Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Чейнджър-след смяна на акумулатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Чейнджър-след смяна на акумулатора

    Колеги днес си смених акумулатора, всичко е ок, но като тръгна да пускам сд-чейнджъра пише ми чек дикс и после ми пише сдс 1 пауза, и не тръгва, мигат всички лампички за дисковете, как да го подкарам, преди смяната на акумулатора работеше перфектно? Фиат СтилоПреместена тема.Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Re: Чейнджър-след смяна на акумулатора

    milenskia написа:
    Колеги днес си смених акумулатора, всичко е ок, но като тръгна да пускам сд-чейнджъра пише ми чек дикс и после ми пише сдс 1 пауза, и не тръгва, мигат всички лампички за дисковете, как да го подкарам, преди смяната на акумулатора работеше перфектно? Фиат Стило
    Моя чейнджър направи същата беля...и сега така си стои в къщи...много кофти...водих го на майстор и той сподели, че нещо лазера бил заминал...шанс...
    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

    Коментар


      #3
      Пробва ли нещо, което обикновено се прави когато не работи?Рестарт?Изключи го от захранването за известно време.Аз бих изключил едната клема на акумулатора за няколко минути.Ако не помогне със сигурност и няма да навреди.Пък и не струва нищо
      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

      Коментар


        #4
        кола

        Това не е оригинално от колата нали да не трябва нещо код да тръгне
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Оригиналното е при мен, кодове не ми иска никакви, ходих при един майстор, записа ме за четвъртък , видя го вика , че трябвало да се пренареди нещо, аз го свалих сега вечерта да го огледам, майстора иначе вика , че не е нещо сериозно!! Ако се сетите нещо какво да му погледна пишете, като цяло като го пусна ръмжи върти нещо , и после не иска да земи диска по навътре където е четеца, това е проблема като цяло!!

          Коментар


            #6
            Изкарай всички дискове пусниго да бръмчи и когато сам спре да бучи и щрака го напълни с дискове във всички гнезда и го пробвай но закачен на колата .
            FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

            Коментар


              #7
              Закарай го на майстора си да го оправи. Предполагам се е разместила механиката, това с проби не се оправя, има си белезии по които се нарежда. При неправилно зацепени /или прескочили/ зъбни колела и при проби и експерименти има голяма вероятност да смачкаш или счупиш зъб и после ще си го гледаш на рафта на секцията в къщи.
              0884980422

              Коментар


                #8
                кола

                От махане на акумулатора едва ли нещо да му е станало по оптиката или механиката ако в същото време работило СД де.другаде е проблема.
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Работеше перфектно, сега като пусна радиото в началото побръмчи малко и подле слагам диск но не реагира, не иска да си примести диска при четеца, не иска и да извади диска като натисна копчето, и изписва чек диск и после дава трак-1 , но не свири минутите стоят с чертички давам втора песен нищо не става и реално като му махнах капака то диска си стой както съм го пъхнал, не отива при четеца!

                  Коментар


                    #10
                    Проблема е, че вътре почти всички зъбчатки са пластмасови, има една камара лостчета и те същите. Цялата оптика се разхожда нагоре-надолу в зависимост кой номер диск си дал да свири. А оптиката се вдига и сваля с едни винтове, които се въртят пак в пластмасови "гайки" (образно казано).Та цялата работа идва или от износване на зъбчатки, или от засядане на диск и последващо разминаване в зацепването на зъбчатките.Ако е с износени зъби, след време (може и на следващия ден, имах точно такъв случай)ще блокира пак.Съвет : изхвърли го и си сложи нормално ЦД.

                    Коментар


                      #11
                      Майстора каза че някой зъб е прескочил, но нямал информация как да ги нареди, щял да търси утре информация, още не съм пробвал да разкача минусовата клема на акумулатора, тази вечер ще пробвам, че четох по форуми, че може самото радио да не го е разпознало добре и за да го накарам да го познае на ново трябвало да откача минусовата клема и пак да я закача!! Преди да сложа новия акумулатор мъчих да запаля с кабели от друга кола но не успях 4-5 пъти я мъчих и тогава бучеше чейнджъра при опитите, възможно ли е тогава да са се изместили зъбчатките из него?

                      Коментар


                        #12
                        Айде и една информациика за тези на които все още им работят......При сваляне на акумулатора е хубаво да си извадите магазина от чейнджъра(кутията с дисковете).При всяко спиране на захранването или вадене на магазина ,чейнджъра започва да брои и проверява всички гнезда.Ако извадите клемата на акумулатора без да сте изкарали магазина, понякога се шашка и прави операция която е грешна и прескачат зъбчатки.......
                        FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                        Коментар


                          #13
                          Аз пробвах с откачане на клемата преди малко но няма промяна, бръмчи малко спира и пише чек диск и после сд1 пауза, и не вкарва диска понавътре за да засвири. Някой да има информация за добър сервиз за варна , който да прави тези чейнджъри, а и как става това пренареждане, какво му е толкова сложното?

                          Коментар

                          Working...
                          X