Имобилайзера е премахнат при мен и от буксата е изведен директен плюс към клапана .Обаче изведнъж токът до там спира или по скоро става 1.2 волта.На таблото почна постоянно да ми свети реотанчетата но слабо,а инжекцията спря да свети въобще.Къде може да се корени проблема ?По принцип съм си пуснал кабелче през бушоните след контакт до въпросния клапан и колата движи ,но искам да си възсстановя оригиналното.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
няма ток към клапана на гнп пускащ гориво
Collapse
X
-
нз кабела дали не тръгва директно от клемореда ...ако е така е лесно сменяме клеморедите и си пееме ама знам ли .Скъпо ми е само да си пробвам това ли е ,друго ли еNikolai Kostov написа:и аз го имам същият проблем, и неможах да го открия и директния кабел които ти каза, си го пуснах през копче и не се занимавам така си карам.самоче моита е бензин и не идва ток към помпата.ПРЕДАДАХ СЕ
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар