Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отрязан кабел/жица към предните спирачки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Отрязан кабел/жица към предните спирачки

    Преди няколко дена си взех една брава 1.4 сх 1996. Преди малко ми се наложи да сменя гумите,че беше на зимни и забелязах,че има две много тънки кабелчета които са отрязани а явно са отивали в спирачките.Първо си помислих,че са някакви допълнително слагани, ама сега като се зачудих възможно ли е да са за някакав сензор за износено феродо?Някой ако може да ме осветли за какво служат ще съм много благодарен.

    #2
    Датчиците за износване на накладките са това
    Fiat Bravo 1.6 16V '99
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic '09
    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
    ------------------------------------------------------------
    Безсмъртен съм до доказване на противното, а след това няма да ме засяга!

    Коментар


      #3
      Интересно защо са отрязани.Явно на предния собственик му е писнало да му светят разни лампи :D

      Коментар


        #4
        Не е лошо да прочетеш правилата на форума и описанието на разделите, преди да пускаш теми където ти падне.

        Коментар


          #5
          Възможно е предишния собственик да е сложил накладки без датчик и да е решил, че тези е по-лесно да се махнат така. Иначе не виждам причина да ги реже.
          Fiat Bravo 1.6 16V '99
          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic '09
          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
          ------------------------------------------------------------
          Безсмъртен съм до доказване на противното, а след това няма да ме засяга!

          Коментар


            #6
            Сори Оги просто незнаех дали е за електроника или просто някои е метнал допълнителни кабели.@Flaidas: Може и така да е станало.Ще отида утре до сервиз да видя колко ще ми изръсят да ги свържат отново.

            Коментар


              #7
              кола

              Правилен е раздела нали пишеш за жици не за накладки на таблото има индикатор като опре тази жичка на маса
              Прикачени файлове
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Ти ако не се обадиш неподготвен - просто няма да се наричаш Ключаря Знаеш ли в кой раздел беше темата, та отсече, че е правилен? Rokus - ако това наистина е кабелът за лампата за износени накладки - не се занимавай с него. Изолирай го да не ти светка по таблото и проверявай накладките визуално. Тая система за предупреждение има смисъл само ако има датчици на всяка от 4-те плочки, не само на една, както е в този модел.

                Коментар


                  #9
                  ogi28b написа:
                  Rokus - ако това наистина е кабелът за лампата за износени накладки - не се занимавай с него. Изолирай го да не ти светка по таблото и проверявай накладките визуално.
                  Абсолютно подкрепям. И аз досега така съм карал. Ако става и на Стилото, също така ще направя. Ама надали. Няма смисъл да се набутваш за нещо, което така или иначе не се използва.А първото изречение от поста на ogi28b го слагам в бисерите. :D
                  Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                  Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                  Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    На Пунто самите накладки са с дупка в който се слага жичката с датчикае има само една То в повечето случай не се износват еднакво и четирите но за обща представа става
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Не че искам да започвам спор, ама защо трябва да се изолира този кабел? Какво като е само от едната страна? По тази логика да взема да си изолирам примерно лампата за бензина и да си го проверявам визуално
                      Fiat Bravo 1.6 16V '99
                      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic '09
                      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                      ------------------------------------------------------------
                      Безсмъртен съм до доказване на противното, а след това няма да ме засяга!

                      Коментар


                        #12
                        А на Стило само на една накладка ли я има жицата, или и на 4-те???

                        Коментар


                          #13
                          Не е подходящ примерът. Резервоарът е само един и трудно се следи визуално. Ако имаш 4 резервоара, а само една лампа и водещ е най-празния резервоар, а лампата е на друг - ще те подведе. Ако имаш система за следене износването на гумите и тя следи само една гума, няма ли да ги следиш визуално? Това е идеята, че като не се следят всички - е безсмислена. Не казвам, че като работи трябва да се изолира и да се прецака, а че щом се е прецакала - няма голям смисъл да се хвърлят време и нерви и пари, за да се възстанови. Ако имаш банка с 4 врати - само на една ли ще сложиш охрана? Ако разчиташ на системата за изн. накладки - може да се подведеш и да се окаже, че тази с датчика е най-дебела. Теоретично - тази откъм буталото на лявото колело се износва най-бързо, ама...Аз също имам такава система, но не разчитам на нея. Не съм я развалил умишлено, но в момента не работи.Когато лампата светна, имаше материал да карам поне още 2-3000 км, ако не и повече. Смених веднага, но ако не бях - през цялото това време да ми свети лампа на всяко спиране, нямаше да ме кефи.Най-точно се изказа Ключаря - не се хабят еднакво, но за обща представа - става. Но визуалната инспекция си е над всичко.

                          Коментар


                            #14
                            кола

                            На предните 1 само че жичката е вградена http://media2.mister-auto.com/ate/ko...0-3982-2-1.jpg
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              Няма спор тук, колеги. Просто изказваме мнения тези, които (който) имаме опит. (Обърквам се, след четене на някой постове).Хубаво е всеки да го прави, за да е полезен на другите. На Стилото не знам дали има на всяка накладка. Не ми е светкала лампа. Но знам колко дебелина на накладките имам. Видял съм ги.На Типото също не ми светеше нищо, но при инспекция видях и аз висящ кабел и малко оставащо феродо. Случай като на колегата, пуснал темата.В магазина ми предложиха два вида - с и без кабел. С различна цена. Е, взех без. И разчитах вече само на себе си.На задните, с барабана е доста по-трудно. Затова и имам в мазето един комплект чисто нови. Нямаше нужда от смяна. Но това е друга тема.Типото така беше дошло от Австрия.Колко често инспектирам спирачките - ами постоянно се налага да спирам и...
                              Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                              Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                              Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                              Коментар

                              Working...
                              X