Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лампата на акумулатора не свети при откачен алтернатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лампата на акумулатора не свети при откачен алтернатор

    Махнах ремъка на алтернатора за тест, запалих колата и изненада- лампата на акумулатора угасна след като запали мотора.Пуснах фарове даже и пак не светна.Някой има ли идея защо ????Изключваме варианта някой злоумишлено да е вързал лампата зареждане другаде, алтернатора си зарежда идеално.Колата е Пежо 1.4 HDI
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    лампата за зареждане може да е вързана към:абс,въз.възглавници и др. и затова да гасне при запалванеколега дай на контакт и изчакай да изгаснат чекове,мекове и виж случайно да не изгасне и тази за АБ
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #3
      еееее,как си зарежда идеално с махнат ремък.при пежата имаше особеност,но и аз не помня всичко.например лампата за маслото не светва на контакт никога,но падне ли налягането действително,тогава светва,просто мисля вземаше сигнал и от еку-то .може би е така и с лампата на генератора.просто или някой е побългарил релето за контролната лампа или си имаш и проблем в генератора.също малко отклонение-работещия генератор не винаги значи че е изправен

      Коментар


        #4
        И при мен се случи същото нещо, когато сменях ангренажа. Запалих за проба преди да кача пистовия ремък и лампата за зареждането угасна. Иначе зареждането си е в норми и като дам на контакт без да паля всички лампи гаснат без маслото и акумулатора.Колата е от подписа.
        Fiat Stilo MultiJet 120 PS
        Multiwagon

        Коментар


          #5
          Най - добре да види схемата, къде е вързана лампата по принцип. При старите коли е вързана на възбудителната намотка на алтернатора и пак не е адекватна, защото във възбуждането може нещата да са наред но в силовата верига не. В случая вероятно се управлява от ЕКУ, което си мери напрежението и ако акумулатора не падне под критичен праг може и да не светне. Вероятно е това. Въпреки че пак е глупаво изпълнение. Трети вариант е да се провери дали наистина остава да свети като изгаснат останалите сигнали.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #6
            Ха ха, сега ти разгледах схемите. Докато тече възбудителен ток, с тази лампа ще е всичко ок. Поредния пример, че е абсолютно неадекватна. Пробвай да махнеш кабелчето за възбуждането и ще светне. Няма никакво значение дали върти или не. По тази причина в колите които стопанисвам винаги имам контрол на акумулатора директно. Тази лампа за мен не съществува
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              Това наистина е доста "нелогично", но си мисля, че е възможно и да следи напрежението и пак да свети под определена стойност.
              Fiat Stilo MultiJet 120 PS
              Multiwagon

              Коментар


                #8
                ivel написа:
                еееее,как си зарежда идеално с махнат ремък.при пежата имаше особеност,но и аз не помня всичко.например лампата за маслото не светва на контакт никога,но падне ли налягането действително,тогава светва,просто мисля вземаше сигнал и от еку-то .може би е така и с лампата на генератора.просто или някой е побългарил релето за контролната лампа или си имаш и проблем в генератора.също малко отклонение-работещия генератор не винаги значи че е изправен
                Не съм казал че зарежда без ремък, казах че лампата гасне. Каква ще да е тая особеност на пежо- карах 10 км без алтернатор, накрая акумулатора беше на 12.25 волта, и ш******* лампа не светна изобщо. Кога ще светне когато ми се изхаби напълно акумулатора ли?Иначе алтернатора си е напълно изправен - на празен ход държи 14.3 волта. Колата не е имала досег до джамбази и 99 % съм сигурен че не е побългарявано.Но пък наистина гасне едновременно с лампата за АБС-а.Лампата минава през ЕКУ, не е директно към алтернатора.
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #9
                  Пример за неадекватна лампа - в тази тема:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=104321На контакт - лампата свети. При запалване на двигателя - тя гасне. Алтернаторът не зарежда. При сваляне на клема на акумулатора - колата гасне.

                  Коментар


                    #10
                    Само не махайте акумулатора при работеща кола, че ако алтернатора бачка може да стане лошо.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      Той ако бачка - нямаше да дава 0 волта на изхода и нямаше да се стигне до проблем

                      Коментар

                      Working...
                      X