трябва ми разклонител за пиновете на ЕКУ бош на фиат браво жтд. Идеята е да се сложи преди кабелите които влизат в ЕКУто и след това в екуто като междувременно имам разклонение където мога да получавам данните в суров вид. Някакви идеи от къде мога да намеря такова нещо ако изобщо съществува? Бяха ми подшушнали че газовите уредби ползвали подобни неща но не знам доколко е вярно...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ECU разклонител за пинове
Collapse
X
-
абсолютно си прав и точно този волтаж ми трябваIlko написа:Няма такова нещо да се продава готово.Като цяло не виждам смисъл от такъв разклонител."Суровите" данни дето искаш да получаваш всъщност са под формата на някакво напрежение... тоест с всеки нормален волтметър или осцилоскоп с прободна сонда можеш да ги получиш.
но постоянно и с минимални изменения по оригиналните части на колата... приемам идеи как това може да стане
Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp
Коментар
-
прав си но докато не пробвам няма да знам как и с колко... а идеята на това разклонителче е да я меря без да прекасвам кабелите - ще имам 1 вход и 2 изхода и по този начин сигнала към екуто би трябвало да остане непроменен освен от самата "букса" която ако е качествена с хубави контакти мисля няма да е проблем.eh4ev07 написа:Само не забравяй че измерването на дадена величина влияе на самата величина...Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp
Коментар
-
Е нали това съм написал - с прободна сонда.Ако пък искаш да следиш повече параметри - запои си по още един кабел към този, който ти трябва и си го "закарай" където ти е кеф. Гарантирам ти, че загубите ще са пренебрежимо малки в спойките дори за лабораторни измервания.Пък и не вярвам да монтираш в колата толкова точна измервателна техника дето да и пречат евентуалните смущения и загуби от дължината и качеството на кабелите :D .П.П. Ако не е тайна какво точно искаш да мериш?Да не се обидиш, ама като че ли се опитваш да откриеш топлата водаlapd87 написа:абсолютно си прав и точно този волтаж ми трябва
но постоянно и с минимални изменения по оригиналните части на колата... приемам идеи как това може да стане
Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed
Коментар
-
ни най-малко не се обиждамIlko написа:Е нали това съм написал - с прободна сонда.Ако пък искаш да следиш повече параметри - запои си по още един кабел към този, който ти трябва и си го "закарай" където ти е кеф. Гарантирам ти, че загубите ще са пренебрежимо малки в спойките дори за лабораторни измервания.Пък и не вярвам да монтираш в колата толкова точна измервателна техника дето да и пречат евентуалните смущения и загуби от дължината и качеството на кабелите :D .П.П. Ако не е тайна какво точно искаш да мериш?Да не се обидиш, ама като че ли се опитваш да откриеш топлата водаlapd87 написа:абсолютно си прав и точно този волтаж ми трябва
но постоянно и с минимални изменения по оригиналните части на колата... приемам идеи как това може да стане

а стига да я открия няма значение водата топла ли е или студена :Dсега на въпроса. искам да следя повече от 1-2 датчика и да прочитам данните в един ПИК който да ми прави разни гъзарийки които с радост ще споделя ако са успешни (като един художник не давам да ми гледат картината докато не е готова ...). най-удобното място да се закача за тях е преди ЕКУто. за спойките не ме притесняват загубите а това че ще наруша цялостта на кабелната изолация към ЕКУто, което поне на този етап се опитвам да избегна. т.е. искам хем да си свърша работата хем ако ми писне един ден колата да остане 1:1 каквато е била преди мен и болният ми мозък
Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp
Коментар
-
Виж тук какво направих аз, като използвам данните от диагностичната букса.Мога да ти помогна с протокола и данните.lapd87 написа:...сега на въпроса. искам да следя повече от 1-2 датчика и да прочитам данните в един ПИК който да ми прави разни гъзарийки които с радост ще споделя ако са успешни (като един художник не давам да ми гледат картината докато не е готова ...). най-удобното място да се закача за тях е преди ЕКУто. за спойките не ме притесняват загубите а това че ще наруша цялостта на кабелната изолация към ЕКУто, което поне на този етап се опитвам да избегна. т.е. искам хем да си свърша работата хем ако ми писне един ден колата да остане 1:1 каквато е била преди мен и болният ми мозък

04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
изглежда наистина интересно и ще го разгледам подробно довечера когато имам повечко времеvgeorgiev написа:Виж тук какво направих аз, като използвам данните от диагностичната букса.Мога да ти помогна с протокола и данните.lapd87 написа:...сега на въпроса. искам да следя повече от 1-2 датчика и да прочитам данните в един ПИК който да ми прави разни гъзарийки които с радост ще споделя ако са успешни (като един художник не давам да ми гледат картината докато не е готова ...). най-удобното място да се закача за тях е преди ЕКУто. за спойките не ме притесняват загубите а това че ще наруша цялостта на кабелната изолация към ЕКУто, което поне на този етап се опитвам да избегна. т.е. искам хем да си свърша работата хем ако ми писне един ден колата да остане 1:1 каквато е била преди мен и болният ми мозък
притеснява ме обаче закаснението с което се получават данните от диагностиката защото доколкото знам има закаснение от 100-200мс които ако са 1,2,3 параметъра не са много но при повече данни става лошо....
Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp
Коментар
-
Между рекуеста и респонса времето е около 20ms. Всеки рекуест е 4 байта (1 хедър, 2 данни, 1 чек сума). Имаш по 8ms между всеки байт. При 10400bps това прави около 4+24 = 28ms. Още толкова за респонса. На практика можеш да правиш по 13 заявки в секунда.Според мен критичните от към време параметри са няколко:-обороти-количеството впръскано гориво-скорост-налягане във всмукателния колекторЕдва ли те интересува температурата на антифриза във всеки един момент.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
дай един скайп на лично и ще си поговорим довечера по-подробно че виждам освен че разбираш си и зарибен да правиш простотиики за количките ниvgeorgiev написа:Между рекуеста и респонса времето е около 20ms. Всеки рекуест е 4 байта (1 хедър, 2 данни, 1 чек сума). Имаш по 8ms между всеки байт. При 10400bps това прави около 4+24 = 28ms. Още толкова за респонса. На практика можеш да правиш по 13 заявки в секунда.Според мен критичните от към време параметри са няколко:-обороти-количеството впръскано гориво-скорост-налягане във всмукателния колекторЕдва ли те интересува температурата на антифриза във всеки един момент.
Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар