Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Серво усилвател на волана Punto 99г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Серво усилвател на волана Punto 99г.

    Здравейте, нов съм в форума и ще съм благодарен за изказаните мненияКолеги имам проблем с моторчето на сервото на волана.Изчетох написаното в форума.Релетата са здрави, включват и дават контакт. Моторчето не мирише на изгоряло.Когато свалях моторчето си направих труда да примеря какви напрежения излизат от контролния модул на волана на трите дебели кабела при закачена букса на щестте тънки кабела (кабелите се виждат на прикачената снимка). Направи ми впечатление че между маса и червения има 3V а между маса и жълтия няма напрежение (естествено двигателя беше запален). Някои знае ли какви напрежения трява да излизат от контролния модул на волана, има ли някакъв предпазител по ел. инсталацията и от какво може да е проблема?PS: Според мен трябва да изкарва около 12V
    Прикачени файлове

    #2
    кола

    Има датчик в мотора има и на волана /6 извода букса/ може от тях да е премери ги
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Ок колега мерси за отговора, ама ако е възможно постни някоя снимка на тоя датчик.И второ като няма захранващо напрежение на дебелите кабели релетата и да "цъкат" моторчето без захранващо напрежение как ще почне да върти

      Коментар


        #4
        кола

        Мерил си когато моторчето е там и свързано или така от вън
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Шестте тънки кабела бяха закачени към контрония модул а куплунга с трите дебели го бях откачил и мерих на мястото където се закача (доколкото разбрах от дебелите кабели черният кабел е маса а жълтия и червения трябва да са някакви плюсове ) А и моторчето беше поставено смисъл механически че датчика вътре да чете въртенето на волана

          Коментар


            #6
            Колеги да се похваля,колата се оправи.По някаква причина имаше спукани спойки на управляващите крачета и на двете релета, по-горе бях казал че работят и дават контакт защото с кабелите с които пробвах докосвах само крачетата а то крачетата не са контактували с пистата заради спуканите спойки. По релетата нямаше нищо стопено и за това засега ще карат.Притеснява ме обаче датчика за въртене на волана дето е в кормилната колона, на единия ред кабели на буксата изменението на съпротивлението е плавно но на другия прескача от 2 на 1 после на 3.5-4 килоома, което според изчетеното дотук не е нормално.Ако някои може да обясни принципа на действие на системата бих бил благодарен.

            Коментар


              #7
              кола

              Трябва да не прескача да се изменя плавно или да е постоянно там са едни пластинки и се износват или окисния слои прегаря /надира се Направо търси комплект има ги вече по 150 лв ако пак се развали
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Колега напръсках го с вазелинов спрей за ел. контакти че да го посмаже малко и засега се оправи (от бащата знам че стар потенциометър, като вземе да прави проблеми с маже с вазелин по окисния слой)

                Коментар


                  #9
                  Колега кажи тези релета със спуканите спойки се виждат на снимката, която си сложил или са някъде другаде. Моят проблем е, че колата веднъж пали с нормално работещ волан, веднъж не... както и дойде....Бях писал на KLUCHAR лично съобщение , но още не е отговорил.
                  Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

                  Коментар


                    #10
                    Колега релетата са тези двете черните неща дето са отляво и отдясно на ротора, дето на тях пише "tyco". За да стигнеш до спойките развиваш малките винтове тип "еврейска звезда" отпояваш шестте дебели кабела, вадиш платката и действаш.PS. Пиши как вървят нещата с решаването на проблема

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      Разглобяваш платката и проверяваш
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        нов усиловател луди пари

                        Не си правете експерименти с електрониката нова е много скъпа една погрешна стъпка и е чао! 250 - 300лв рециклаж 2 год гаранция

                        Коментар


                          #13
                          Кола

                          При Италянеца са вече 150 лв комплекта за Пунто 3 вида а за СТИЛО 3 вида 120 лвС намалението иначе са + 50 лв
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            нов усиловател луди пари

                            Не си правете експерименти с електрониката нова е много скъпа една погрешна стъпка и е чао! 250 - 300лв рециклаж 2 год гаранция

                            Коментар


                              #15
                              Кола

                              На това тъпо нещо няма какво да му се развали ако се пипа както трябва на пунто МК2 на Стило е малко по сложно На такова нещо след ремонт не може да му дадеш добра гаранция то е направено като детска играчка особено платката на моторчето и сензора за посока на волана /вътре по оста Хубаво е да се направи диагностика преди да се пипа
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X