Здравейте, искам да попитам възможно ли е акумулатор да падне, ако всяка сутрин колата се пали и се пуска парно и радио за кратко разстояние и това всеки ден говорим за ~км Като го измерили колко ток подава 13.4 с включени фарове парно и подгряване на задното стъкло Това нормално ли е?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с акумулатор
Collapse
X
-
Припомням едно интересно четиво , който се интересува предполагам ще му е полезно . http://www.fiat-bg.org/index.php/solutions/84/77-accuFIAT BRAVO
Коментар
-
Re: Проблем с акумулатор
Може и да е нормално, ако вентилацията е на 4 (макс), а колата е на празен ход. Ако обаче напрежението е такова при 1500 оборота на двигателя - мисля, че не е нормално. Все пак е добре колега с такъв двигател да каже точните данни на алтернатора, за да се прецени по-точно. Относно падането на акумулатора - поне 7-8-10 минути е хубаво да работи след запалване и то с напрежение поне 13.8 на клемите, за да възстанови изгубеното по време на старта. С такъв режим на каране бих ти препоръчал да си вземеш едно автоматично зарядно като излязат тези в ЛИДЛ на промоцията по 39 кинта, те са читави, а също така - да помислиш за инсталиране на светодиодни дневни светлини. Така ще намалиш драстично консумацията на ток, което ще е добре за зареждането на акумулатора при такова каране по 1-2-3 км.GaTio2 написа:Като го измерили колко ток подава 13.4 с включени фарове парно и подгряване на задното стъкло Това нормално ли е?
Коментар
-
Re: Проблем с акумулатор
Измерили са напрежението при 800-900 оборота и парно на 4 не са проверявали на 1500 оборотадневни светлини ще сложим възможно най-скороogi28b написа:Може и да е нормално, ако вентилацията е на 4 (макс), а колата е на празен ход. Ако обаче напрежението е такова при 1500 оборота на двигателя - мисля, че не е нормално. Все пак е добре колега с такъв двигател да каже точните данни на алтернатора, за да се прецени по-точно. Относно падането на акумулатора - поне 7-8-10 минути е хубаво да работи след запалване и то с напрежение поне 13.8 на клемите, за да възстанови изгубеното по време на старта. С такъв режим на каране бих ти препоръчал да си вземеш едно автоматично зарядно като излязат тези в ЛИДЛ на промоцията по 39 кинта, те са читави, а също така - да помислиш за инсталиране на светодиодни дневни светлини. Така ще намалиш драстично консумацията на ток, което ще е добре за зареждането на акумулатора при такова каране по 1-2-3 км.GaTio2 написа:Като го измерили колко ток подава 13.4 с включени фарове парно и подгряване на задното стъкло Това нормално ли е?Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
При мен е 13.80 - 13.85 на включени всички светлини, на празен ход 850 об. Не съм пробвал обаче да включа и вентилатора. Отностно зареждането на акумулатора, то при автомобилите то е с константно напрежение, което ще рече че колкото по-голям е акумулатора толкова по-бързо се зарежда. Обаче голям и изтощен акумулатор е по-вероятно да смъкне напрежението, когато двигателя е на празен ход. А и не се уливайте много с големи акумулатори, на мен ми казаха, че можело да се сложи 72 A/h като за дизел щото тарелката била същата, само че не ми казаха че алтернатора е по-слаб от на дизела, и ако съм изтощен и напускам сички ламби и духалки ко правим....
Коментар
-
Това с подаването на тока няма пръст, мога да се обзаложа, освен ако не сте окотили алтернатора при подаването на ток ама едва ли. По голяма бела биха направили непочистени и несмазани клеми и маси отколкото карането на късо разстояние.GaTio2 написа:акумулаторът е 62-64 ампера е съм сигурен колко точно бяха. 1-2пъти дава ток от него... може и това да има пръстКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
при мен пък, преди време ми беше паднал акумулатора, мислех че е заминал сложихме нов на VARTA, моя на друга кола съответно, която не е палена от преди една седмица, днес се опитвам да си запала колата и няма ток, не я бях карал от понеделник а другата кола със стария ми акумулатор си запали все едно е лято, възможно ли е докато е изключена колата нещо да ми дърпа ток, сигурен съм, че не съм забрави нищо включено, само ръчката на фаровете е винаги включена защото при гасене на клата гаснат и фаровете и не я връщам.fiat stilo 1.9jtd 2003
Коментар
-
Как да почистим и смажем клемите с какво се смазватS_BANKOV написа:Това с подаването на тока няма пръст, мога да се обзаложа, освен ако не сте окотили алтернатора при подаването на ток ама едва ли. По голяма бела биха направили непочистени и несмазани клеми и маси отколкото карането на късо разстояние.GaTio2 написа:акумулаторът е 62-64 ампера е съм сигурен колко точно бяха. 1-2пъти дава ток от него... може и това да има пръст
Защото наистина не са в много добро състояние
Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
Клемите се чистят с телена четка или шкурка както ти е по лесно после мажиш с грес но не дебело а колкото да са мазни и ги слагаш.Между другото като карах камион един колега ги мажеше с Мед но не знам дали върши работа.FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар