Здравейте, къде се намира буксата за диагностика на горепосоченото браво, огледах десния ботуш но не видях 3 пиновата букса.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.2 16 2000 Букса за диагностика
Collapse
X
-
кола
Ако е с този двигател и този ECU /кутията зад двигатела/може вярно да е с 16 пинова Fiat Bravo 80sx 1.2l 16v 2000 (182B2000)http://www.youtube.com/watch?v=EfGk3ttVnCwето тук е обърната обратно щото това е от англияhttp://www.fiatforum.com/bravo-brava...nt-yes-no.html
Коментар
-
Re: кола
мерси, нещо не ми връща съобщения в пощата за това отговарям късноkluchar написа:Ако е с този двигател и този ECU /кутията зад двигатела/може вярно да е с 16 пинова Fiat Bravo 80sx 1.2l 16v 2000 (182B2000)http://www.youtube.com/watch?v=EfGk3ttVnCwето тук е обърната обратно щото това е от англияhttp://www.fiatforum.com/bravo-brava...nt-yes-no.html
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Намерих я 3 пинова до левия ботуш, днес закачих колата http://storage4.album.bg/da6/123_d7d...14.pngТова беше единствената грешка, колата не всеки път пали сама (по някога трябва да и подам газ) и не всеки път "дърпа" смукача на студено.на празех ход работи все едно прекъсва. Колата е след ремонт на главата и една дюза смениха понеже "пикаела".Колата се форсира нормално няма прекъсвания глъхнения. Предложения?? С нови свещи и кабели
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
и аз така раегирах като го видях :D Никога не вярвайте на показанията на километража :D колата няма следи за толкова много километри, запазен салон няма захабено по волана кой да знае, че такова нещо ще излезеTornado написа:Автомобила ти е на 768833,3 км. Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
по табло са 168 :D 600 000 са скрити явно :D това мисля, че е без значение. Важно е да работи хубаво и да не е потънала в масло, в момента покрива само едно от изискванията и то не е добрата работа. Работи кофти на празен ход или студена, не мени оборотите но все едно прекъсва или е на детонация, като подам газ няма никакви ядове нито разпуква нито плете. Изфорсира си се стига си лесно до прекъсвач, не знам дали върви както трябва (можеби да може и по добре) но нямам база за сравнение. Ако на празен ход заработи спокойно и започне да пали всеки път без подаване на газ е идеалнаTornado написа:Това означава ,че са връщали показанията на таблото ,но всъщност са въртели нагоре и така тук са станали 768000.
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Не съм казал, че ме притеснява или, че се съмнявам в достоверността. Не ме боли от броя километри а от това, че не работи хубаво. Сигурно над половината коли в бг са на такива километри, това не е важно за колата, а поддръжката.ivel написа:показанията на километража(тези които излизат на диагностиката) не могат да се променят и са си вярни,разбира се освен ако не е сменяно еку-то.истината болиИ аз имах съмнения, че може да не е зацепен но исках някой да потвърди. Ще видя другата седмица, да я закарам да го погледнат с в сервиз с пети, тази ще ми е натоварена и няма да имам време.янко написа:Провери ангренажа,може да тресе от таммненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Здравейте проблема с колата е намерен : Бобина Не знам защо по някога е работела по някога не, но вече постоянно не работи на 3ти цилиндър
Пробвахме няма никаква искра, и със стар кабел и стара свещ пак няма иска, вадиш кабела и не променя работата и мокри свещта. Не знам и не мога да си го обесня как понякога е работела по някога не, но исках да сложа край на темата
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар