Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

LED основни светлини

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    LED основни светлини

    Колеги, някой виждал ли е на живо афтър маркет LED фарове но от "истинските"?Имам предвид реализирани с последно поколение PowerLED светодиоди а не с подобни заместители на нормална крушка, като тази например:Това горното дори не желая да го коментирам.Показах го само за да кажа какво не ме интересува!Също така не ме интересува и HID вариант за осветление, тоест на чист български - ксенон Влязла ми е в главата мухата да купя един от двата модела: Бях доста предубеден, обаче откакто ползвам ето такова фенерче май вече не съм на мнение, че с LED можеш само да си светнеш, за да си намериш истинското осветление Значи ето едно независимо ревю на 3 LED фара, като 2 от тях са тези от снимките.Това пък е по-старо ревю, където има сравнение на класическа халогенна крушка и фар с PowerLED.Kuryakyn е производителя, за мотоциклет са ( това търсих ) но предполагам на пазара се предлагат и качествени неща за автомобили също така.Имат си сертификати (не, че ме интересува), а аз очаквам от тях да светят поне не по-зле от обикновена H4 кръшка с каквато съм в момента и да хабят по-малко ток.Моят акцент е върху по-ниската консумация като според спецификации на производителя и ревюта това е така.Вашето мнение, абстрахирайки се от цената?Пак казвам, не го правя от гъзарлък нито от желание за подобряване на осветлението - нямам никакви забележки в тази насока.Просто трябва да разтоваря малко общата консумация.
    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

    #2
    За основни светлини смяташ да ги използваш,но не разбрах за автомобил или за мотор?
    FIAT FORUM BULGARIA
    Ракията е над политиката

    Видео от Италфест 2011

    Коментар


      #3
      Щях ли да издребнявам за няколко ампера ако ставаше въпрос за автомобил? Да, за мотора ми трябват, заменят основната светлина.Всъщност заменя се основният рефлектор и стъклото пред него.Това представлява цял продукт.Но няма значение дали е мотор или автомобил, чудя се дали осветеността няма да се влоши като цяло.Не съм го виждал на живо а като пристигне ще бъде леко късно...
      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

      Коментар


        #4
        Недостатъка на LED светлините е, че светят на неголямо разстояние и халогенките при всички случай ще светят по-надалеч(общо взето и при колите има такива ЛЕД крушки, но светят твърде близо до колата и я няма нужната осветеност)

        Коментар


          #5
          Колегите от америк.армия карат с такива на хамърите си отдавна.Щом те ги заменят явно има защо.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            кола

            Има много видове ако е истински става ама е доста париhttp://www.rh007led.com/en/93-16w-hi...0/100/114.html
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              проблема при лед фаровете е създаването на точка в средата и недобро осветление в периферията. всъщност най-трудното за направа и най-скъпото в такъв фар е именно оптиката. дори да пренебрегнеш фактора цена, за съжаление видно и от твоите линкове просто със светодиодите все още не се постига добра осветеност доближаваща се до халогенните крушки.причината лед да е 25вата, а ксенон 35 е доста логична. гони се светлинен добив като на 55вата халогенна крушка. като имаш предвид всички неща, най-добре е да се ориентираш към ксенон за сега - 1 - евтин , 2-сваля значително консумацията , 3- дава осветеност като халогенна крушка, 4-по висока цветова температура от халогенна крушка.

              Коментар


                #8
                Така е, проблемът на LED е не толкова интензитетът на светене, колкото разпръскването.Именно затова не ме интересуват само крушки а цял продукт - светотиоди, рефлектор, отражател.Не ми е проблем да налепя няколко мощни LED-a и да ги поставя на мястото на крушката.Дори и да намеря начин да се справя с отвеждането на топлината, крайният резултат едва ли ще бъде задоволителен.За ксенона съм доста предубеден - не ми харесва.Имах на колата преди време и го изхвърлих по няколко причини но да не ги коментирам тук.Все още баластите се мотаят някъде и са от добрите.Обаче както казах това ми трябва за мотора а при този модел няма почти никакво място за баласта.Мислил съм го този вариант но просто няма къде да го завра така, че да не се вижда.П.С: Ето едно сравнение според сайта на производителя. Изглежда добре но това е според тях Освен това този сноп не е само от основният фар а със светнати и допълнителните 2 светлини (пак LED), което може би допринася за равномерното осветяване (липса на петно):
                I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                Коментар


                  #9
                  ами ако имаш толкова излишни пари да си начешеш крастата, не виждам причина да не пробваш. както се казва - мерак с пари се гаси :D гледайки по снимките TL Phase 6 определено не стават. другите да речем са ок. естествено е най-добре да търсиш мнение от някой който е ползвал такива но в българия едва ли ще се намери.другото нещо което ми направи впечатление са няколкото грешни заключения в ревюто-казват че светодиода работи 10 000 часа. може и така да е, но в тоя фар имаш и електроника която гарантирано ще се предаде много преди това. когато това стане проблема е че оставаш на тъмно щото не можеш просто да смениш крушката нали.-правят сметки за "избиването" на парите, но приемат че една халогенна крушка е 20$. реално маркова Н4 е 6-7лв. Н1 и Н3 се харчат по 3-4лв.-при единия модел на дълги светят и двата светодиода - тоест и за къси и да дълги. тогава консумацията ти е 50вата. извънградско повечето време караш така което значи че няма да намалиш консумацията.

                  Коментар


                    #10
                    kolev написа:
                    ами ако имаш толкова излишни пари да си начешеш крастата, не виждам причина да не пробваш. както се казва - мерак с пари се гаси :D
                    То накрая така ще стане За гредата по време на път си прав.Не, че и с ксенона това не е валидно но все пак е доста по-лесно преодолимо на полеви условия.Но и мога да си карам старият рефлектор в дисагите, нали? Момента с "избиването" на пари е смешен...За една година непрекъснато каране не съм изгорил и една крушка.Тва горното тук ще дойде над 600лв с митата и практически няма никакво избиване - това е химера.А колкото до мощността не си съвсем прав - 1 LED според сайта е 22W, тоест 44W на дълги:
                    Advanced LED technology has significantly reduced LED headlamp current draw compared to halogen products, to 3.6a high beam and 1.8a low beam, allowing more power for other vehicle requirements & extending alternator life.
                    Конвенционална крушка е 55/60W, тоест пак ще имам едно 16W икономия.Друг е въпросът, че изхождайки от презункцията за радукция на консумацията (което при мен е водещо), да икономисам тези 16W (33W при къси) с цената на този фар е наистина малко като да трепеш врабчета с гаубица...Така поставени нещата никак не изглеждат практични...
                    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                    Коментар


                      #11
                      на ксенона му откачаш крушката и баласта и бодеш халогенката.това с 50-те вата го пишеше в ревютата където май са го мерили. на сайта не съм гледал какво пише.по принцип е важно на къси да ти е добре осветен десния банкет. иначе очевидно снимката не е правена от същата позиция и със същата регулировка на фара така че колко е достоверна пък и може ли да се съди по снимка....

                      Коментар


                        #12
                        Едва ли може да се вярва на снимките.Ето например цветовата гама на конвенционален фар е в подчертано жълт цвят, което при съвременните крушки далеч не е така.Според мен ефектът е попресилен.А иначе разликата в мощността идва от факта, че те смятат мощността на базата на 14В а не на 12В както аз.Както и да е, стана доста тънка сметката за икономията на ток и започвам да се замислям за други варианти.Например по-мощен статор на алтернатора - има пак афтър маркет такива.Например това.Те предполагам пак пресилват резултата но според тях с техният продукт имам +65W спрямо стоковият статор.Това на цена 288$ ( 179 за статор + 109 за реле регулатор ) срещу 300$ за LED фар, който ще донесе +33W и то при ползване само на къси.Да не говорим, че тук има хора, които правят реле-регулатори за цени от ~80-100лв, тоест цената ще бъде и по-ниска.Мдам, повод за размисъл... Сега така или иначе имам време за това @kolev - мерси за коментарите!!
                        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                        Коментар


                          #13
                          можеш да замениш другите светлини с лед - габарити,стопове,мигачи. ще е много по-евтино и все ще изкараш едни 30-40вата.основната идея е да намалиш консумацията ли и защо искаш да го правиш. захранваш нещо друго...

                          Коментар


                            #14
                            kolev написа:
                            можеш да замениш другите светлини с лед - габарити,стопове,мигачи. ще е много по-евтино и все ще изкараш едни 30-40вата.основната идея е да намалиш консумацията ли и защо искаш да го правиш. захранваш нещо друго...
                            Това с др. крушки е вече направено.Но ми трябва още малко.Не е самоцел - ползвам едни нагреватели в кормилото, които са около 40W общо.И карам в малък разход на ток, когато ги ползвам с фар. Особени на дълги.Просто при мотоциклетите почти няма аванс от мощност на алтернатора за доп. джаджи.Особено за нагреватели Това заради идиотската конструкция на ротор с постоянно възбуждане...
                            I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                            Коментар

                            Working...
                            X