Здравейте колеги. Имам следния проблем с въпросното Браво 1,6 96г. с газов инженцион слаган във Фобос.Дойде време да се сменя ангренажа и всичките му там ролки и ремъци. Закарах я на сервиз смениха всичко и ми я върнаха , но колата беше загубила мощност(набира доста по тромаво и като види байр се стигаше до 2-ра предавка) и започна да придръпва ако се кара под 2000 оборота.Върнах я в сервиза , оказа се че нямат лапи за фиксиране на валовете , нагаждали я по стари белези и явно не са зацепили както трябва(макар че не си признаха) , но я караха на друг майстор който се бори 6 часа и накрая ми я върнаха . Сега колата си набира както преди само че проблема с придръпването и прекъсването на около 1500 оборота остана и то само на 1 и 2 скорост, че даже стана още по сериозно , или ще ти счупи вратът или двигателя ще изпадне. Това го прави и на бензин и на газ.Преди 3 дни я закарах на друг сервиз , сега ми се обадиха и ми казаха че не могат да открият проблема (компютърната диагностика не показва грешки , чистили са дроселова клапа и стъпково моторче , нови свещи и кабели , бубината също е в ред . На ново са презацепвали и нищо .Проблема си остава на лице , колата придърпва зверски на тласъците който са през може би секунда , максимум 2 на 1-ва и 2-ра скорост , като я оставиш на обороти работата на двигателя е неравномерна държи около 800 оборота но помръдват по малко пак така през секунда две.Моля за някакъв съвет и насока.Благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Bravo 1.6 16v 96g.Прекъсва (придръпва)на ниски обороти
Collapse
X
-
Как разбра че кабелите са читави?Премери ли ги с мултицет,1-4 и2-3 имат ли еднакво съпротивление сумарно?thenew16v написа:Колеги искам да попитам,имам същия проблем като колегата.При мен са сменени свещи,кабелите не са нови но са читави,а бубината е сменяна до сега,че старата беше дала фира.С фиат браво съм 1.6 16в
Коментар
-
Мерят се кабелите ,като сумата на съпротивлението на 1+4 трябва да е приблизително равна на 2+3,също така се мери и бобината по същия начин 1-4 и 2-3 мисля че бобината беше 89килоома при 20 градуса.Екуто на колата проверява само първичната намотка на бобината и записва грешка само при проблем там,а с вторичната кабелите и свещите не знае какво се случваthenew16v написа:Колега това с мултицет не го знаех.Кое точно се замерва да го направя?
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар