-а не пикае...и не пали!карам Фиат Фиорино 1.4и 95г.
Пежо Партнер 2.0 хди 2005г.
Ситроен С 15 Д 1.8д 2000 г.
Мерцедес 307 д 86г.
Коментар
-
Ако кабелите са нареди както трябва а именнто, като първи цилиндър е в ГМТ палеца да сочи букстата на кабела за първи цилиндър и е спазен реда 1-3-4-2 и посоката на запалване, и моното пръска и мокри свещите, то единственатап ричина за която се сещам е микропукнатина в дистрибутора и от там да влиза влага която да прехвърля искрата. Свали и огледай палеца с лупа за пукнатина и влага, вътре трябва да е абсолютно сухо, а тези дни доста валя.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар