Здравейте.Искам да попитам за следния проблем.При завъртане на ключа за запалване,преди да стартирам на километража вместо изминатите километри ми показва само FFFFFF.След запалване и потегляне не отчита изминатите километри и при натискане на бутона за температурата не показва външната температура.Понеже акумулатора беше за смяна го смених с нов,но отново показваше само FFFFFF на километража.Много ще съм благодарен,ако някой ми помогне със съвет.Благодаря ви предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с километража
Collapse
X
-
Понякога това се появява след натискане бутона за нулиране на дневния километраж, той блокира, или по-точно бутончето блокира и ефекта е същия.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Я кажи, като даваш на контакт , дане би стрелките първо да скачат нагоре и след това да си отиват по местата където трябва да са? Ако го имаш този ефект смело се мятай на ново табло.... втора ръка естествено. километрите, и общите и малките се помнят единствено в таблото. Каквото намериш, толкова ще ти показва, че е изминала колата. Щом големия километраж работи, а малкия не (ако правилно съм разбрал) няма как причината да е на друго място освен в самото табло.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Проблема е в самото табло. Както казаха колегите, километрите се помнят само в него в EEPROM-a. А проблема се е получил в следствие на слабия акумулатор, особено ако се мъчиш да палиш и върти едвам-едвам. Засрал се е дъмпа в паметта. Намери някой да ти я програмира наново или търси цяло табло.
Коментар
-
Километража зацикли?
Питане по темата и от менКолеги ,направи ми впечетление последните няколко дни,може би седмица,че като стартирам и гася автомобила се получава този ефект на подскачане на стрелките и зануляване на малкия километраж.Понеже карам до работа и обратно не се заглеждах в числата.Вчера реших да врътна малко извънградско и спрях да заредя.Тогава пак ми се занули малкия километраж и се загледах в големия да видя горе-долу колко съм минал с едно зареждане.Направи ми впечетление,че големия беше на 150 516.Карах квот карах и погледнах след малко пак и гледам ,че по малък съм минал 30Км,а големия седи на 150 520.В движение върнах ключа да изгася и пак на контакт да запали с идеята да се оправи,но стана така,че пак се върна на 150 516 и след 4км пак заби на 150 520.И така постоянно.Гася-отива на 150 516 и забива на 150 520км след 4 километра...Мерих АБ още преди седмица,като взе първоначално да занулява малкия и ми показа 12,65в на спрял двигател, като карам по 5 километра в посока на ден или общо 10.След дългото/извънградско,по 100км в посока ми показа 12,85в на спрял двигател.Дори и в 5 и 30 сутринта на 5-6гр пали с първото завъртане.Мислех,че проблема идва от ксенона,че иначе имам ДРЛ,но по-късно осъзнах,че се зазнулява,преди да включа фаровете.Това стана един ден след работа,като инстинктивно погледанх екранчето,преди да запаля.При паленето стрелките трепнаха до другия край и 0.0 на долния ред.Сега гледам ,че колега горе пише,че ЕЕпРОМ-а се е скапал-има ли оправия,освен друго табло?Ясно става,че гимнастиката със смяна на АБ-та е безсмислена...!?Какво да направя,че да си следя изминатите километри,най-малкото за профилактична смяна на масло и др консумативи?Колата откакто я имам не е карана на диагностика,освен да си поръчам един кабел и захранване към него.Знам че имаше доста подробни теми за това какъв кабел трябва ,ако на някой му е удобно да ги изрови...или аз ще потърся.Те това е,взе да идва зимата и всичките и прилежящи проблеми.veselin10 написа:Я кажи, като даваш на контакт , дане би стрелките първо да скачат нагоре и след това да си отиват по местата където трябва да са? Ако го имаш този ефект смело се мятай на ново табло.... втора ръка естествено. километрите, и общите и малките се помнят единствено в таблото. Каквото намериш, толкова ще ти показва, че е изминала колата. Щом големия километраж работи, а малкия не (ако правилно съм разбрал) няма как причината да е на друго място освен в самото табло.Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
Аз си купих VAGCOM и понеже не ми се даваха пари за преходник към 3 пинов си направих сам. За Fiat BRAVA 1.6/16v103 използвам AlfaOBD , т.к. Multiecuscan 2.2 FREE не я поддържа. Ето подробности за http://www.multiecuscan.net , http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44072FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар