Днес късите светлини отказаха.Помислих,че е зареди ксенона,защото баластите не са много качествени,свалих го и сложих халогенни крупшки,но пак не свети.Когато проверих единия баласт се оказа изгорял.Проверих бушоните,слагах нови,но нищо.Пеперудката на волана дава ток до бушониерата,но от там нататък няма никой.Каде може да е проблема?Дали има релета за фаровете и те да са виновни?Колата е браво хгт 96г.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Късите светлини не светят
Collapse
X
-
Re: Късите светлини не светят
Очевидно е в бушониерата, щом в нея влиза ток, но не излиза. Бушоните, които вадиш, с уред ли ги мериш или на око преценяваш дали са здрави или не? Напълно ли си сигурен, че от волана до буксата на бушониерата всичко е наред и на буксата на бушониерата има +12 В като включиш къси?Като включиш дълги - дали случайно късите не свветват?replayko написа:Пеперудката на волана дава ток до бушониерата,но от там нататък няма никой.
-
С уред меря бушоните.Като подам 12в на пина на късите,на буксата и нищо не се случва.Дългите си работят идеално.Бушониерата я свалях и я мерих,всичко е както трябва.Мисля,че проблема е след нея,но и тя не е изключена.За това питам дали има и релета някаде,да проверявам и тях или от бушоните,направо към фаровете отива тока?
Коментар
-
Подаваш 12 В на пина на късите, на буксата и нищо не се случва. На кой пин? На левия или на десния фар или и на двата поред? Я погледни ТУК и кажи на кой пин си подал 12 В? На цокъла на бушоните има ли 12 В при включени къси? Има ли верига между цокъла на бушона и буксата на самото табло с бушони?Не питах дали дългите си работят или не, нали говорим за къси в темата? Когато си само на къси - късите не светят. А когато превключиш на дълги - късите светват ли? Габаритите работят ли нормално? Светят ли всички лампи, свързани с габаритите?
Коментар
-
Елементрно Уотсън, лош контакт в буксите /хлабави/, в следствие на което се получава искрене и т.н.replayko написа:Проблема е оправен.Нагорели обувки на буксата,отговаряща на картинката.Даже не нагорели,а изгорели.Остава въпроса,защо бушоните не са изгорели...А попринцип откакто имам колата,пусна ли дълги,късите гаснат.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Е, значи имаш още един проблем. Късите ти не работят като си на дъли. Провери дали е на място релето, кoето означено с номер 317 на тази картинка:replayko написа:А попринцип откакто имам колата,пусна ли дълги,късите гаснат.
Ако липсва - свали го от някое Браво/Брава/Мареа и го монтирай при теб. Ако е на място - лошо. Ще трябва да си поиграеш с уреда за измерване, ако ти се занимава да си оправиш колата де.
Коментар
-
Подобен проблем тук.NikMar написа:Елементрно Уотсън, лош контакт в буксите /хлабави/, в следствие на което се получава искрене и т.н.replayko написа:Проблема е оправен.Нагорели обувки на буксата,отговаряща на картинката.Даже не нагорели,а изгорели.Остава въпроса,защо бушоните не са изгорели...А попринцип откакто имам колата,пусна ли дълги,късите гаснат.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Може да си е с оригиналните. Бушон гори, когато през него премине голям ток. Когато късите светят, през бушоните им минават грубо 4 А. Самите бушони са 10 А. Няма причина да изгорят. Когато някъде има лош контакт, или хлабав, там се увеличава съпротивлението, отделя се топлина и ако е достатъчно - започва да изгаря изолацията и буксата. Ако има условия - и с 1 А ток можеш да си спретнеш сериозен пожар, така че наличието на бушони не е гаранция, че нещо няма да изгори. То само гарантира, че няма да минава голям ток по веригата.S_BANKOV написа:Наистина ли искаш отговор на тоя въпрос. бИшони само от моргаreplayko написа:......Остава въпроса,защо бушоните не са изгорели.......
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар