Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Зарядно за акумулатор от ЛИДЛ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Още като го включиш, му измери зарядния ток. На моето токът е постоянен 1.5 А и така зарежда докато стане 14.4 В. Изтощен акумулатор се зарежда много, много бавно - ден и половина - два. За последно зареждахме на мой приятел акумулатора на джиб Мерцедес ML 100 Ач. От вечерта на единия ден до сутринта на четвъртия ден - нонстоп. За някои такова зареждане е бавно, но пък е качествено, за мен това е по-важно. Това ако зарежда с 3.8А, е добре. Ако е повече - бих го върнал.

    Коментар


      #17
      Купих...довечера ще го тествам и ще споделя. Инфо за тези които искат да си купят в Лидъл в Света Троица са свършили. Аз го взех от Надежда, там имаше още 7-8 бройки преди час.
      Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
      Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
      Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

      Коментар


        #18
        Днес сложиш акумулатора да се зарежда и докато ям и се зареди. Или е пътник или са го зареждали в сервиза като ми сменяха бензиновата помпа. Мерих го 12.9В, а зарядното вдигаше напрежението до към 14.3В и изключи. Иначе акумулатора върти стартера яко, дано изкара зимата.
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #19
          А дано и мерси за темата. Благодарение на нея се сдобих със зареждачка
          Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
          Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
          Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

          Коментар


            #20
            Имам и аз такова зарядно от Lidl.Имам един въпрос обаче. Имам едно кабрио, което зимата не карам. Миналата година се наложи да изхвърля един акумулатор. Тази година обаче не ми се купува пак.Колата е в гараж, температурата в най-големи студове е около 5-7градуса. Мислех си да го свалям и да го държа вкъщи, но е много трудоемко, тъй като за да се държи в кутията, предвидена в колата има два много неудобни болта, които се развъртат много трудно. Държа го постоянно със свален "минус".В момента акумулаторът е спаднал доста, около 2месеца не е палена колата. Ясно е, че ще го сложа да се зарежда и се надявам да се възстанови. Въпросът е какво да правя след това... Да го оставя постоянно включено това зарядно на поддържащ режим или примерно веднъж в месеца да го пускам?

            Коментар


              #21
              vital написа:
              Имам и аз такова зарядно от Lidl.Имам един въпрос обаче. Имам едно кабрио, което зимата не карам. Миналата година се наложи да изхвърля един акумулатор. Тази година обаче не ми се купува пак.Колата е в гараж, температурата в най-големи студове е около 5-7градуса. Мислех си да го свалям и да го държа вкъщи, но е много трудоемко, тъй като за да се държи в кутията, предвидена в колата има два много неудобни болта, които се развъртат много трудно. Държа го постоянно със свален "минус".В момента акумулаторът е спаднал доста, около 2месеца не е палена колата. Ясно е, че ще го сложа да се зарежда и се надявам да се възстанови. Въпросът е какво да правя след това... Да го оставя постоянно включено това зарядно на поддържащ режим или примерно веднъж в месеца да го пускам?
              Слагаш си на смартфона един ремайндер и всеки месец го пускаш да се зареди по веднъж и готово, и акумулатора пушка. Реално го правиш 4-5 пъти за зимата, така че не е голяма занимавка, особено след като имаш гараж.

              Коментар


                #22
                Щом съхраняваш акумулатора на хладно и със свален "минус", то няма нужда да държиш зарядното включено, защото саморазрядът е съвсем малък, пренебрежим в рамките на 3-4 седмици. Ако го включваш веднъж на две седмици вечер и сутринта да го изключваш, е съвсем достатъчно, за да запазиш акумулатора. Ако решиш да го съхраняваш на по-топло място обаче - да речем на повече от 10-15 градуса, то може да го включваш по-често, например веднъж седмично. Но не мисля, че ако го държиш постоянно включено, ще има някаква полза или вреда. Не се занимавай със сваляне, щом имаш условия за зареждане на място на колата. Акумулатор се съхранява добре зареден, на студено. Ако ти се занимава - направи му един цикъл на разреждане с 3-5 ватова лампа - за една седмица трябва да се разреди до към 10.8 - 10.9 волта без товар. След това го зареди на най-бавния режим, ако не се лъжа е 0.8 А. Зареждаш го с такъв ток до 14.4, слагаш го на най-студеното място у дома (гаража), и после веднъж на 2 седмици го включваш да зарежда на 0.8 А и ще е ОК до пролетта.

                Коментар


                  #23
                  Аз принципно имам навика да я изкарвам за час-два на около месец, когато не е заледено.Това за топлото ме учудва. Аз си мислех, че е по-добре да е на топло.При това положение може би най-просто е да си го държа на колата и веднъж месечно преди да реша да я паля да го пускам предното денонощие, че тя пък самата кола при палене иска много ток - климатикът, радиото/навигацията се включват още на контакт, отделно има и gps проследяване, който още не съм премахнал.Всъщност сега си купих мултицет да го меря поне горе-долу какво се случва, да преценявам дали изобщо да го пускам, че лидълското зарядно е само с цветни лампички

                  Коментар


                    #24
                    Добре е акумулаторът да е топъл, когато искаш да ти даде голям ток. Когато е студен - саморазрежда се много-по-бавно, но и токът, който може да отдаде е по-малък, защото вътрешното му съпротивление е нарастнало от студа. Когато е топъл - може да ти даде по-голям ток, но и се разрежда по-бързо, защото има по-малко вътрешно съпротивление. Затова най-доброто, което можеш да направиш, е да го съхраняваш на колкото се може по-студено, например на външна температура, за да не се саморазрежда, а когато ти потрябва - вкарваш го на топло за 12 часа, да се стопли хубаво и когато го сложиш на колата - да ти даде голям ток и да запалиш лесно. Едно време акумулаторите се прибираха за през нощта, за да са топли на сутринта и да отдадат голям ток. Като се прави за 1 денонощие - добре. Това е довело до масовото схващане, че като стои на топло е по-добре. Но за повече от едно - не е правилно, а обратно.

                    Коментар


                      #25
                      Благодаря за разясненията

                      Коментар


                        #26
                        ogi28b написа:
                        Едно време акумулаторите се прибираха за през нощта, за да са топли на сутринта и да отдадат голям ток .
                        А сега се прибират за да не ти ги откраднат
                        И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                        Коментар


                          #27
                          А какво мислите за останалите продукти за автомобили от Лидъл ? Имат ли навика да продават боклуци на ниски цени, или си подбират стоката ? Доста пъти съм се разхождал из магазина намирайки нещо примамливо за колата, обаче не събирам смелост да си дам парите за нещо което не се знае струва ли си.
                          33S16

                          Коментар


                            #28
                            Аз съм си взимал много неща и няма нещо, от което не съм доволен.В това число стъргалка/четка 2ра година не е мръднала, а я ползвам всеки ден като има сняг.Гумени стелки - перфектни, имам в гаража 2 комплекта други марки, които при ниски температури се втвърдяват и не стават за нищо. Тези от Лидл нямат този проблем.Не е за кола, но също съм много доволен - винтоверт си взех.Течността за чистачки също е добра - не мирише гадно и почиства добре.Еб*ти рекламата им направих :D

                            Коментар


                              #29
                              Течността им за чистачки дето е 5 литра също не е зле и не мирише на спирт/ракия за разлика от някои български марки от които направо може да се надрусаш. Тествах я на -18 във фризера.
                              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                              Коментар


                                #30
                                Гледам пак са ги пуснали на промоция (39лв) , да взимам ли и аз едно. Някой изпищял в последствие ?
                                33S16

                                Коментар

                                Working...
                                X