Какви са симптомите за заминаващ термостат? Според мен е блокирал затворен... Трудно ли се сменя и трябва ли да се точи антифриза?
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Лампа за прегряване
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Антифриза трябва да се източи до толкова, че да е под нивото на термостата, който обикновено е разположен във висока точка. Дебелия маркуч който влиза в горния край на водния радиатор - проследяваш го къде отива. Би трябвало на неговия край, при главата на двг-то да е и термостата. http://www.axm-auto.com/index2.php?b...at=1&subcat=19 това излиза да е термостата. Марката е божа работа, гледам да ползвам БЕР.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Незнам какво да правя, мислех да го проверя в една тенджера дали ще отвори....от самата електроника да не е нещо да го .....ivel написа:първо ако си със затворен термостат ,колата не само ще свети ,ами и ще пуши и ще хвърля антифриз и пара,второ няма никакъв о-пръстен на термостата,а има в комплекта гарнитура,която можеш на тънко да намажеш със силикон.смяната е елементарна-за около 15 мин..успех
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Нещо трябва да измисля... аз предимно я карам на къси разтояние 2-3км и гася.... духа си топло парното,двата дебели маркуча на казанчето са топло горещи. И мен ме навежда на нещо електронно, но какво да е то?янко написа:Доколкото разбрах не изхвърля водата и няма проблем с парното,значи имаш проблем с електрониката,импровизирай някакъв термометър и всичко ше се изясни
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Днес отново пробвах и колата загрява(първо стопля горния дебел маркуч, после долния,което ме навежда на мисълта, че термостата работи). Лампата светва(едно такова мижаво) като поработи малко колата. Пуснах парното да работи и си духа постоянно топло(парното седя включено около 10-15 мин и си духа си топло). Колата си пусна перка, работата на двигателя нормално,маркучите горещи(не са твърди). Лампата си светеше така мижаво(малко трябва да се кьориш да я видиш). Когато откача кабела на датчика и го сложа на корпуса,лампата светва ярко, както ръчната например.Тази лампа по принцип не трябва ли изведнъж да светва ярко,както другите елементи? Щом включва перка(отваря кръга и следователно термостата не е блокирал или аз се бъркам)? Възможно ли е да е някаква утечка или какъв електронен проблем? Тази лампа вързана ли е кам компа, да не е от там нещо проблема?
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Малко не е за тази тема, но ми писна с тази бъзикня(лампичка) и съм решил да сменя таблото. Да сложа табло от Пунто 96(обороти+темп). Разгледах няколко теми и разбрах, че единствено се сменя темп.датчик(който аз смених и се намира на главата,нещо друго прекарва ли се, или само се сменя и се закача?) и евентуално сигнал за оборотите,ако нямам прекарана инсталация(как да разбера дали имам?).Километража на новото табло с жило ли трябва да е или?
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Сега смених таблото, без температурния датчик, защото моя стана(FACET - 18 кинта http://www.autopower.bg/%D0%B4%D0%B0...i15144413.html явно стандартен за всички пунтота 93-98 ). Интересно много бързо дигна градуси(5-10мин, 1ч преди това беше карана). Ето снимка, където е стрелка пусна перка(предполагам първа степен) нормално ли е ? Когато пусна перка загасих колата понеже се бях прибрал вече,мисълта ми нормално ли е толкова бързо да дига градуси и да не отиде най-горе :D  
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	


Коментар