Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дали е бобина?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дали е бобина?

    Вчера карах 20тина километра и спрях колата поседя малко слет това като запали работеше на 2 цилиндъра, закарах я в нас и след 3-4 часа като я запалих работеше нормално, днес я карах 40км някаде и спрях за около 1 час след това като запалих пак на 2 цилиндъра покарах 6-7км и спрях за малко слет това като запалих си работеше нормално и вървеше както си трябва иначе преди това на 2 цилиндъра едва включвах 3та. днес и вчера валя доста и беше доста вляжно тук. аз мисля чее бобина?

    #2
    Хайде сега да поиграем на "ПОЗНАЙ АВТОМОБИЛА"
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      аз мисля да заложа на Бравото от подписа а по темата ти с колко бубини си 1,2 или 4 ако са две най вероятно се е овлажнил някой куплунг и от там не работи едната бубина ако е една провери дали не са кабели или бубината издава багажа ако са 4 то търси проблема в захранването на бубините
      Шофирай разумно, на пътя не си сам.
      Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
      Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
      Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

      Коментар


        #4
        бравото от подписа е колата 1.6 16в с пластмасов колектр с една бобина е.

        Коментар


          #5
          misho_ написа:
          бравото от подписа е колата 1.6 16в с пластмасов колектр с една бобина е.
          Не е една и я огледай за пукнатини, времето е влажно и това може да създава проблема.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            слагах други кабели, бобината не даваше искра дори на изходите, а на другите като им махна кабела от бобината прехвърчаше искра и мотора си променяше работата и гаснеше това на 2ри и 3ти цилиндър, а на 1ви и 4ти при бобината не излизаше искра и нямаше промяна в работата.

            Коментар


              #7
              Значи бобина
              FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

              Коментар


                #8
                Взех друга бобина 2-3 дена никви проблеми и сега безда е валяло без нищо тоя кръндей пак запали на два цилиндъра а цял ден я карах и никакви проблеми

                Коментар


                  #9
                  Свещите как са , кога са сменяни за последно??

                  Коментар


                    #10
                    Не съм ги свалял но нее отт тях няма искра на исходите на бобинатъ

                    Коментар


                      #11
                      След 30 минути си запали както трябва

                      Коментар


                        #12
                        Първо хвани на кой цилиндри работи и на кой не работи. После им огледай кабелите и свещите и ище стане ясно що няма искра.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Сега за кфо са излагаш и пишеш наизуст без да.четеш ебаго 10мнения не са толко много да прочетеш. колата тази вечер ми направи същатата глупост обаче сега смених бобините сложих старата моята и колата пак запали на два цилндра и след около минута се оправи. извинявам сеза неграмотното писане и грубия тон но пиша от телефона и съм изнервен. И все пак вече мисля че проблема се кава 49f и помеждудругуту докат работи на 2 цилиндра нито гърми по испускателана система нито мерише на неизгорял бензин около колатъ

                          Коментар


                            #14
                            вземи един мултицет и премери верига(кабел и бобина) 1-4 цилиндър и 2-3 т.е както са кабелите на бобината мериш 1-4 и 2-3 трябва да са с приблизително еднакво съпротивление. Също така виж дали 49F има хубава маса.А диагностиката какво казва?

                            Коментар


                              #15
                              kiriluz1 написа:
                              вземи един мултицет и премери верига(кабел и бобина) 1-4 цилиндър и 2-3 т.е както са кабелите на бобината мериш 1-4 и 2-3 трябва да са с приблизително еднакво съпротивление. Също така виж дали 49F има хубава маса.А диагностиката какво казва?
                              не съм я закачвал ще я закача в идните дни надявам се.

                              Коментар

                              Working...
                              X