Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1.4 гасне, пали след като изстине

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Брава 1.4 гасне, пали след като изстине

    колеги помагайте от скоро имам брава 1.4 и вчера както си карах колата загасна и няма палене додърпах я до вкъщи и на сутринта си запали без проблем от какво може да е бОбина или датчик незнам ПОМАГАЙТЕ

    #2
    Виж си клемите на акумулатора, ама ги свали и ги огледай хубаво и отдолу. Ако са добре може да е от датчика на запалването (зад маховика)
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      spark написа:
      Виж си клемите на акумулатора, ама ги свали и ги огледай хубаво и отдолу. Ако са добре може да е от датчика на запалването (зад маховика)
      тоя датчик може ли да се замери по някакъв начин

      Коментар


        #4
        Да. Може да го замериш с работещ флекс, преди да го изхвърлиш в кофата. Класически симптом на повреден такъв датчик - колата гасне като е топла и не можеш да я запалиш. Изстива и пали безпроблемно. Това, че имаш такъв симптом, не означава, че нямаш друг проблем, като описания от колегата.

        Коментар


          #5
          ogi28b написа:
          Да. Може да го замериш с работещ флекс, преди да го изхвърлиш в кофата. Класически симптом на повреден такъв датчик - колата гасне като е топла и не можеш да я запалиш. Изстива и пали безпроблемно. Това, че имаш такъв симптом, не означава, че нямаш друг проблем, като описания от колегата.
          забелязвам че понякога ми свети ключ код незнам какво значи

          Коментар


            #6
            И при мен се е случвало да не изгасне ключа, но след 1-2 пъти връщане обратно и пак на контакт се оправя. Но наистина си виж клемите, че имобилайзера не обича хлабави клеми.
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #7
              Същия проблем.Но само когато изгасне сама,подал съм по малко газ при тръгване и чакане докато се по охлади и ОК,ПАЛИ СИ.Къде точно е тоя датчик и процедурата след като го оперираме.БРАВА 1.4 с АГУ.Днес я закарах до майстор,той я иска когато не пали.Не съм в България в Италия съм,не че не мога да намеря човек който няма да и намери болката но не си заслужава.Помагайте със съвети.spark ти си на ход.
              dimon

              Коментар


                #8
                Датчика се намира отзад на маховика има едно кабелче дето ходи нагоре, струва около 60-70лв по спомен и се сменя лесно.
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар


                  #9
                  Каква е колата? Ако е 1,8 датчика е между 70 и 110 лв. и малко трудно се намира. Може да се замери при температура 20 градуса трябва между крачета 1и2 да има 550 ома. Това все още не е показате, че работи. Има описание как се мери с осцилоскоп. Много е възможно проблема да е като при мен. Замърсен датчик и букса. След почистване проблем вече 1000 км. градско няма. И на последно място има за всеки мотор два вида датчици. Единият е с кабел, а другия е направо с букса.П.П. сега видях, че колата я има в заглавието. Сори ако това което съм написал не помага.
                  Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                  Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                  Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                  Коментар


                    #10
                    С ваша помощ ще го преборим.Проблема е липса на време и место да и търся болката.Забравих да кажа че това става само когато е на газ,на бензин не се е получавало.Както писах в началото в Италия съм,тук тоя модел почти е на изчезване и никой не се занимава с него,но на мен ми е тръпка и ще си го карам и правя.Части нови по възможност от България тук са цифра иначе моргите са пълни и не е проблем.Трябва да знам какво търся.Благодаря предварително,а и аз може да помогна с нещо.
                    dimon

                    Коментар

                    Working...
                    X