Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изгоряла крушка на късите Фиат Пунто МК2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Изгоряла крушка на късите Фиат Пунто МК2

    Здравейте,Можете ли да ми кажете каква крушка трябва да си търся за Фиата Путно Мк2 99 JTD 80 HLX за късите светлини тъй като левия ми е изгорял и искам да отида да купя една и да го сменя.Благодаря за информацията.
    Fiat Punto JTD HLX 1999

    #2
    ами най-добре виж другата ти каква е поне да са еднакви
    Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

    Коментар


      #3
      колегата над мен е прав понеже това пунто го има с два вида крушкиедните и по масови са Н7другите (само на хартия съм виждал) са Н1
      Шофирай разумно, на пътя не си сам.
      Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
      Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
      Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

      Коментар


        #4
        todorshalev написа:
        другите (само на хартия съм виждал) са Н1
        Аз съм с такива H1, и искам да сменя единия фар, и само намирам H7!

        Коментар


          #5
          И аз съм така, понеже сменях единия фар - единия ми е Н1, другия Н7, само дето аз бях с Н7, но си купих Н1 без да искам... :D

          Коментар


            #6
            Painfall написа:
            И аз съм така, понеже сменях единия фар - единия ми е Н1, другия Н7, само дето аз бях с Н7, но си купих Н1 без да искам... :D
            Разлика в осветяването има ли от H7 и H1, че аз мисля да премина изцяло на H7.

            Коментар


              #7
              Лампите за къси светлини в Европа са 55 вата, без значение дали са H1, 4, 7...

              Коментар


                #8
                ogi28b написа:
                Лампите за къси светлини в Европа са 55 вата, без значение дали са H1, 4, 7...
                Съгласен съм има стандарт! Въпроса ми беше друг! Аз с моите H1, все едно карам със запалена свещ във фенер

                Коментар


                  #9
                  Както казваш това е стандарт. Типа на цокъла не влияе на силата на светене. Важно е колко ток стига до крушката, и още по-важно е състоянието на рефлектора на фара . Не си заслужава да даваш пари за други фарове които са в същото, ако не и по-зле състояние от твоите. По-добре си рециклирай твоите.Разгледай тази тема да видиш за какво иде реч. Също е спомената и фирмата която ги рециклира. Вярно че в темата става въпрос за фарове от мареа, ама смисъла е същият.
                  00' Bravo 105 JTD

                  Коментар


                    #10
                    popaay написа:
                    ogi28b написа:
                    Лампите за къси светлини в Европа са 55 вата, без значение дали са H1, 4, 7...
                    Съгласен съм има стандарт! Въпроса ми беше друг! Аз с моите H1, все едно карам със запалена свещ във фенер
                    Мисля, че ти отговарям на въпроса. Не се ли подразбира, че светят еднакво силно, щом са с еднаква мощност?

                    Коментар


                      #11
                      popaay написа:
                      Painfall написа:
                      И аз съм така, понеже сменях единия фар - единия ми е Н1, другия Н7, само дето аз бях с Н7, но си купих Н1 без да искам... :D
                      Разлика в осветяването има ли от H7 и H1, че аз мисля да премина изцяло на H7.
                      Няма никаква разлика. Пробвал съм и с халоген, в момента съм с ксенон, аналогично - единия Н1, другия Н7, работи безпроблемно и свети еднакво. Колкото до това, че свети слабо - така е. На Пунто фаровете са много кофти, затова сложих и ксенон, няма особено подобрение. Фаровете си светят кофти и толков.

                      Коментар


                        #12
                        Няма такова нещо. Ако ви мързи да си свалите фаровете и да си ги оправите - едно на ръка, но така категорично да казвате, че светят "кофти" - не е сериозно. Фарът не свети сам по себе си, само насочва светлината от лампата. Както казах и по-напред в темата - всички лампи са по 55 вата. Лампата не знае и не я интересува в каква кола е сложена, за да свети по-силно или по-слабо. Нали не мислите, че като сложите същата лампа в друга кола, свети по-силно заради вградени усилватели във фара? Важно е напрежението да е в норми и рефлекторът да е с хубаво огледално покритие, а не старо, мръсно, почерняло и напукано. Без значение дали е Пунто 94-та година или Хонда Акорд 2009-та, примерно. Жалко че хората си играят да споделят, да снимат, да разкажат как се справят с проблема, като не ви се чете. Те важните теми неслучайно са важни. Стойте си на тъмно.

                        Коментар


                          #13
                          С 2 думи..за твоята кола H7
                          Kара фиат стило 1.2..16v.2002г.Преди Фиат пунто 1.2 8V,2001г,Опел кадет 1.6i(газ)1988г.Лада 1500 чиста!1977г.

                          Коментар

                          Working...
                          X