До тук не стана ясно, въпреки че свети ИМОТО дали колата пали, ако пали е нещо уникално.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Индикатор "Code" не гасне
Collapse
X
-
Написах го без лоши чувства. Междо другото има и такива случаи, въпреки че кода свети пак си пали, някъде във форума някой беше писал това. Попаднахме в такава ситуация след вадене на кошницата на резервоара, не беше натиснат достатъчно кабела и ефекта беше същия като твоя. Това е една от възможните причини, когато компа тества системата минава и през помпата и ако тя не отговаря ИМОТО свети постоянно. При контакт твоята сработва ли?malder написа:Колега,ако може да бъдеш полезен с нещо заповядай,ако не,не се обаждай!!!FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
кола
Е чакай човека не е прогледал Още може да няма захранване на ECU или имо кутията Може да има реле на алармата да прекъсва някоя верига или самата антена да не приема да е изпускал ключ и да е счупил ампулата и още много други неща а иначе ако е паднал повече от 10 V акумулатора Може да нямя връзка М/У иммо кутията и ECU Може да има реле на алармата да прекъсва някоя верига Може бутона под седалката да е проблемПърво се преглежда по лесните нещо после се побългарява Ако махне кода и пок не пали кво правим
Коментар
-
да не отварям нова тема,и аз имам същия проблем,на пунто мк2 8V обаче е малко по различно.Значи сложих си чипа в една термо шлауфка и е запуших от двете страни,да отбележа не е затиснат чипа и си е свободен вътре и го сложих до транспондерът ,обаче някой път кодето не гасне и съответно не мога да запаля.да не би да пречи шлауфката на радио вълни?Ако някой ми помогне ще му бъда благодаренmalder написа:Не колега,па съм и на газ и пак не мога да запаля,доста прочетох и не мога да разбера,защо след като ми са обучени ключовете,не мога да запаля и за това искам да се допитам до вас,защото сега точно нямам излишни пари и се допитвам,какви са вариантите за разрешаване на проблема!!
Коментар
-
Това че си на газ не забранява на ЕКУ-то да тества помпата и да забранява паленето, т.е. спира подаването на искра и т.н.Затова написах като една възможна причина.malder написа:Не колега,па съм и на газ и пак не мога да запаля,доста прочетох и не мога да разбера,защо след като ми са обучени ключовете,не мога да запаля и за това искам да се допитам до вас,защото сега точно нямам излишни пари и се допитвам,какви са вариантите за разрешаване на проблема!!FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Това че ти е угаснала лампата, не значи че си оправил проблема, само си махнал захранването на лампата, все едно да махнеш самата лампа.malder написа:Колега махнах преди малко един бушон лампата не светеше,но пак не запали!!!FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар