Какво ви е мнението за този панел дали ще поддържа и помага на акумулатора или само ще създава такава илюзия?Ето и техническите му спецификации.- Solar panel power consumption: 3W 12V- Output voltage: DC 17.5V- Output current: 0.18A
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Соларен панел от DX мнения.
Collapse
X
-
Тц, надали ще му помага.Мисля че спокойно можеш да си дозареждаш телефона с него и след 235 години може и да си избиеш цената
))
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
Абе сигорно помага дет са вика капка по капка вир ... Ама трябва 1 месец да му помага за да го усети.Но се пак друго е да даваш, друго е да ти дават макар и малко все е нещо . Въпреки че не виждам смисъл да си държиш колата на слънце заради тая глупост . При това адско слънце 2-3 години я изпичай и чао лак и боя
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Моето виждане за тея соларки е да започнат да ги слагат в таваните и предния капак, ама ногу скъпо
1-2 квадрата панел бая ток ще произвежда и ще има реална полза от него, пък и на визия не са лоши.
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Re: Соларен панел от DX мнения.
Точно обратното.. както се вижда consumption: 3W 12V - смяташ го и излиза че той тегли повече от колкото прави 3W на 12V са 0.25А а прави Output current: 0.18A никакъв смисъл не виждам от него и с 0,18А по никакъв начин не може да ти помогне. Общо казано си на загуба с негоTornado написа:Какво ви е мнението за този панел дали ще поддържа и помага на акумулатора или само ще създава такава илюзия?Ето и техническите му спецификации.- Solar panel power consumption: 3W 12V- Output voltage: DC 17.5V- Output current: 0.18A
Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
Информация по темата за соларите от кемпер форума.Цитат - "Пуснато на: Нед Фев 27, 2011 8:43 pm Заглавие: Колеги, За 100 амперчасова батерия трябват 10 ампера, за да се зарежда по правилата, а тия 10 ампера идват от 170-180 ватов модул, който от своя страна е минимум 1,1 м2 ако е монокристален и повече от 1,3 м2 ако е поликристален. Това зарядно дали Ви прилича на такъв размер и да струва 60 лева е напълно невъзможно. Аз лично не бих Ви препоръчвал да пробвате да си зареждате лаптопа за 800-1000 лева, защото риска да го повредите е доста по голям от цената на зарядното. Доколкото аз знам лаптопите които съм имал и виждал повечето работят на 19-20 волта а повечето модули за островна система дават около 18 волта работно напрежение. така че тия китайските технологии на бъдещето, според мен са елементарни уловки на търговците в България. И още нещо - на миналият технически панаир една българска конкуретна фирма беш евнесала в България китайски модули работещи на 10 волта и ги продаваха като топъл хляб на щанда им. хората ги купуваха и си мислеха че ще ги ползват за едно или друго приложение а се оказа, че тези модули не стават за неща работеще на 12 волта и уловката беше такава, че като си купиш един, и след това разбереш, че не става за нищо си купуваш втори, който свързваш с първия последователно така става вече 20 волта и със контролер зареждаш 12 волтова батерия. Като събереш парите обаче минавката е задължителна. Бъдете внимателни кое каква полза води след себе си."Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
с кое по точно искаш да кажеш че не съм казал нищо ? както е написал Tornado за зареждането на един акумулатор 100 А с 10А заряд ти трябват 130W а и аз говорех конкретно за това на снимката което както се вижда има и вход.. и по мощностите които са дадени излиза както съм го написал ако мислиш че имам грешка кажи нали за това е пусната темата да се обсъжда в неяogi28b написа:Общо взето нищо не каза
Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
абе аман от разбирачи като тебе...направо сте за бан такива като тебе...идеята на колегата едва ли е да си зарежда напълно батерията......идеята е да поддържа заряда на батерията в дните в които не се кара колата.....всички знаят....че след определен престой батерията има саморазряд това модулче идеално би предпазило батерията от саморазряд и е много добър избор в случаи когато колата не се кара с месеци.....стига сте си давали некомпетентните мнения неподрекепени с никави доводи....една аларма(тип моята) хаби по 0.11А на час така, че това зарядно идеално би подпомогнало акумулатора ако колата не се кара дълго време.......какви амперчаси ми смятаташ какви волтажи......занимавам се с фотоволтаици от 4 години така, че само посмей да ме оспориш...голям спам ще станеmohel написа:с кое по точно искаш да кажеш че не съм казал нищо ? както е написал Tornado за зареждането на един акумулатор 100 А с 10А заряд ти трябват 130W а и аз говорех конкретно за това на снимката което както се вижда има и вход.. и по мощностите които са дадени излиза както съм го написал ако мислиш че имам грешка кажи нали за това е пусната темата да се обсъжда в неяogi28b написа:Общо взето нищо не каза
Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
Аз вход не виждам, Само един изход с два вида конектори: щипки (за свалена АБ) и букса за запалка (несвалена АБ). Поне друго не се вижда на снимката.Все пак е интересно какво се има предвид с това "Solar panel power consumption: 3W 12V".mohel написа:... това на снимката което както се вижда има и вход.. ...Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Явно е грешка.Има и такива без вход.Мисля ,че ще се справя със консумацията на алармата и ще поддържа акумулатора в добра кондиция. Keep your car battery charged at top performance- Ensures quick starts for your vehicle- Operates under cloudy conditions- Power: 3.5W- Voltage of cigarette adapter: DC 12V, 200mA- Cable length of cigarette adapter: 290cm- Package includes:- 1 x Solar power battery charger- 1 x Cigarette adapter with cord- 1 x Alligator clip adapter with cord- 1 x English user manualsok1 написа:Аз вход не виждам, Само един изход с два вида конектори: щипки (за свалена АБ) и букса за запалка (несвалена АБ). Поне друго не се вижда на снимката.Все пак е интересно какво се има предвид с това "Solar panel power consumption: 3W 12V".mohel написа:... това на снимката което както се вижда има и вход.. ...Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар