Fiat Bravo. През цялото време си мислех, че или крушката или бушон е изгорял за жабката, затова и не светеше. Понеже колата я взех наскоро, затова и си мислех така. Но днес отворих жабката и разглеждах внимателно. По принцип нали трябва да има една пъпка някъде (може би от ляво се пада, понеже има дупка при мен там), която като се натисне, да изключи лампето при затварянето на жабката или нещо такова. Общо взето, имам дупка там и тая пъпка не я виждам никъде. Отворих крушката, тя е здрава, дори я смених с нова. Пробвах всички бушони, крушката не светна. Стигнах до мисълта, че предишните собственици са преебали пъпката, която е изключвала крушката при затварянето на жабката и накрая са направили нещо , с което да прекъснат тока към крушката на жабката. Кабела го дърпам, изглежда си добре сложен. Къде да търся проблема и какво може да са направили най-вероятно?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с крушката на жабката?
Collapse
X
-
Ето в тази тема има снимка на плафона за жабката с бутон.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=15Bravo 1.6 / 16
-
http://forum.fiat-bg.org/files/24022...Говориш за тази снимка? Та къде е бутона? Не идва въобще ток до жабката... не знам от къде да започна, след като съм свършил с бушоните от ляво на шофьор седалката.Говориш за извитото горе от дясно, че е бутона?Fiat Bravo 1.8 16V 96'
Коментар
-
Отворих лампето и сега загледах, че тази шайба я нямам на плафона? Допрех с едно бушонче, за да мога да допра 2-те странишни ламаринки и крушката светна. Накратко вече знам, че с една шайба ще ми свети крушката, но как ще се гаси? Обмислям идеята да направя ръчно ключе за пускане и гасене? Кажете вие как е оригиналното? Съмнява ме жабката да свети постоянно фабрично...Fiat Bravo 1.8 16V 96'
Коментар
-
Оригинално затваряйки жабката има един лост който притиска бутона/ блокировката/ и лампата гасне, там имаш постоянен плюс и мисля че идваше от запалката ама не помня вече. Разглоби жабката с една къса кръстата отверка става за 2 минути/ Краси е писал 5 ама сигурно е пил и бираqnkov написа:Отворих лампето и сега загледах, че тази шайба я нямам на плафона? Допрех с едно бушонче, за да мога да допра 2-те странишни ламаринки и крушката светна. Накратко вече знам, че с една шайба ще ми свети крушката, но как ще се гаси? Обмислям идеята да направя ръчно ключе за пускане и гасене? Кажете вие как е оригиналното? Съмнява ме жабката да свети постоянно фабрично...
/ и извади плафона, много често се случва да прекъсне от изкривявание на самата жабка.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Вариант 2 - На колата от подписа лампата в жабката светва/ изгасва със завъртането на контактния ключ.S_BANKOV написа:Оригинално затваряйки жабката има един лост който притиска бутона/ блокировката/ и лампата гасне, там имаш постоянен плюс и мисля че идваше от запалката ама не помня вече. Разглоби жабката с една къса кръстата отверка става за 2 минути/ Краси е писал 5 ама сигурно е пил и бираqnkov написа:Отворих лампето и сега загледах, че тази шайба я нямам на плафона? Допрех с едно бушонче, за да мога да допра 2-те странишни ламаринки и крушката светна. Накратко вече знам, че с една шайба ще ми свети крушката, но как ще се гаси? Обмислям идеята да направя ръчно ключе за пускане и гасене? Кажете вие как е оригиналното? Съмнява ме жабката да свети постоянно фабрично...
/ и извади плафона, много често се случва да прекъсне от изкривявание на самата жабка.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Ако е така съм 100% сигурен че някой е присобявал плафон от багажник на браво същия е но просто няма палецdobrujanetza написа:Мисълта ми е,че няма никакви допълнителни бутони и ключета. Лампата свети даже и при затворена жабка, само ключа да е на позиция "кпнтакт".Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Къде се намира този лост и кой бутон притиска, за да може лампето да огасне, за да видя при мен дали ги има. Аз обмислям там където я няма шайбата (двете пластинки, които трябва да имат допир) да взема да пойна по едно кабелче с ключе от тези дето ги има по количките на батерии. Да го изкарам навън да го сложа някак отстрани на жабката отвътре. Щракам си бутончето и фазата тръгва. Нещо такова...Отделен въпрос:Понеже запалката работи само на контакт (говоря лично за трансмитера) има ли някакво специално пускане на директен ток към запалката да има и без контакт, за да си пусна трансмитера? Понеже мисля да го дам на един човек да ми го направи това, но не е от най-големите спецове, но го е правил и преди това. И така...Оригинално затваряйки жабката има един лост който притиска бутона/ блокировката/ и лампата гасне,Fiat Bravo 1.8 16V 96'
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар