Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1,1 бензин гасне в движение

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 1,1 бензин гасне в движение

    коалта ми е фиат пунто 1,1 бензин 96 година .днеска както си пътувах на връщане от работа колата ми изгасна в движение,всичко си светеше вътре .минах още няколко километра и след като влезнах в града на едно кръстовище по време на завиване изгасна пак но този път изцяло.по енерция се добрах от другата страна и отбих .дори лампата в купето ми не работеше ,нямах грам ток акумолатора е чисто нов вчера си го купих .да отбележа само ,че беше валяло доста и пресецваше пъвоначално.след като колата постоя около 10 минутки си запали все едно не е било .някой подобни проблеми имал ли е а да да добавя карам колата на газ но във случая го направи на бензин[color=red:10023b8a0e]Нарушена т. 1.7 от правилата на форума:

    #2
    Кабела на минуса е прищипан с една обувка и захванат към купето от там утива към двигателя много често при фиат се случва да загуби контакт в тези обувки и ефекта е такъв изчезват токове. Оправяне става или с отваряне на обувките почистване и запояване. Варянт две да купиш подобен проводник и да го захванеш от акумолатора на някои болт към купето.
    Обичам си работата.

    Коментар


      #3
      Valentin_V написа:
      Кабела на минуса е прищипан с една обувка и захванат към купето от там утива към двигателя много често при фиат се случва да загуби контакт в тези обувки и ефекта е такъв изчезват токове. Оправяне става или с отваряне на обувките почистване и запояване. Варянт две да купиш подобен проводник и да го захванеш от акумолатора на някои болт към купето.
      и преди е гаснела но като днес имали възможност нещо да са е намокрило и така да става

      Коментар


        #4
        stiliqn написа:
        Valentin_V написа:
        Кабела на минуса е прищипан с една обувка и захванат към купето от там утива към двигателя много често при фиат се случва да загуби контакт в тези обувки и ефекта е такъв изчезват токове. Оправяне става или с отваряне на обувките почистване и запояване. Варянт две да купиш подобен проводник и да го захванеш от акумолатора на някои болт към купето.
        и преди е гаснела но като днес имали възможност нещо да са е намокрило и така да става
        може ли да се дължи на тези бобини запалителните .така изжеднъж дами исчезнат тоците какъв друг симптом може да бъде моля споделете защото работата ми зависи от колата

        Коментар


          #5
          Кола

          Помисли пак и прочети горе написаното Почваш от акумулатора буксите към него и бушоните до него Масата към купето стартера трябва да върти дори и да не пали Таблото трябва да свети и повечето индикатори да гаснат след 10на секунди Това като начало
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Re: Кола

            kluchar написа:
            Помисли пак и прочети горе написаното Почваш от акумулатора буксите към него и бушоните до него Масата към купето стартера трябва да върти дори и да не пали Таблото трябва да свети и повечето индикатори да гаснат след 10на секунди Това като начало
            Колегата сигорен ли е че генератора му зарежда ?Чек-а на таблото за заряд работи ли ?
            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

            Коментар


              #7
              кола

              Ще чакаме да видим какво е пише колегата мое и да зареда ама знаели се Това че е нов акумулатора нищо не означава може пак да се скапе
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар

              Working...
              X