Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo 1,2 мени обороти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Bravo 1,2 мени обороти

    Здравейте бравото има един проблем след като му беше зададено да нулира празния ход (адаптация на дросела)Палиш го вдига 3к оборота опитва се да ги свали пада на 2500 като с прекъсване и така мъчи се малко и ги задържа на 1100 1200 на студен мотор, после ги понижава на норманите 800 900 за праззен ход ( пиша ги така понеже се ориентирам по стрелката и не знам точно колко са) Колата се форсира лесно, няма затруднения с работата, като изключа от скорост в движение държи 1100 докато не спре до 0 км/ч след това пак е на нормални обороти. Обясниха ми, че този мотор така прави при изключване от скорост в движение) Проблема с голямото форсиране е и при топъл мотор, само, че там се случват нещата в 3 4 секунди.
    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

    #2
    Това не е точно проблем. Понякога така се получава след нулиране. Нулирай и адаптирай пак, после кротко покарай 10 км. Има тука една-две теми как се прави, описано е и във ФЕС. То и само ще се оправи, ако го изчакаш седмица-две.
    браво 1,6/90 - 09 г.

    Коментар


      #3
      slonikon написа:
      Това не е точно проблем. Понякога така се получава след нулиране. Нулирай и адаптирай пак, после кротко покарай 10 км. Има тука една-две теми как се прави, описано е и във ФЕС. То и само ще се оправи, ако го изчакаш седмица-две.
      впрочем то само си се оправи вчера :D
      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

      Коментар


        #4
        slonikon написа:
        Това не е точно проблем. Понякога така се получава след нулиране. Нулирай и адаптирай пак, после кротко покарай 10 км. Има тука една-две теми как се прави, описано е и във ФЕС. То и само ще се оправи, ако го изчакаш седмица-две.
        Здравейте, какво значи след нулиране? Аз карам същия двигател брава и започна да не ми пали сама. Пали само с подаране на газ. След това си държи нормални обороти. Казаха ми, че бил стъпковия мотор, но аз ве мисля така. Благодаря ви, весели празници.
        Fiat 1,2 16V 83 к.с. HSX gas

        Коментар


          #5
          elinor написа:
          slonikon написа:
          Това не е точно проблем. Понякога така се получава след нулиране. Нулирай и адаптирай пак, после кротко покарай 10 км. Има тука една-две теми как се прави, описано е и във ФЕС. То и само ще се оправи, ако го изчакаш седмица-две.
          Здравейте, какво значи след нулиране? Аз карам същия двигател брава и започна да не ми пали сама. Пали само с подаране на газ. След това си държи нормални обороти. Казаха ми, че бил стъпковия мотор, но аз ве мисля така. Благодаря ви, весели празници.
          Колега гледам си от моя квартал, ако искаш звънни да я закачим да видим дали има записани грешки и да цъкнем една адаптация на дросела. Моето браво сега пали и си вдига само оборотите после ги нормализира, май ще му сменям пак свещи понеже когато ги връща оборотите има леко припукване като на не изгоряло гориво. Инче си се форсира нямам картерни газове главата е след ремонт и остават свещите които са шампион да са сдухали.ще ти пратя телефона ми на лично ако имаш желание звънни
          мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

          Коментар


            #6
            elinor написа:
            slonikon написа:
            Това не е точно проблем. Понякога така се получава след нулиране. Нулирай и адаптирай пак, после кротко покарай 10 км. Има тука една-две теми как се прави, описано е и във ФЕС. То и само ще се оправи, ако го изчакаш седмица-две.
            Здравейте, какво значи след нулиране? Аз карам същия двигател брава и започна да не ми пали сама. Пали само с подаране на газ. След това си държи нормални обороти. Казаха ми, че бил стъпковия мотор, но аз ве мисля така. Благодаря ви, весели празници.
            И моята нещо ми прави номера. След основен ремонт на двигателя пали и стрелката на оборотомера ми сочи 1500 об/м. След това, като постопли малко и я запаля, стъпковия мотор не иска да включи и колата стои на 700-800 оборота, без да гасне, само потреперва, и след като форсирам леко се оправя. Случи ми се да рестартирам компютъра, като махна клемите от акумулатора за 10+ минути, но все същото. Да я нося ли в сервиз? Брава 1.4 12v.
            Fiat Brava 1.4 12v 1997г.
            http://forum.fiat-bg.org/garage.php?...hicle&CID=3053

            Коментар


              #7
              Наистина е най-добре да се прочетат грешките и да се направи една адаптация. Може и газовият инжекцион да не е сложен както трябва и да трупа грешки в бензиновото ЕКУ. Може просто дроселовата клапа да се нуждае от почистване.При 1,4 не знам как стоят нещата, но бих почистил дросела.
              браво 1,6/90 - 09 г.

              Коментар

              Working...
              X