Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вентилатора на радиатора на Типото спря да работи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вентилатора на радиатора на Типото спря да работи

    Здравейте,колеги,Имам си изведено копче вътре в колата(имам си и панел,като на самолет ахахаха) от което принудително си пускам втората степен на вентилатора на радиотора,когато стрелката ми подмине 90 градуса, че отпред ми е окислена буксата на датчика, която трябва да подава този сигнал и след почистване втората степен работи краткотрайно.Та вчера през деня си работеше системата и по-късно следобеда спря.Прегледах първо копчето - не е от него.Замостих проводниците - не става.Погледнах предпазителя вътре в купето и е здрав и добре наместен в леглото,няма нагар и т.н.Отпред извадих въпросната окислена букса и с мостче се опитах да пусна вентилатора отново, ако да кажем ми е прекъснат някъде проводникът за копчето.В резултат при осъсяване на една от степените се чува как цъка едно от релетата в кутията до радиотора, а при другата нищо не цъка.По това, че цъка релето,смятам, че то работи, но до него или след него няма ток.Другото щом не цъка,може ли да е причината да пуска напрежение и второто?Не би трябвало, защото досега винаги съм можел да си пускам втората степен и на климатик си сработваше сама.Сега обаче и на климатик не работи.Ще пробвам първо да подам ток на вентилатора директно от акумулатора да вида да не е изгорял.В случай, че не е - какво да гледам освен кабелите?Чувал съм, че има някакъв реостат, но не съм наясно какво представлява и каква роля играе.Досега не съм си играл с охладителна система на кола.... ного подробно Предварително благодаря за помощта
    Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

    #2
    Като начало - огледай добре правилата на форума, а също така и заглавието и описанието на разделите. Местя темата.

    Коментар


      #3
      Не знам до колко е адекватен отговорът ми, но вземи един мултиметър(мултицет) и погледни има ли напрежения по кабелите, погледни също - има диоден тест, който проверява вериги. Между другото забравих да кажа, че имам един датчик здрав, от стария ми радиатор, втора употреба е, но щи върши работа, от София съм, ако си и ти щи го метна някъде си го смени и си го направи като хората.Успех.
      Fiat Bravo 2 1,9 MultiJet 120 < Fiat Punto MK2 1,9 JTD 80 < Fiat Tipo 91, 1.4 карбуратор

      Нищо не може да замени доверието и уважението, а алчността е пагубна.

      Коментар


        #4
        Откачи двете букси на степените, и ги огледай, задължително ги смени с нови/става с обикновенни/, съветвам те да подмениш и кабелите на който са обувките, със силиконов кабел за готварски печки става перфектно. пластмасата на която са двете букси за степените се развива с две рапидки и под нея е въпросния реостат. може да е прекъснат кантала или термосъпротивлението да е изгоряло/не се занимавай да реставрираш, а си купи ново, не е скъпо/. преди да го свалиш обаче може да го провериш като измериш съпротивлението с мултицет като сложиш жаковете на двете букси, ако няма верига и съпротивление, си с ясен проблем, ако е от това после може да разкараш бутона от вътре.Но задължително подмени и двете обувки на първа и втора степен, дори и едната да е заминала другата няма да работи. Провери и релето.За проверка на самия мотор си казал какво трябва да се направи.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар

        Working...
        X