Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Пунто МК2 въшен датчик за температура

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Пунто МК2 въшен датчик за температура

    Здравейте Колеги,Имам един въпрос към вас изчетах 2 теми който намерих във форума, но така и не разбрах къде е най-удачно да се постави външен датчик за температура и то най-вече на Фиат Пунто МК2.Взех си термометър с такъв датчик като дължината на кабела е около 3 метра. Мисля самото устройство да го оставя от горе на таблото или долу под пепелника така че предполагам кабела на датчика ще стигне до почти всеки край на колата.Искам да ви попитам първо от къде мога да прекарам кабела да мине така че да излезе от купето.Второ четох че се слагат датчиците или в страничното огледало или най-отпред на бронята. Къде според вас е по удачно за този модел и съответно важния ми въпрос е от къде да прекарам точно кабел че да стигне до това място.Датчика както виждате от снимката има ухо и мисля че най лесно ще е да го завия към някой елемент, но както споделих няма да откажа малко напътствия.Благодаря предварително.
    Прикачени файлове
    Fiat Punto JTD HLX 1999

    #2
    Зад някое от страничните огледала вътре в корубата, така ще избегнеш елемента на въздушното течение който ще променя даните със сигурност.Ще ти се наложи да ползваш преходника на вратата но там все има някой свободен пин. Климатроник нямаш ли?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Същият ползвах на Брава-та от Лидл. Показва точно, щади батерията... има само 1 слабо място - пречупва се (и къса) кабела точно където излиза. Още докато е здрав го отвори и там на изхода го подсили примерно с изолирбанд, да не ти се налага като мен да го запояваш. При мен стоеше под запалката - кабела тръгва от запалката, върви под жабката (лепнат на 1 място посредата с двойнозалепваща лента) и влиза със снопа кабели в страничното огледало, където има много място. Имаш да свалиш огледалото и поставката на запалката. Всичко около 15 - 20 минути. Почти не се забелязва при отваряне и движението на вратата не го е пречупило, а тук зимата пада под -20 и държи.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #4
        wwalker написа:
        Същият ползвах на Брава-та от Лидл. Показва точно, щади батерията... има само 1 слабо място - пречупва се (и къса) кабела точно където излиза. Още докато е здрав го отвори и там на изхода го подсили примерно с изолирбанд, да не ти се налага като мен да го запояваш. При мен стоеше под запалката - кабела тръгва от запалката, върви под жабката (лепнат на 1 място посредата с двойнозалепваща лента) и влиза със снопа кабели в страничното огледало, където има много място. Имаш да свалиш огледалото и поставката на запалката. Всичко около 15 - 20 минути. Почти не се забелязва при отваряне и движението на вратата не го е пречупило, а тук зимата пада под -20 и държи.
        А да те питам успя ли да спреш като натискаш копчетата звука и също така дали имаш идея като се настройва след настройване на час има едно което е или празно или 1d, но понеже нямам упътване си нямам идея какво е.Да те питам в огледалото си го оставил свободно или си успял да го закрепиш за някой елемент ?
        Fiat Punto JTD HLX 1999

        Коментар


          #5
          Звука се включва/изключва от горното копче - като има снежинка, значи е включен. Сигнализира за възможно замръзване, като падне под 0 или 2 градуса.За това 1d не помня, вероятно е свързано с максимална/минимална температура досега или само за последния ден.В огледалото има достатъчно елементи за закрепване, ама не е чак толкова широко, че да се мандахерца, така че не ти е проблем. Да беше го направил досега и забравил.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            S_BANKOV написа:
            Зад някое от страничните огледала вътре в корубата, така ще избегнеш елемента на въздушното течение който ще променя даните със сигурност.
            Напротив, точно обратното е - колкото по-голямо е въздушното течение, толкова по-точно ще показва уредът. Ако се сложи на място, на което въздухът застоява - със сигурност няма да е точно. Ето защо датчиците в огледалата не са вътре в корпуса, а стърчат навън, надолу. Така хем са изложени на вятъра, хем са на сянка, хем са далеч от източници на топлина - оптимални условия.

            Коментар


              #7
              ogi28b написа:
              S_BANKOV написа:
              Зад някое от страничните огледала вътре в корубата, така ще избегнеш елемента на въздушното течение който ще променя даните със сигурност.
              Напротив, точно обратното е - колкото по-голямо е въздушното течение, толкова по-точно ще показва уредът. Ако се сложи на място, на което въздухът застоява - със сигурност няма да е точно. Ето защо датчиците в огледалата не са вътре в корпуса, а стърчат навън, надолу. Така хем са изложени на вятъра, хем са на сянка, хем са далеч от източници на топлина - оптимални условия.
              А според теб на малката фиатка къде би било по подходящо ?
              Fiat Punto JTD HLX 1999

              Коментар

              Working...
              X