Твоят въпрос няма нищо общо с темата. Моля, не пускай си въпросите си в произволни теми така безразборно!Здравейте колеги.Извинявам се на автора Торнадо за натрапването в неговата тема,но е с подходящо заглавие
Та мъката ми е, че не знам как да свържа един касетофон с неговите кабели към инсталацията на колата.Имам една букса ,но трябва да се свържат правилно кабелите,ако има някой да ми подскаже кое къде отива ще е повече от полезно за мен.Ще постна няколко снимки за по-добра ориентировка.

Ако някой все пак пита,буксата е от радиото,което един Баш Майстор прати за скрап и сега имам едно старо за първо време,докато съберем някой лев за по-добро. Ако правилно разбирам едната част нека кажем с повечето кабели е за колоните ,но по ме интересува как ще се навържат захранващите кабели.Мерси.


Ако някой все пак пита,буксата е от радиото,което един Баш Майстор прати за скрап и сега имам едно старо за първо време,докато съберем някой лев за по-добро. Ако правилно разбирам едната част нека кажем с повечето кабели е за колоните ,но по ме интересува как ще се навържат захранващите кабели.Мерси. 
Свързах кабелите така с помощ от втория ти линк,но не успях да разбера къде трябва да сложа тая зелената жица,която излиза от радиото.Дефакто всичко е наред,радиото тръгна в бравата ,но при следните условия:-трябва да си на контакт(радиото тръгва още с връткането на ключа на контакт и бутона за включване и изключване не реагира.)Тука на схемата ,явно зеления е да прекъсва нещо си ,сигурно директния(постоянния от Ак) На самата евро букса са 4 кабела:червен ,жълт,черен и два синьо-бели на обща клема.За фиата нали се свързваха жълт и червен за да се ползва радиота и не на контакт.Черната е за маса,В моя случай е на корпуса на радиото.Доколкото разбрах синьо-белите са за усилвател или нещо подобно.Но как и къде да я свържа тая зелене жица за да си стане както трябва и да можем сами да си пускаме радиото ,когато сами решим? Всякаква насока ще е полезна.
Снимка на буксата на суифта.Има три кабела в захранващата верига и другото е за колоните.Реших да пробвам и в бравата как ще се държи там се получи така:сложих радиото и свързах евробуксите.Не тръгна ,когато не е на контакт,но се получи следния къриоз за мен.Като пробвах да включа радиото от неговото си копче без да е на контакт,колата светна чека или лампичките по таблото накратко.С една дума с включването на радиото даваше и колата на контакт без ключа да е в патрона,хм
Има един допълнителен кабел не знам за какво е и каква разлика прави м/у двете инсталации в двете коли.И при двата случая не съм свързвал зеления кабел от касетофона(постоянен +,както ключаря многокртно отбеляза). След многобройни опити и размествания,изгорих един предпазител и се отказах преди да стане по-голяма беля.След като се наврях отдолу да го търся забелязох ,че инсталацията на суифта е доста преправяна и има свързан модул за аларма или централно към радиото,което може би дава някакво отражение.Самите евро букси са допълнително слагани към оригиналните на колата.Явно стария собственик е преправял инсталацията спрямо радиото ,което беше,а сега с това си е направо мъка .Не разбирам много от тоци,но все пак се надявах да е по-просто ,като например свържи зелената за жълтата,червената към червената и тнт,ама май няма да стане така. Остава варианта да се пусне изцяло нова инсталация с отделен бушон,но пак ще си е играчка и все се се надявам на последен шанс от вас за справяна на тази ситуация.за колегата Ключар-колега дори и да е постоянен + тоя зелен кабел нямам идея към кой пин или клема на евро буксата да го свържа,защото не са пълни така да се каже.А и другото по схемата не ми е ясно към кое от евро буксата да свържа.Макар вече да описах какво става когато го пусна по гореописания начин на свързване.И в крайна сметка колкото и да не ми се иска може да отскоча до някой квартален жичкаджия да не артисам с две изгорели радиоапарата. За колегата НИКМАр,колега аз качвам през имиджшак и там си има опция каква резолуция искаш да запазиш или нагласиш и оттам вече фиат форум автоматично си свива снимката до приемлив размер с това да щракнеш за оригинален размер,ето:
Здрасти колега.Виж какво сътворих до момента и има ли някаква логика във всичко това или да очаквам фоерверки като го свържа.Ако тук има някаква логика и няма опастност от повреди,да взема да премеря с мултицета вече в колата кое е постоянен плюс и кое е през ключа и да свързвам смело. В крайна сметка тоя зелен кабел щом е постоянен плюс трябва да иде на жълтата снадка според картинката от твоя линк.Червения кабел с бушона пише ,че е плюс през контакт което се пада под масата.Масата на тва радио е на корпуса му-тва ясно.Сега обаче се чудя за какво е тоя розовия кабел от радиото.На него има маншонче и пише "батерия 15 А".На схемата се разделя от червения и отива на нещо като капсула.Да не би да е само за предпазителя в таблото ли не знам. Вчера пробвах без него да свържа и бушона падна.Хм??Значи има някво значение ама какво.В текущата схема към него съм вързал зеления кабел-постоянния плюс.Може да няма голяма доза мисъл,ама тоците ми куцат.Ако някой знае кое къде как да обажда.Ако има някакво развитие ще пиша,но все още събирам информация как да стане както си трябва.
Както се казва "не става само с ядене иска и акъл" се оказа вярно.Днес след като прегледах отново схемата и линковте на Ключарът ,обмислих и съвета на "Пунто 11" ми просветна ,че някъде бъркам.
Отново казвам ,че с малко мисъл и насоките от колегите работата заспа.Блягодаря колеги.Въпросът е решен на място волно-неволно и искам съвсем разборно да се удари един ключ на темата.Дано за в бъдеще на някой дори и малко да е полезно инфото оттук.
Коментар