Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Marea 1,6/16V 98г.- не пали!!! проблем с ECU или стартер???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Marea 1,6/16V 98г.- не пали!!! проблем с ECU или стартер???

    Здравейте колеги! Имам следния проблем с мойта кола FIAT MAREA 1,6/16V 98г. WEEKEND, когато е стояла цяла вечер колата в покой и сутринта я запаля няма никакъв проблем.Проблемът настъпва след като я покарам 20-30км. и спра за малко около 10-20мин. и пак реша да я запаля и потегля, тогава се получава следния проблем- неще изобщо да завърти стартера, чува се звук все едно няма никакъв ток в акумулатора, така пробвам 3-4 пъти и нищо не става, не пали! Бутаме я 3-4 метра и понеже е топла все още пали веднага докато пусна съединителя! Такива проблеми ми правеше преди 2 години, но акумулатора беше скапан и реших, че е от него и си купих нов, и до преди месец-два нямаще никакви ядове, няма значение дали навън е топло или мн.студено, пали чакмак. Ходих при моите майстори които ми подържат колата, и ми казаха, че може да е от стартера(да са износени четки, контактите на бобината...) или да е от компютъра, да има грешки и да не подавало искрите на време( и в този случай трябвало да се изтрие целия софтуер на комп. и да се сложи нов, не споменаха за изчистване на грешки само). Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем или има някаква представа какво може да е, ще съм благодарен!П.С. Само забравих да спомена, че акумулатора си зарежда добре(вързал съм един волтмер директно към него и го следя по време на шофиране и на палене). При нормално палене пада до 10V, а когато стане проблема и не пали пада до към 8,5V и след това веднага се дига до 12V.

    #2
    Провери ли си акумулатора за мъртва клетка?Отиди първо да провериш него с товарна вилка и след това търси другаде проблема.Ако има мъртва клетка ,батерията не може да се зарежда дори и при изправна система.В кс. Изгрев до парка има няколко сервиза които ще ти го проверят срещу 2-4 лв. ТУК
    FIAT FORUM BULGARIA
    Ракията е над политиката

    Видео от Италфест 2011

    Коментар


      #3
      Мисля, че проблемът не е от акумулатора, но все пак ще го тествам с вилка. Но като се замисля преди 2 години пак правеше така и като сложих новия акумулатор и спря този проблем с паленето. Задължително ще я тествам батерията!

      Коментар


        #4
        кола

        Виж и кабелите към стартера и акумулатора .
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          аз имах същия проблем оказа се стартера !


          https://i.chzbgr.com/maxW500/6144930304/hE17A1FD6/

          Коментар


            #6
            Колега, спешно смени майсторите! Как може такава глупост да изтърсят? Не върти стартерът, а те ти обясняват за искри... и да се изтрие софтуерът.... ти да видиш! О, боже, Господи!!!По-вероятно е проблем в стартера - когато загрее - затяга, върти трудно, а добре зареден акумулатор се справя, но не добре зареден - не успява. Я ни покажи на клип как "пали"? Опитай да почукаш по стартера с нещо, когато не пали и опитай пак. Понякога се оправя. Това е симптом за смяна на четките.

            Коментар


              #7
              Същият проблем както съм го описал по горе си имал(забравих да пиша, че след като я бутна и запали, след това може 20-30 пъти да я гася и паля и няма проблем), и се е оказало от стартера, а какво по точно на стартера?

              Коментар


                #8
                Втулки на стартер.
                Stop giving directions, just say "Follow me."
                Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                Коментар


                  #9
                  ogi28b написа:
                  Колега, спешно смени майсторите! Как може такава глупост да изтърсят? Не върти стартерът, а те ти обясняват за искри... и да се изтрие софтуерът.... ти да видиш! О, боже, Господи!!!По-вероятно е проблем в стартера - когато загрее - затяга, върти трудно, а добре зареден акумулатор се справя, но не добре зареден - не успява. Я ни покажи на клип как "пали"? Опитай да почукаш по стартера с нещо, когато не пали и опитай пак. Понякога се оправя. Това е симптом за смяна на четките.
                  Да ти кажа има нещо вярно в думите ти, защото когато я оставя по дълго време и колата изстине, пали без проблем. Но може ли като загрее двигателя, топлината да оказва влияние на стартера и той да загрее и да затяга?

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Може
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Огледай челото което влиза в кутиятаза пукнатини.Моя на бравата ту затягаше ,ту тракаше и накрая го извадих на части
                      FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                      Коментар


                        #12
                        Проблема е решен! Излезе стартера, смяна на втулки и бендекс, и сега пали много по лесно и без никакви проблеми след като загрее! Благодаря за съветите на колегите, от които повечето бяха прави :D

                        Коментар


                          #13
                          И аз минах по същия път преди две години, тоя стартер явно е хроничен проблем за 1.6.
                          Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                          ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                          Коментар

                          Working...
                          X