Автоаларма PAOLO какво е ACC бял кабел ?Какво означава АCC доколкото разбрах нещо с програмирането ама не пише и опътването е малко на танганайски написано другото ми е ясно по алармата. Ако някой колега си има найдея какво е ACC и как се ползва. И колеги чудя се къде да монтирам модула на шоковия датчик на алармата изглежда така http://hopshop.bg/images/alarmi/sok_dat4ik_gord686.gif в тавана ли ? Или ? Къде трябва да е ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Автоаларма PAOLO какво е ACC бял кабел ?
Collapse
X
-
По принцип е захранване от нета 1.1 Всяка аларма трябва да се свърже към постоянен плюс "+" .Кабела , който излиза от алармата е червен и трябва да се свърже към кабел от инсталацията на колата на който има постоянно напрежение (независимо дали колата е на контакт или не ...).В случая постоянно захранване съм изтеглил от дебелия червен кабел (по -точно от червения кабел със зелена ивица , защото той е след предпазител ) , излзащ от голямата черна букса до кормилния прът :1.2 ACC захранване - захранване при контактОсвен постоянно захранване , към алармата трябва да се подаде напрежение , което се появява само при контакт - АСС
-
М да благодаря колега така си и мислех . Но просто пишеше ACC и нищо повече и обикновено има бушон и на тоз кабел в моя случай няма. Пише че заключва вратите 15 секунди след запалване на мотора демек подаване на контакт. Аз си мислех че е малко по интелигентна и мери волтжа и че по това познава че е запален мотора ама надали .... Иначе да ясно всичко налично го имам горе в плафона ... и даже имам място да натикам модула и шоковия датчик горе. Въпроса е горе ще работили като го набутам в тавана тоз шоков датчик. Даже мисля дане си прекъсвам заплаването а да ползвам кабела и релето да сратботва с GSM апарата с запоено мостче на бутон 1 и запаметен номер за бързо набиране (лека гъзария) не че някой ше тръгне да ми бара колата. Притесняваме и друго има един кабел са свързване с стоп машинката за педалите ... От там се програмира дистанционото като задържиш натиснат педала и после даваш на котакт незнам си колко пъти ... Е да ма при нас стоповете не светят без контакт и май няма стане номера. Не че е проблем мога му пусна постоянен плюс с копченце ... и като го натисна се едно това се е получило . Но дали наистина е така ? Не мога разбера ква е идеята как са проектирали алармата за кола на която стоповете работят без контакт или със контакт ? Примерно при ЛАДА 2105 настикаш спирачки стоповете светеха без да си дал на контакт ...kluchar написа:По принцип е захранване от нета 1.1 Всяка аларма трябва да се свърже към постоянен плюс "+" .Кабела , който излиза от алармата е червен и трябва да се свърже към кабел от инсталацията на колата на който има постоянно напрежение (независимо дали колата е на контакт или не ...).В случая постоянно захранване съм изтеглил от дебелия червен кабел (по -точно от червения кабел със зелена ивица , защото той е след предпазител ) , излзащ от голямата черна букса до кормилния прът :1.2 ACC захранване - захранване при контактОсвен постоянно захранване , към алармата трябва да се подаде напрежение , което се появява само при контакт - АСС>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар