Колеги как работи TAP-a (Тiming Advancer Procesor) или по скоро има ли нужда от реалния сигнал на датчика на Хол ? Или той си пуска негова пулсация , а сигнала от ХОЛ е прекъснат докато работи. Или преиначава сигнала и без датчик на Хол неможе да работи?. Иначе ми е ясно за какво се ипозлва.Ако не използва реалните пулсации на Хол от къде разбира за промяна на ритъма на искрата при натискане на газта при високите обороти (вероятно от захнраването по пулсациите на алтернатора) . Всичко това го питам , понеже омувам как да направя като влизам в сериозни гиолове дане гасне колата., понеже 2-3 пати ми се случва неизбежно да влизам и после 15 мин кашля докато исахне забчатката и датчика ... Ако ТАП-а работи без нужда от ХОЛ е добро решеие за преплуване на гиолове
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колеги как работи TAP-a (Тiming Advancer Procesor)
Collapse
X
-
Пунто с делко нямаFGRC написа:Датчика на коляновия вал не е с ефекта на хол.Датчика на разпределителния вал е с ефекта на хол но ти май нямаш такъв.Какво Пунто е с делко или без.
1.1 моно е пунтото и тоз датчик на коляновия вал долу дето снима забчатакта го водят датчик на хол (датчик запалване) http://axm-auto.com/image_display.ph..._1.953.053.jpg ... И питам дали ТАП има нужда от неговия сингал , с цел че ако сложа ТАП мога споко да си влизам в гиолове ,ако няма нужда на тап от сингнала му ... Нали според тоя датчик се подават импулсите за искрата ... Ако тва не е дачтик на ХОЛ , къде ще се слага TAP на тва моито животно ...
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
М да ама оказаваш се прав датчика не е ХОЛ , а обикновен индуктивен датчик ... И незнам в то случай къде се слага TAP -a ...FGRC написа:Да прав си.Напиши го в гугал,ще излезнат теми за него и във фолсваген форума ако можеш да се ориентиораш.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Еми на него де, нали ти казаха в другата тема.AEB 510N Cobra ти трябва, но от сега ти казвам, че няма да ти оправи проблема с гасненето в гьоловете.Ето как се свързва:http://www.aeb.it/products/timing-ad...uctAttachment1F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
начи оне по за 35 лева дет са нестават ... ?emzo написа:Еми на него де, нали ти казаха в другата тема.AEB 510N Cobra ти трябва, но от сега ти казвам, че няма да ти оправи проблема с гасненето в гьоловете.Ето как се свързва:http://www.aeb.it/products/timing-ad...uctAttachment1>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
М да колега разгледах го и дали ще се подобри вървежа на газ ? Има го 1.1 пунтото в списака с подражка видях и как се задават градусите на запалване и видях че джъмпер 3 е за рено и волво само ... ясно Но дали си заслужава тея 115 лева или там колкото е ?И то в крайна сметка връзката му с компютар е само за смяна на firmwareto на ТАП-а ? Като гледам ,щот градусите си ги избираш рачно от джъмперите .Благодаря за инфото.emzo написа:Не стават.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар